Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei pysty tuntemaan mitään muita kohtaan?

Vierailija
27.10.2014 |

Hei, mikä siinä on kun ei pysty tuntemaan mitään ketään toista ihmistä kohtaan tai näin ainakin luulisin..

Vähän aikaa sitten paras ystäväni petti luottamukseni ja laitoin häneen välit poikki ilman sen suurempia tunnon tuskia. Ihminen oli kuitenkin tärkein ihminen elämässäni ja pystyin laittamaan tuosta noin vaan välit poikki, enkä ole jälkeenpäin surenut edes häneen peräänsä. Sinä päivänä kun kaikki tapahtui, ainut asia jota itkin oli se, että en voinut käsittää miten minulle on voitu tehdä näin.

Tällä hetkellä minulla on kavereita mielestäni tarpeeksi ja kaksi ystävää ylitse muiden, keihin uskon luottavani täysin. Uskon, että he ovat tärkeitä ihmisiä minulle, mutta sen jälkeen mitä nyt tapahtui toisen ystäväni kanssa, luulisin selviäväni ilman heitäkin. En tietenkään halua, minua vain pelottaa ajatus, että se ei välttämättä olisi minulle kipeä asia. 

En myöskään pysty seurustelemaan. Työnnän kaikki kauemmaksi. Enkä todellakaan tiedä miksi, sillä en haluaisi olla yksin, mutta aina jos jostain ihmisestä meinaa tulla liian läheinen, niin pakenen tilanteesta ja ihmisestä tulee minulle vastenmielinen.

Haluaisin tietää mistä tälläiset tunteet minulla johtuvat? Psykologille en haluaisi mennä, joten jos netistä ensin löytyisi mielipiteitä :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ystäväsi teki?

Vierailija
2/2 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat sitoutumiskammoiselta. Niitähän löytyy paljon varsinkin miehistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä