Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö olla huolissaan?

Vierailija
27.10.2014 |

Miehelläni (23 v.) on samanikäinen naispuolinen työkaveri, jonka kanssa mieheni on ollut samassa työpaikassa n. 2 vuotta. Mieheni on naisvaltaisella alalla, joten siksi miehelläni on muutenkin enemmän naispuolisia kavereita. Heistä on ilmeisesti tullut läheisiäkin ystäviä.

Tämä nainen alkoi tehdä töitä myös toisessa työpaikassa vuorotellen. Mieheni sitten pari kuukautta tämän jälkeen vaihtoi tähän samaiseen työpaikkaan. Ja sitten nainen myös lopetti tässä vanhassa työpaikassa kokonaan ja on pelkästään taas siis mieheni kanssa samassa työpaikassa. Harkittua kenties? Saman alan työpaikkoja kun on useita.....

Mieheni on myös usein lähtenyt tämän naisen kanssa baariin kahdestaan minulta salaa (kerran olin mökillä ilman miestäni) ja ollut ihan pilkkuun asti aina. Ja siis vaikka hän on tehnyt minulta salaa tällaista niin aina sitten saan selville nämä valheet jotenkin. Nainen on myös kerran baari illan jälkeen soittanut miehelleni ja kehunut miestäni mm. ihanaksi. Olen tällöin ollut jo nukkumassa ja mies on ollut vessassa puhumassa ja oven takaa olen kuullut puhelun. Mies myös vastasi takaisin, että "Niin sinäkin." Itse kun sanon miestäni ihanaksi niin hän sanoo vain "kiitos" tai "no enkä ole".

Olen kysynyt suoraan, onko heillä jotain menossa tai onko jompi kumpi ihastunut. Molemmat ovat kieltäneet ja sanoneet etteivät ole toistensa tyyppiä. Mieheni on sanonut ettei ole ikinä pettänyt minua eikä ikinä halua pettää. (On kyllä kerran umpi humalassa käpelöinyt kaverinsa lanteita baarijonossa ja vitsinä pussannut vanhempaa työkaveriaan baarissa.)

Eli mies sanoo, että ovat vain hyviä kavereita, uskonko? Onko syytä olla huolestunut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset salaiset vessapuhelut ei kuulosta hyvälle

Vierailija
2/12 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tuollaiset työkaveruudet on niin nähty. Ellei mitään ole vielä tapahtunut, tapahtumassa on. Tuo on kutkuttava vaihe tuo ns. pitkittynyt flirtti, kun mitään ei vielä, ei ihan vielä, nytkö, ei ihan, no nyt...

Pahoillani puolestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen vessapuheluun mies sanoi minulle, ettei halunnut herättää ja siksi meni vessaan puhumaan. Hän on vannonut minulle ettei heidän välillään ole mitään ja hän rakastaa minua. Mutta kuitenkin mies on sanonut minulle suutuspäissään, että hänellä on enemmän yhteistä tämän naisen kanssa ja hän tykkää jutella mielummin tämän naisen kanssa kuin minun. On sitten jälkeenpäin sanonut, että halusi vain satuttaa minua ja pyytänyt anteeksi. Mutta eikö kuitenkin suutuspäissään sanotuissa jutuissa ole totuuden siemen? En tiedä enää mitä uskoa. Mies sanoo, ettei ikinä jätä minua, mutta silti minua vaivaa tämä asia koko ajan. En pidä heidän läheisyydestään yhtään. Mitä voisin tehdä?

t. alkuperäinen

Vierailija
4/12 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mieheai kanssa ajelulle. Jos jää kiinni niin

TÖÖT TÖÖT!!!!!!!! *CRASHKDHFK*

Vierailija
5/12 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinussa sitten on niin erinomaista, että miehesi roikkuisi sinussa, jos ihan aidosti sillä olisi meneillään, jotain jonkun toisen kanssa.

Vierailija
6/12 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:57"]

Mikä sinussa sitten on niin erinomaista, että miehesi roikkuisi sinussa, jos ihan aidosti sillä olisi meneillään, jotain jonkun toisen kanssa.

