Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkit joista tunnistaa että mies on edelleen kiinni exässään?

Vierailija
14.09.2021 |

Kertokaa

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen kertonut existäni, syystä että minulla on menneisyys. Ihan hullua on tavata miestä joka ei kerro mitään menneisyydestään, alan heti miettiä mitä vikaa äijässä on, onko ollut huono puoliso kun ei mitään kerro. Kyllä entisestä elämästä saa puhua ja aika väistämätöntähän se on  varsinkin jos on lapsia. Missään tekemisissä en ole exieni kanssa, aikuisten lasteni kanssa  kyllä. Exilläni on uudet, minulla on uusi. Ihan huuhaata että roikkuu exässä tai on siinä kiinni jos jotain exästä kertoo, jopa huvittavan jutun.

Eri asia on sitten tehdä jotain exän ja exän suvun takia, ja tämäkin liittyy  mielestäni yhteisiin lapsiin. Olin vuosia yhdessä tyypin kanssa joka piti lastensa synttärit aina luonaan, koska exrouva ei halunnut siivota asuntoaan. Synttärit vietettiin aina anoppinsa aikataulun  mukaan, exrouva sukuineen tuli kylään, minua ei kutsuttu, samoin miesystävän suku ei tullut koska ovat jehovia. Ikinä ei arvostellut exrouvaa koska on yhteiset lapset. Sanoin kyllä että melko pimeetä ettei synttärit ole siellä missä hoitovuoro. Ero tuli eikä kaduta pätkääkään. Nyxällä kaksi lasta ja kertoo menneestä. Exällään on uusi perhe joten kaikki on ihan ok.

Löysätkää pipoa vähän...

Vierailija
62/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä olen kertonut existäni, syystä että minulla on menneisyys. Ihan hullua on tavata miestä joka ei kerro mitään menneisyydestään, alan heti miettiä mitä vikaa äijässä on, onko ollut huono puoliso kun ei mitään kerro. Kyllä entisestä elämästä saa puhua ja aika väistämätöntähän se on  varsinkin jos on lapsia. Missään tekemisissä en ole exieni kanssa, aikuisten lasteni kanssa  kyllä. Exilläni on uudet, minulla on uusi. Ihan huuhaata että roikkuu exässä tai on siinä kiinni jos jotain exästä kertoo, jopa huvittavan jutun.

Eri asia on sitten tehdä jotain exän ja exän suvun takia, ja tämäkin liittyy  mielestäni yhteisiin lapsiin. Olin vuosia yhdessä tyypin kanssa joka piti lastensa synttärit aina luonaan, koska exrouva ei halunnut siivota asuntoaan. Synttärit vietettiin aina anoppinsa aikataulun  mukaan, exrouva sukuineen tuli kylään, minua ei kutsuttu, samoin miesystävän suku ei tullut koska ovat jehovia. Ikinä ei arvostellut exrouvaa koska on yhteiset lapset. Sanoin kyllä että melko pimeetä ettei synttärit ole siellä missä hoitovuoro. Ero tuli eikä kaduta pätkääkään. Nyxällä kaksi lasta ja kertoo menneestä. Exällään on uusi perhe joten kaikki on ihan ok.

Löysätkää pipoa vähän...

Kaikelle on aikansa. Tuskin sinäkään hyvällä katsoisit, jos esittelisit miehelle uutta takkia ja mies tokaisee miten exällä oli samanlainen. Tai kesken seksin sanoo miten ex tykkäsi ottaa kakkoseen. Sen sijaan jos edelliset tulee puheenaiheeksi niin silloin voi puhua ihan vapaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokroppa

Vierailija
64/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ottaa joka välissä puheeksi, joka välissä joku aasinsilta. Tyyliin: " me ei voitu exän kanssa ollenkaan kattoo kauhuleffoja!"

"Nyt oon syöny tulisempia ruokia, exä ei pystynyt ollenkaan" "ai säkin juot tota samaa maitoa kun mun exä"

- puhuu että tämä exä on "mahtava ihminen" tai "upea persoona" - jos mies hehkuttaa tällä tavoin luonnetta, se on ihastunut, aika satavarmaan.

Näihin olen törmännyt. Siis ihan mistä tahansa aiheesta keskustellessa vetää eksän mukaan ja kertoo hänestä faktoja, joita et todellakaan haluaisi tietää. Mielenkiintoisin omalla kohdallani oli, kun mies avautui eksänsä hampaista. Tilanne oli kuin jostain surkeasta komediasta enkä tiennyt miten pitäisi reagoida. Tosi loukkaavaa käytöstä uutta treffikumppania kohtaan. Tuo ei suinkaan ollut ainut keskustelu jossa kyseinen mies eksänsä mainitsi. Aina silmät alkoivat tuikkia ja ääni pehmeni kun pääsi mainitsemaan sen jumalattaren. Kaikissa keskusteluissa ei suoraan puhunut eksästä vaan kaverista, mutta aika helposti miehen elekielestä pystyi päättelemään, että nimenomaan tuo samainen eksä oli kyseessä.

Menin ensimmäistä kertaa miehen luo. Mies kokatessa mainitsi miten teki kyseistä ruokaa exänsä kanssa. Liukenin syömisen jälkeen nopeasti pois eikä enää tavattu.

