Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsen kaverisynttärit

Vierailija
27.10.2014 |

Kun lapsenne menee kaverisynttäreille, menettekö itsekin mukaan vai jätättekö lapsen vain sinne? Entäa jos teillä on kaverisynttärit, kutsutteko myös lapsen kaverin vanhemmat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?

Vierailija
2/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v ja alle olen mennyt mukaan, 4v olen kysynyt juhlien järjestäjältä, pääasiassa silloinkin mennyt mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mennyt mukaan, enkä ole odottanut että meille kukaan vanhemmista olisi jäänyt.

Vierailija
4/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset ollu teille tuttuja, entäs vanhemmat?

Ap

Vierailija
5/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 4-vuotiaan mukana useammillakin kaverisynttäreillä, vanhemmat eivät tuttuja (hoitokavereiden synttärit). Lapsi ei uskaltanut yksin jäädä muuten. Meillä 4 v synttäreillä taas ei ollut vanhempia, oli kutsuun kyllä laitettu, että myös vanhemmat ovat tervetulleita. Muiden kutsuissa ei ole tätä ollut.

Vierailija
6/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäisten synttärikutsuihin olen laittanut tekstin: Kahvia ja kakkua tarjolla myös vanhemmille tms. Halukkaat ovat näin kehdanneet jäädä jos heistä on tuntunut, että se olisi lapselle tärkeää. Harvoin kukaan on jäänyt, parhaimmillaan ehkä kolmen äidin kanssa olen joskus kahvitellut.

Itse olen ollut kerran lapseni mukana synttäreillä. Pari kertaa yksi perhe on kutsunut aikuisten pöytään jonkin verran ennen juhlien päättymistä ja siellä on ollut hauskat keskustelut.