Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (78)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkareiden Aki Nikkinen juuri nyt. Vaikka eihän se Camilla ole exä, mutta silti hyvä esimerkki.

Miten käyttäytyy?

Ei jää panemaan nykyistään vaan lähtee itkemään koomassa makaavan "exänsä" sängylle.

Tuo täysin totta. Nyt exä alasti tuolla sängyssä. Eihän meillä tietysti ole tulevaisuutta, mutta nyt näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Me ollaan valitettavasti lasten ja suvun takia kiinni, mutta en minä sitä vanhaa pallinaamaa muuna ajattele kuin sukulaisena. Nyxillä tuntuu olevan aina enemmän mielikuvitusta asian suhteen. Mutta tietysti kun niillä on ne tunteet mitä minulla ei ole ollut pariin vuosikymmeneen.

• ylös 17
  • alas 2
Red flag

Jos on edelleen vihainen tai katkera eksälleen niin ei ole päässyt irti, samoin jos puhuu pahaa eksästä niin ei ole päästänyt irti.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

On tullut monta tyyppiä vastaan, ketkä ei ole exästä yli selvästikään, tässä muutamia merkkejä:
- ottaa joka välissä puheeksi, joka välissä joku aasinsilta. Tyyliin: " me ei voitu exän kanssa ollenkaan kattoo kauhuleffoja!"
"Nyt oon syöny tulisempia ruokia, exä ei pystynyt ollenkaan" "ai säkin juot tota samaa maitoa kun mun exä"
- kertoo pitkiä jorinoita vaikka jostain lomamatkoista, näyttää kuvia! Tuntuu, että näkemisten pointti on saada joku kuuntelija noille jutuilleen ja oikeasti ajattelee että haluat niitä kuulla.
- jos kysyt itse jotain vastakysymyksiä, saattaa pahastua ja ärähtää ettei tämä kuulu sinulle, vaikka itse asiasta jauhaa.
- on edelleen uskollinen tuolle exälleen, eli ei halua julkistaa suhdettanne tai edetä kun haluaa olla vapaana exän varalta.
- tuhisi kun exä raskaana ja kuulemma uuden kanssa tärppäsi heti.
- hekumoi "se oli vaan niiiiin kaunis" tai jotain suurista tunteistaan.

Jos yllä olevista täyttyy joku, niin nämä myös (nämä pätee ihan normi-ihastumiseenkin, ei pelkkään exään)
- puhuu että tämä exä on "mahtava ihminen" tai "upea persoona" - jos mies hehkuttaa tällä tavoin luonnetta, se on ihastunut, aika satavarmaan.
- on paras ystävä hänelle. Koittaa vaan pysyä tekemisissä, jos oliskin tsäänssejä vielä. Ehdottomasti taka-ajatuksellinen ystävyys.

Ja joo, voi exän kanssa olla platoninenkin frendi, mut mainitaan silti: somessa seuraaminen, tykkääminen ja kommentointi. Kokeile huvikses mitä sanoo kun ehdotat että unfollaa se jo ja pyyhi se exä pois nyt :D
Sori kärjistävä tyylini kirjoittaa, mutta jos merkkejä ilmenee niin älkää jääkö kattelemaan, menkööt exänsä luo vaan.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

No siitä puhuminen.
Siis jokainen tajuaa sen veteen piirretyn viivan tossa asiassa.
Tapailin kerran tyyppiä joka piti taukoamatonta monologia eksästään. Vertaili ulkonäköjämme, silmiemme väriä, siis vähän niinkuin tutustutti minut häneen. Etsin tän eksän facebookista, oli saanut vuosia aikaisemmin toisen miehen kanssa lapsen ja ostanut talon o___O
Tuo oli aika ääriesimerkki kyllä, kun erosta jo kauan aikaa.

Sanon myös ton somen. Voi se vaikuttaa harmittomalta ja kaverillisuudelta, mutta jos on uudessa suhteessa ja ei ole mitään syytä olla eksän kanssa tekemisissä, niin onko pakko seurata.
Viestittely, etenkin salaa.
Jos "hyvien välien pitäminen" on jotenkin tosi tärkeää. Onhan näitä. Just eronneet tietysti myös.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Ei sinne exän luo niin vain palata. Miettikää tätä ennen kuin alatte eroomaan. Sitten on työn ja tuskan takana unohtaa ja tilitätte nyxillenne ihanaa menneisyyttänne.

Vierailija

Naisen vaistolla tietää.
Erosin, kun alkioi tuntua hankalalta. Paras päätös. Löytyi melko pian sopivampi, jonks kanssa ei tarvitse olla mustasukkainen.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisen vaistolla tietää.
Erosin, kun alkioi tuntua hankalalta. Paras päätös. Löytyi melko pian sopivampi, jonks kanssa ei tarvitse olla mustasukkainen.

Kerro tarkemmin

Sivut