Voi miten lapsellista. Pitäisikö sitä olla jokaiselle naiselle oma keittokirja, mistä saa kullekkin tehdä ruokaa. Kasva aikuiseksi.

Ei, mutta miksi se eksä pitää mainita? Siitähän tuossa on kysymys, ei niinkään siitä että ruoka on samaa. Eri

Sehän on hänen ongelmansa jos itsetunto ei kestä, että ihmisillä on ollut parisuhteita aikaisemmin.

Kielii syvästä epäkunnioituksesta nykyistä kohtaan, jos hänelle täytyy selostaa exään liittyvistä asioista.

Naisen pitää kokea olevansa se maailman ainut pikku prinsessa ja herne menee nenään, kun tajuaa että ihmisillä on ollut suhteita myös ennen heitä. Lapsellista ja naivia.

Tämä!

Vierailija
65/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysätkää pipoa vähän...

Kaikelle on aikansa. Tuskin sinäkään hyvällä katsoisit, jos esittelisit miehelle uutta takkia ja mies tokaisee miten exällä oli samanlainen. Tai kesken seksin sanoo miten ex tykkäsi ottaa kakkoseen. Sen sijaan jos edelliset tulee puheenaiheeksi niin silloin voi puhua ihan vapaasti.

Aijaa siis noin sairaista tyypeistä oli siis kysymys? Ihan vierasta tuollainen käytös minulle.

Vierailija
66/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Existä puhuminen tuhoaa suhteen..

Vierailija
67/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kaikissa niissä paikoissa missä exän kanssa olivat ja käyttää samoja repliikkejä. Kertoo exälle kuinka tekee uuden kanssa kaiken sen mitä jäu kesken nopealla tahdilla. Tyyliin kihloihin parissa kuulaudessa, yhteen muutto, yhteiset raha-asiat jne.

Naurettavaa menoa. Seurannut tätä hyvän ystävän kautta, jonka ex on täys p*läpi.

Vierailija
68/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kertoo rakastavansa exää.

Vierailija
70/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
71/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
72/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
73/78 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/78 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa exän luo salaa ruikuttamaan, kun menee huonosti.

Vierailija
75/78 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

peeniksen nuppi on exän sisällä

Vierailija
76/78 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yhteydessä exään.

Vierailija
77/78 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut jätti juuri mies, joka on edelleen henkisesti kiinni exässään. Tavatessamme erosta oli vuosi. Liitto oli kestänyt yli 15 vuotta ja siitä on yhteinen lapsi. Tajusin hyvin nopeasti, että mies ei ollut kunnolla yli erosta, mutta tämä kiisti sen jyrkästi. Jäin suhteeseen, koska se oli muuten hyvä ja ajattelin, että aika parantaa.

Paskat.

Mies tekee kaiken exänsä tahdon mukaisesti, ja jos oli valintatilanne kummalle pyllistää, minulle vai exälle, niin arvaatte varmaan kumman valitsi. Mies puhui paljon exästään, alussa niin paljon että huomautinkin siitä. Kertoili ja näytti paljon kuvia heidän yhteisistä matkoistaan, kodeistaan, lemmikeistään jne. Molemmilla on edelleen sometileillään yhteisiä halipusukuvia, minä taas loistan poissaolollani miehen sometileitä. Miehellä on erittäin korostunut tarve "pitää hyvät välit", mikä on toisaalta hieno asia yhteisen lapsen vuoksi. Mies ei kuitenkaan vedä mitään rajoja, vaan on exän pompoteltavissa ja haluaa jopa tehdä tämän kanssa asioita ilman lastakin ja soittelevat ja viestittelevät myös lapseen liittymättömistä asioista. Heillä on edelleen samat harrastukset ja kiinnostuksen kohteet, ja mies haaveili että olisimme matkustaneet heidän suosikkimatkakohteeseenkin. Yäk.

Käytin kaikki keinot, etten olisi kokenut itseäni niin ulkopuoliseksi ja ikään kuin toiseksi naiseksi, mutta ei siitä mitään tullut. Ex on miehelle suorastaan pakkomielle, ja suhteemme päättyikin riitaan, joka koski tätä exää ja jossa mies vähemmän yllättäin asettui exänsä puolelle minua vastaan. Ja lopuksi siis jätti minut. Noh, saapahan nyt sitten "rauhassa rakentaa suhdetta exään". Enpä yllättyisi suuresti vaikka rakentaminen johtaisi yhteenpaluuseen, vaikka sen mahdollisuuden molemmat kiistivät (liiankin?) jyrkästi.

Vinkki kaikille: älkää alkako suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia. Ainakin joillekin miehille lastensa äiti on aina ja ikuisesti ykkönen, myös uuden suhteen kustannuksella.

Vierailija
78/78 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Existä puhuminen tuhoaa suhteen..

No en tiedä. Meillä se, että hän puhuu eksistä, ei tuhoa suhdetta, koska puhe on ihan ok tasolla, ei vertailua tai haikailua, mutta se tuhoaa suhteen, ettei hän puhu meistä. Ehkä minäkin sitten liityn aikanaan siihen eksien ketjuun ja minusta mainitaan jotain seuraaville. Tosin en usko, että meidän suhde on niin syvä, että tulisin mainituksi eksänä.