Jee! Eka orgasmi Venlafaxinin aloittamisen jälkeen :--)
Aluksi ei meinannut irrota millään, nyt 2kk aloittamisesta alkoi jopa tehdä mieli seksiä ja aika nopeasti sit se orkkukin tuli. Jeee :)
Kommentit (11)
Mikä tuo aine on, ja mihin olet sitä ottanut, ihan mielenkiinnosta utelen. Hyvä, että tuottaa iloa :)
Masennuslääke, joka aiheuttaa orkkuvaikeuksia sekä miehille, että naisille.
hienoa! itselläkin on alkanut helpottaa sama asia pikku hiljaa. Useampi kk käyttäneenä tuntuu et masennus on poissa ja seksielämä alkaa piristyä.
Ei mullakaan heikentänyt kykyä saada orkkua. Lihoin vaan monta kiloa koska syötättää ja turvottaa. Tunnepuolella olin jotenkin kylmempi mutten tajunnut sitä sillon. Kun joskus lopetat lääkkeen niin varaudu siihen että joudut käymään läpi koko sairausprosessin ns selvästä päästä ja se ei ole helppoa se. Mutta nauti orkuista!
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:21"]
Ei mullakaan heikentänyt kykyä saada orkkua. Lihoin vaan monta kiloa koska syötättää ja turvottaa. Tunnepuolella olin jotenkin kylmempi mutten tajunnut sitä sillon. Kun joskus lopetat lääkkeen niin varaudu siihen että joudut käymään läpi koko sairausprosessin ns selvästä päästä ja se ei ole helppoa se. Mutta nauti orkuista!
[/quote]
Mitä tarkoitat boldilla olevalla osuudella? Mulla olisi Venlafaxinin syönnin lopettaminen pian ajankohtaista, voisitko selventää mihin kannattaa varautua?
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:33"]
Aluksi ei meinannut irrota millään, nyt 2kk aloittamisesta alkoi jopa tehdä mieli seksiä ja aika nopeasti sit se orkkukin tuli. Jeee :)
[/quote]
Onneks olkoon. Itse käytän pancod särkylääke (kolme autokolaria) näitten jälkeen tuli vakavia vammoja ja sain psyykelääkkeitä. Lamictal 500m vurokausi, triptyl 150m, levotsin (unilääke)diapam 2-4 10m astmalääkkeet 4 erillaista potenssilääke. Silloin kun harrastamme seksiä jätän pamit sekä sirdaludin pois. Puolituntia saa tahkoa että saa orgasmin vaimo saa tänäaikana 2-3 orgasmia.
Millä annostuksella te otatte venlafaksiinia? Minulla on 300 mg/vrk ja orgasmit olen saanut unohtaa kokonaan. Mutta onneksi on takaportti: jos keskeyttää käytön 48 tunnin ajaksi, niin taas sperma lentää aivan kuin ennen. Vointi on tällöin aika helvetillistä noin muuten. Kerran olen lopettanut venlafaksiinin muutamaksi vuodeksi. Vieroitusvaiheessa ahdistus ja tuska olivat helvetillisiä. Varmaan samanlaista kuin on huumevieroituksessa? Lääkettä määrättäessä lääkärien pitäisi ehdottomasti kertoa potilaalle lääkkeen aiheuttamista orgasmiongelmista ja vieroitusoireista. Kipulääke Tramadol auttaa vieroitusvaiheen tuskiin, koska sen molekyylirakenne on lähes sama kuin venlafaksiinilla ("cross-tolerance"). Mutta masennukseen ja ahdistukseen venlafaksiini on hyvin tehokas. Venlafaksiinia (SNRI) ei kuulemani mukaan määrätä muulloin kuin silloin jos SSRI't eivät auta.
Eli lääkkeen käytön jälkeen, kun vieroitusoireista on päästy, niin ihmisen mieli haluaa käydä läpi vielä kaikki sairauteen liittyvät asiat. Muistelet mitä teit ja miten olit, miten/mitä koit ja miten on vaikuttanut läheisiin koko sairaus. Se ei ole helppoa. Koen olevani vieläkin masentunut mutta toistaiseksi selviän terapialla ja toisaalta, täähän voi olla vaan vaihe. Käyn normaalisti töissä ja urheilen, urheilu auttaa tosi paljon.
Ja lopetuksesta, niin todellakin pikkuhiljaa, siitä kapselista vähennät vaikka 2 pientä pilleria ja vähennät viikoittain, muuten tulee kamalat olot.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:33"]
[/quote]
Onneks olkoon. Itse käytän pancod särkylääke (kolme autokolaria) näitten jälkeen tuli vakavia vammoja ja sain psyykelääkkeitä. Lamictal 500m vurokausi, triptyl 150m, levotsin (unilääke)diapam 2-4 10m astmalääkkeet 4 erillaista potenssilääke. Silloin kun harrastamme seksiä jätän pamit sekä sirdaludin pois. Puolituntia saa tahkoa että saa orgasmin vaimo saa tänäaikana 2-3 orgasmia.
[/quote]
Lisään tähän tekstiin sen että miksi näin. Minulla krooninen kipuoireyhtymä, en voi enkä saakkaan lopettaa särky ja mielialalääkkeiden syöntiä. Minä nain aina silloin kun pystyn.
Onnea :D