Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen panokavereita – toimiiko?

Vierailija
27.10.2014 |

Exäni vonkuu perääni edelleen ja nyt hän ehdottaa, että ei palata yhteen mutta tapaillaan seksin merkeissä. Pitäiskö?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei toiminut tollanen. Tunteet oli kuitenkin mukana pelissä, ja eron aiheuttama paska fiilis jäi päälle.
En kyennyt kunnolla rentoutumaan enkä lopuksi enää edes laukeamaan. Padkaa seksiä siis.
Panokaveriksi ottaisin mielummin jonkun randomin uuden kuin exää.

Vierailija
2/5 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan tuota eksäni kanssa. Välillä tuntuu, että leikin tulella, välillä taas tuntuu hyvältä toimia juuri näin. Ajoittain huomaan olevani mustasukkainen, mutta työnnän ne ajatukset pois. Ei sen puoleen, on hänestäkin huomattavissa mustasukkaisuutta. Kokeile, sillähän se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 21:16"]Itse harrastan tuota eksäni kanssa. Välillä tuntuu, että leikin tulella, välillä taas tuntuu hyvältä toimia juuri näin. Ajoittain huomaan olevani mustasukkainen, mutta työnnän ne ajatukset pois. Ei sen puoleen, on hänestäkin huomattavissa mustasukkaisuutta. Kokeile, sillähän se selviää.
[/quote]

Vierailija
4/5 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lankea tuohon. Tulet muuten katumaan. Todennäköisesti ex luulee saavansa sinut takaisin seksillä. Jos todella haluat erota niin anna olla.
Nimim. kokemusta vastaavasta

Vierailija
5/5 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit satunnaista seksiä ja pääset helpoimmalla.