[/quote]

En osaa sanoa, olen aika ujo ja jotenkin epäsosiaalinen ja epävarma. Aika päinvastainen kuin tämä nainen. Mieheni on myös sosiaalinen. Meillä on yhteinen pieni lapsi, mutta se ei ole syy, miksi mieheni roikkuisi minussa. On monesti uhannut lähteä jne. kun olen mustasukkaisuuksissani tentannut tästä naisesta. Kun hän on sitten rauhoittunut, niin sanoo ettei jätä minua ja rakastaa vain minua. En tiedä, onko tämä nainen miehelleni jotain egon pönkitystä. Mieheni on sanonut, etteivät he millään lailla flirttaile vaan puhuvat toisilleen vain kauniisti. Minulle on tullut pientä sanaharkkaa tämän naisen kanssa, kun en pitänyt siitä, kun mieheni salasi minulta tämän naisen kanssa käydyn baari-illan. Nainen on sitten myöhemmin myös haukkunut minua miehelleni ja muille ihmisille ja valehdellut miehelleni että olisin muka soittanut ja piinannut häntä useita kertoja, mikä ei pidä paikkaansa. Mieheni alkoi eka syyttää minua ja puolusteli tätä naista, mutta uskoi lopulta minua eikä edes ottanut puheeksi tämän naisen kanssa, miksi hän oli valehdellut. Mies siis vain puolustaa tätä naista eikä minua ja käski sitten minun antaa asian olla. Kumpikaan ei siis tiedä, miksi nainen valehteli. En tiedä haluaako nainen sitten mustamaalata minua vai mitä. Mieheni ei varmaankaan uskalla puolustaa minua tälle naiselle, koska pelkää menettävänsä ystävän, koska tämä nainen on aikamoinen draamakuningatar...

Itse olen siis niin epävarma, etten tosiaan tiedä, miksi mieheni minua rakastaa tai haluaa olla kanssani. Nyt olen vielä epävarmempi, kun mieheni on sanonut, että heillä on enemmän yhteistä kuin meillä. Vaikkakin sen on sanonut suutuspäissään.

t. alkuperäinen

Vierailija
7/12 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnan tulee pitää toistensa puolia. Olla samassa veneessä. Olet syystäkin mustasukkainen. Miehesi tekee väärin. Kaikintavoin. Ei tuo ole minusta ok mitenkään. Minä tuossa tilanteessa heivaisin miehen pellolle. Ihan tosi. En halua olla vaihtoehto jollekin toiselle. Minun tulisi olla selkeä ykkönen. Ystävät erikseen. Niitä voi olla vastakkaista sukupuolta. Tässä on  kuitenkin kyse enemmästä.

Vierailija
8/12 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 21:59"]Pariskunnan tulee pitää toistensa puolia. Olla samassa veneessä. Olet syystäkin mustasukkainen. Miehesi tekee väärin. Kaikintavoin. Ei tuo ole minusta ok mitenkään. Minä tuossa tilanteessa heivaisin miehen pellolle. Ihan tosi. En halua olla vaihtoehto jollekin toiselle. Minun tulisi olla selkeä ykkönen. Ystävät erikseen. Niitä voi olla vastakkaista sukupuolta. Tässä on  kuitenkin kyse enemmästä.
[/quote]
Olen sanonut miehelleni, että pariskunnan pitäisi olla toistensa puolella, mutta mieheni on sanonut, että hän puolustaa sitä, joka ansaitsee puolustusta. Sillä ei ole väliä onko se avovaimo vai kaveri. Aika jännä, että tämä puolustaminen ei osu ikinä minun kohdalleni?! Sitten jos minua on kohdeltu väärin niin mies vaan hyssyttelee ja käskee unohtaa asian. Minä puolustan aina miestäni, koska jos joku haukkuu miestäni niin samalla haukutaan minua, koska minä olen mieheni valinnut. Mutta mieheni ei ole samaa mieltä.
Tuntuu, että olen umpikujassa, kun en tiedä mitä uskoa enkä halua erota. Kerran suutuin ja sanoin miehelleni, että valitse minut tai tämä nainen, mutta mies sanoi etten minä valitse hänen kavereitaan ja jos vaadin valitsemaan niin hän valitsee tämän naisen. Vaikka minä olen hänen avokkinsa ja olemme olleet yhdessä paljon kauemmin kuin he ovat tunteneet. Olisi kiva sitten, jos käytös olisi sen mukaista, että he olisivat vain kavereita. Mies väittää viimeiseen saakka, että heillä ei ole romanttisia tunteita. Olen ihan sekaisin tästä tilanteesta.
t. Alkuperäinen

