Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tutlkita mies joka on usein ensimmäisten joukossa katsomassa mun instagram stoorei (aikuinen mies siis kyseessä)?

Jonna555
15.09.2021 |

Odottaako, että laittaisin viestiä hänelle vai mitä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kiinnostunut, laita itse. Jos et ole, anna olla.

Vierailija
2/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asia sulle ok? Olet ilmeisesti ihan teini vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanutkin hänelle välillä jtn viestiä , mutta pitäisikö minun uudelleen laittaa viesti ( viimeksi minä olin se joka laittoi eka viestiä).

Lähinnä minua kiinnosti tietää tomivatko miehet näin kun ovat kiinnostuneita?

Vierailija
4/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna555 kirjoitti:

Olen laittanutkin hänelle välillä jtn viestiä , mutta pitäisikö minun uudelleen laittaa viesti ( viimeksi minä olin se joka laittoi eka viestiä).

Tyhmä kysymys. Yksi mies tekee noin ja sä kyselet tekeekö miehet noin. No mitäs veikkaat 🙄

Vierailija
5/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai tää pissistä leikkivä trolli taas. -5/5

Vierailija
6/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai tää pissistä leikkivä trolli taas. -5/5

En ole trolli. En tiedä onko hän kiinnostunut vai ei. Tuntuu vaan hassulta, että jaksaa kattoo kaikki mun stoorit ja välillä minuuteissa mutta ei laita viestiä.

Vierailija
7/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonna555 kirjoitti:

Tyhmä kysymys. Yksi mies tekee noin ja sä kyselet tekeekö miehet noin. No mitäs veikkaat 🙄

Sori ei pitänyt yleistää.

En tiedä onko hän kiinnostunut vai ei. Tuntuu vaan hassulta, että jaksaa kattoo kaikki mun stoorit ja välillä minuuteissa mutta ei laita viestiä.

Vierailija
8/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän roikkuu instassa koko ajan.

Vierailija
9/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän roikkuu instassa koko ajan.

Ei välttämättä yritä mtn vihjailla :D ?

Vierailija
10/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No instagram suosittelee sulle ekana sun storyt kun tapaa katsoa niitä. Ei se välttämättä tarkota muuta kuin että tykkää katsoa ne joko vaan tavan vuoksi tai että ne on kivoja. Ei sun tarvi sille viestitellä.

Vierailija
11/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No instagram suosittelee sulle ekana sun storyt kun tapaa katsoa niitä. Ei se välttämättä tarkota muuta kuin että tykkää katsoa ne joko vaan tavan vuoksi tai että ne on kivoja. Ei sun tarvi sille viestitellä.

Itselläkin on yksi joka katsoo aina storyt mutta ei vaikka tykkää kuvista koskaan. Luultavasti kuvat ei tule hälle feediin tai välttämättä ei selaa instagramia muuten niin paljon kuin storyjen osalta. Ja samoin itsellä... on jotain joita seuraan jonka storyt aina katson, mutta henkilön kuvat ei vaan tule instagramim feediin koskaan kun en ole koskaan niistä tykännyt. Eli instagram suosittelee storyjä joita katsoo useiten.

Vierailija
12/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut, siksi kysyin kyselin tästä :D.

Vierailija
13/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaan lukea kaikkea mahdollista läpi. Sellaisia voi olla. Jos ei mitenkään reagoi, ei kannata viestiä.

Vierailija
14/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläkin on yksi joka katsoo aina storyt mutta ei vaikka tykkää kuvista koskaan. Luultavasti kuvat ei tule hälle feediin tai välttämättä ei selaa instagramia muuten niin paljon kuin storyjen osalta. Ja samoin itsellä... on jotain joita seuraan jonka storyt aina katson, mutta henkilön kuvat ei vaan tule instagramim feediin koskaan kun en ole koskaan niistä tykännyt. Eli instagram suosittelee storyjä joita katsoo useiten.

Olen kiinnostunut hänestä ja harmittaa vaan että puhutaan harvoin. Välillä olen jotain vastaillut hänen stooreihin. Tuntuu, että hän laittaa vaan jos hänellä on todella hyvää syy kuten onnitteleminen jne.

Vierailija
15/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla ihmiskauppaa tutkiva poliisi. Tekee vaan työtään.

Vierailija
16/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vaan lukea kaikkea mahdollista läpi. Sellaisia voi olla. Jos ei mitenkään reagoi, ei kannata viestiä.

Hän reagoi, jos olen postanut jotain onnittelemisen arvoista kuten tyyliin saanut uuden työpaikan. Ei kuitenkaan tunneta edes kovin hyvin…

Vierailija
17/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, kyllä minäkin katson kaikki storyt aina. En ole sen kummemmin kenestäkään kiinnostunut. 

Vierailija
18/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun puhelin ilmoittelee niitä stooreja, joten avaan aina heti.

Vierailija
19/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, kyllä minäkin katson kaikki storyt aina. En ole sen kummemmin kenestäkään kiinnostunut. 

Pointti on se, että hän katsoo ne välillä minuuteissa.

Vierailija
20/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna555 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on se, että hän katsoo ne välillä minuuteissa.

Sillä on varmaan kännykässä päällä ilmotukset uusista storyistä. Ehkä se kattoo välillä muidenkin storyjä minuuteissa.