Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka eivät tahdo selvittää vauvan sukupuolta etukäteen?

Vierailija
27.10.2014 |

Tässä mietin olenko todellakin ainoa, joka tahtoo pitää vauvan sukupuolen yllätyksenä syntymään saakka? Kaikki tuntuvat tietävän vauvansa sukupuolen etukäteen tai ainakin vimmatusti ovat sitä ultrassa yrittäneet selvittää.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta tietää. En ymmärrä miksi lelut yms. pitäisi hankkia sen mukaan millaiset genitaalit lapsella on. Toki on sellaisiakin leluja joissa se on oleellista, mutta ne eivät ole lasten leluja lainkaan.

Vierailija
22/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi on ja hänestä emme kysyneet raskauden aikana kumpi on. Meille ollut väliä kumpi on, joten miksi sitä turhaan kysymään. Vaatteet ja tarvikkeet yms. halusin hankkia neutraalin värisinä muutenkin. Tuskin kysyn sukupuolta seuraavankaan mahdollisen raskauden aikana. Kun ei ole merkitystä kumpi tulee. Kiva ajatella vauvaa vain vauvana, eikä erityisesti tyttönä tai poikana. Synnytyksessä se sitten selviää, hyvin malttaa odottaa sinnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:51"]

En halunnut tietää :)

Tosin pojan kohdalla arvelin että poika on kun ultrassa lääkäri sanoi että iso kaveri tulee. :D

[/quote]

En myöskään halunnut tietää, mutta ultrassa sanottiin olevan siro vauva, niin tyttöä osattiin odottaa :)

Vierailija
24/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi tyttöä ja kummastakaan emme ole halunneet tietää sukupuolta etukäteen. Nyt odotan kolmatta lasta ja kaikki oikein hinkuvat tietää, kumpi sieltä tulee. Kun sanon, ettemme ole selvittäneet asiaa kaikki ovat aivan ihmeissään ja luulevat meidän valehtelevan. Tuntuu muille olevan tärkeämpää se, että joka perheeseen niitä molempia sukupuolia saataisiin. Hei, emme me tehneet kolmatta lasta saadaksemme poikaa, vaan siksi, että halusimme kolme lasta. Ihan yhtä toivottuja ovat molemmat ja sittenhän se yllätyksenä synnytyksessä selviää. 

Vierailija
25/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan se tietää lapsivesipunktion kautta. Kaksi kromosomivirheistä lasta olen jo synnyttänyt kuolleena joten pieni extrajännitys ei ole pahitteeksi punktion tuloksia odotellessa.,.. no ei vais, punktioon aikaa viikko ja tuloksissa menee vielä parisen viikkoa lisää... ei puutu jännitystä tästä elämästä ei.

Vierailija
26/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:48"]

Me saadaan se tietää lapsivesipunktion kautta. Kaksi kromosomivirheistä lasta olen jo synnyttänyt kuolleena joten pieni extrajännitys ei ole pahitteeksi punktion tuloksia odotellessa.,.. no ei vais, punktioon aikaa viikko ja tuloksissa menee vielä parisen viikkoa lisää... ei puutu jännitystä tästä elämästä ei.

[/quote]

Ei sitä kerrota jos ei halua.

Meillä otettu kakkosesta istukkanäyte ja kolmannesta lapsivesinäyte. Jos emme itse olisi kysyneet kumpi tulee niin ei sitä kerrota.

Vierailija
27/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:55"]

[/quote]

Meillä otettu kakkosesta istukkanäyte ja kolmannesta lapsivesinäyte. Jos emme itse olisi kysyneet kumpi tulee niin ei sitä kerrota.

[/quote]

Ihanko totta, sitä ei kerrota jos ei haluta tieää, aika jännä juttu kun olen jo kolmanteen punktioon menossa ja en tuota muka tiennyt. TOttakai tiesin sen, halusin vaan kertoa syyn miksi ME haluamme tietää sukupuolen. 

Yksi elävä lapsi jonka sukupuolta ei nimittäin etukäteen haluttu tietää, mutta nyt halutaan. 

Vierailija
28/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:55"]

[/quote]

[/quote]

Ihanko totta, sitä ei kerrota jos ei haluta tieää, aika jännä juttu kun olen jo kolmanteen punktioon menossa ja en tuota muka tiennyt. TOttakai tiesin sen, halusin vaan kertoa syyn miksi ME haluamme tietää sukupuolen. 

Yksi elävä lapsi jonka sukupuolta ei nimittäin etukäteen haluttu tietää, mutta nyt halutaan. 

[/quote]

Miksi sinä tästä loukkaannuit? En minä voinut tietää että se on teiltä aikaisemminkin otettu, et missään sitä kertonut. En tarkoittanut loukata. Ajattelin automaattisesti että menet kyseiseen kokeesen eka kertaa elämässä.

No ehkä joku muu menee, ehkä jopa joku tätä ketjua lukenut.

Vierailija
29/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyksiä (siis sukupuolelta) on meilläkin olleet kaikki kolme. Perusteluna, ettei ole tapana joululahjojakaan etukäteen kurkkia. Kyllä se aikanaan selviää kumpi sieltä tuli.