Vierailija
9/12 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Sinä AP sisimmissäsi tiedät ja tunnet kuinka asiat ovat. Vaikkei fyysistä ehkä olisi vielä tapahtunut noiden kahden välillä, niin henkinen pettäminen on melkein pahempaa. Toisen kidutusta. Koko ajan saa olla varpaillaan, tuntea olevansa huonompi kuin "se nainen", vertailla itseään siihen toiseen - ehkä enemmän tai vähemmän tiedostaen.

Pointti on siinä, että sinusta tuntuu pahalta. Mikä sen aiheuttaa? Miehesi käytös. Ratkaisu? Miehen tulee lopettaa sinua satuttava käytös. Hänen käytös satuttaa sinua - ihan sama millainen suhde miehellä on "kaveriinsa". Sinun tulisi tulla ensin. Jos mies haluaa jatkaa kanssasi, hän lopettaa yhteydenpidon naiseen ja etsii toisen työpaikan. Jos hän ei halua tai ole varma, silloinhan hän jatkaa aivopelejään.

Tuo miehen toiminta on manipulointia ja sinun henkistä rikkomista. Sinä tiedät miltä sinusa tuntuu, ja minäpä veikkaan, ettei kovin hyvältä.

Vierailija
10/12 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut tuon kaiken miehelleni, mutta ei auta. Mies vain sanoi, että jos nyt antaa periksi minulle niin hän ei voi tietää, milloin uudestaan käyttäytyisin samoin vaatien lopettamaan yhteydenpidon. En ole sitä ennenkään kenenkään muunkaan mieheni kaverin suhteen tehnyt, koska kaikki ovat käyttäytyneet oikeasti asiallisesti. Toisin kuin tämä nainen, mutta mieheni ei näe sitä. Olen sanonut, että tuo on henkistä pettämistä, mutta siihen mies vastaa, että minäkin petän henkisesti kun olen lukenut hänen viestejä. Ja ihan syystä olen! Onko se muka henkistä pettämistä?? Mies ei usko minua ja ei tee niinkuin haluaisin. Mies kulkee kännykän kanssa vessaan ja suihkuun ja hänellä on lukitukset päällä. Tämä on siis täydellinen umpikuja. Mies tekee oman päänsä mukaan. Ainoa asia mitä keksin on että feikkaisin samanlaisen tilanteen ja katsoisin, mitä tuntemuksia miehellä herää. Meillä kuitenkin kun on pieni lapsi jota minä hoidan pääsääntöisesti niin en voi viedä tätä feikkausta kauhean pitkälle... Onko mitään ideaa tässä?
t. Alkuperäinen

Vierailija
11/12 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle! Kunnioita itseäsi. Miehesi kuulostaa olevan melkoisen omahyväinen, ylimielinen eikä mitenkään perheensä hyvinvoinnista kiinnostunut. Kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua puolisoltaan. Pidä puolesi terveesti äläkä huijaa itseäsi. Toivottavasti asiat selviävät parhain päin. Jakselemista!

Vierailija
12/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä varsinainen ongelma ei ole kyseinen nainen vaan miehesi. Hän ei kunnioita sinua ja on ilkeä. Eikä tilanne tule muuttumaan itsestään, koska mies on tehnyt sinusta epävarman ja saanut sinut kyseenalaistamaan tervettä järkeäsi. En näe sulle muuta ratkaisua kuin JSSAP, edes väliaikaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän