Eron jälkeen panokavereita – toimiiko?
Exäni vonkuu perääni edelleen ja nyt hän ehdottaa, että ei palata yhteen mutta tapaillaan seksin merkeissä. Pitäiskö?
Kommentit (5)
Itse harrastan tuota eksäni kanssa. Välillä tuntuu, että leikin tulella, välillä taas tuntuu hyvältä toimia juuri näin. Ajoittain huomaan olevani mustasukkainen, mutta työnnän ne ajatukset pois. Ei sen puoleen, on hänestäkin huomattavissa mustasukkaisuutta. Kokeile, sillähän se selviää.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 21:16"]Itse harrastan tuota eksäni kanssa. Välillä tuntuu, että leikin tulella, välillä taas tuntuu hyvältä toimia juuri näin. Ajoittain huomaan olevani mustasukkainen, mutta työnnän ne ajatukset pois. Ei sen puoleen, on hänestäkin huomattavissa mustasukkaisuutta. Kokeile, sillähän se selviää.
[/quote]
Älä lankea tuohon. Tulet muuten katumaan. Todennäköisesti ex luulee saavansa sinut takaisin seksillä. Jos todella haluat erota niin anna olla.
Nimim. kokemusta vastaavasta
No mulla ei toiminut tollanen. Tunteet oli kuitenkin mukana pelissä, ja eron aiheuttama paska fiilis jäi päälle.
En kyennyt kunnolla rentoutumaan enkä lopuksi enää edes laukeamaan. Padkaa seksiä siis.
Panokaveriksi ottaisin mielummin jonkun randomin uuden kuin exää.