Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka eivät tahdo selvittää vauvan sukupuolta etukäteen?

Vierailija
27.10.2014 |

Tässä mietin olenko todellakin ainoa, joka tahtoo pitää vauvan sukupuolen yllätyksenä syntymään saakka? Kaikki tuntuvat tietävän vauvansa sukupuolen etukäteen tai ainakin vimmatusti ovat sitä ultrassa yrittäneet selvittää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, olet varmasti tyytyväinen juuri siihen mitä saat. Monilla on niin vahvoja toiveita sukupuolesta, että haluavat selvittää sen etukäteen. Useat tuntuvat toivovan tyttöä, etenkin jos niitä poikia jo on.

Vierailija
2/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi. Kolmas lapsi syntyi viikko sitten enkä ole keneltäkään tiennyt sukupuolta etukäteen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään tiedetty kummassakaan raskaudessa kumpi tulee. Meistä oli kiva säästää se yllätykseksi synnytyssaliin. :)

Vierailija
4/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys haluttiin mekin! :) mahdollisen seuraavankin lapsen kohdalla haluamme pitää sukupuolen yllätyksenä aina syntymään asti!

Vierailija
5/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut tietää :)

Tosin pojan kohdalla arvelin että poika on kun ultrassa lääkäri sanoi että iso kaveri tulee. :D

Vierailija
6/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sitä pitää salata itseltäänkin (ja sitä en tajua, että pantataan tietoa)? 

Ei se niin suuri yllätys voi olla, että sieltä tulee joko a) poika tai b) tyttö.

Jos yllätyksiä haluatte, ostakaa kinder-muna.

Vierailija
7/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta en tahtonut, tokasta ehdottomasti tahdoin mutta ihan muista syistä kuin sukupuolesta itsestään johtuen.

Vierailija
8/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tietää koska minulle huoneen valmistelu yms oli tärkeää.

Vierailija
9/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies arvaili sukupuolta, oli tytön kannalla. Minä rehellisesti mietin asiaa ensimmäisen kerran edellisenä iltana mitä lapsi sitten syntyi. Jos sitä miettimiseksi voi edes sanoa kun kävi tasan kerran mielessä kumpikohan sieltä tulee ja sitten jatkoin ihan muita asioita. No, mies oli arvannut oikein ja tyttö tuli, itse olin kiinnostuneempi lapsen terveydestä.

Ei minulla ollut mitään tarvetta salata asiaa, mutta eipä sen enempää ollut tarvetta selvittääkään sitä.

Vierailija
10/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hienoa kun vauva syntyy ja sanotaan, kumpi se on. Kolme kertaa olen yllätyksen halunnut ja saanut! Parasta synnytyksessä!

Vierailija
11/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:59"]

Se on hienoa kun vauva syntyy ja sanotaan, kumpi se on. Kolme kertaa olen yllätyksen halunnut ja saanut! Parasta synnytyksessä!

[/quote]

Sinua on varmaan helppo viihdyttää. Onko lempileikkisi "kummassa kädessä on pallo"?

Vierailija
12/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt olisin halunnutkin, niin tämä jo syntynyt kaveri ei jättänyt mitään arvailujen varaan. Niin selvästi esitteli kalleutensa rakenneultrassa. Vaikka kätilökään ei olisi asiaa kertonut olisimme me sen itsekin saaneet selville. Poika siis kyseessää.

Vierailija
13/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan itsekkäät syyt sen takana että haluan pitää sukupuolen yllätyksenä ja se on synnytys. Se nimittäin on ainakin minulle aika pelottava tapahtuma joten toivon että pieni yllätys lopussa motivoi sitten jaksamaan.

Eikä sillä muutenkaan ole niin väliä kun en tykkää pinkistä tai sinisestä yhtään. Nyt olen saanut ihan rauhassa ostella beigen, keltaisen ja vihreän sävyisiä vaatteita eikä kukaan ihmettele :)

Vierailija
14/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:59"]

[/quote]

Vain silloin, kun synnytys menee hyvin ja vauva voi hyvin. Jos käy toisin, sukupuoli on se viimeinen asia, jota siinä vaiheessa aletaan selvitellä.

Siksi tahdoin seuraavalla kertaa tietää etukäteen. En todellakaan kaivannut yhtään ylimääräistä yllätystä synnytykseen.

Vierailija
15/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, mutta ainakin meille sanottiin nykyisin olevan harvinaista, etteivät vanhemmat halua tietää sukupuolta. Kuulemma nykyisin n. 90 % haluaa tietää sukupuolen. Yllätys oli ihana! Olin varma, että saamme pojan, mutta tyttöön sieltä tuli :)

Vierailija
16/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:58"]

Minä rehellisesti mietin asiaa ensimmäisen kerran edellisenä iltana mitä lapsi sitten syntyi. Jos sitä miettimiseksi voi edes sanoa kun kävi tasan kerran mielessä kumpikohan sieltä tulee ja sitten jatkoin ihan muita asioita.

[/quote]

Kuulostaa siltä, ettei paljon kiinnostanut koko lapsi.

Vierailija
17/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta, kenenkään sukupuolta ei haluttu tietää ennen syntymää. Ihanaa ollut joka kerta kuulla että kumpi :) poika! poika! tyttö! Meidän rakkaat.

Vierailija
18/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille saa tulla yllätyksenä. Oikeasti sukupuoli ei jaksa kiinnostaa, kun ollaan yritetty lasta yli 2 vuotta. Mitä me sillä tiedolla tehtäisiin? Aborttiko? Sukupuoli on täysin merkityksetön ensimmäisen vuoden ajan. Sen vaipan oppii pukemaan oikein vasta lapsen synnyttyä. Vuoden jälkeen alkaa lapsen kiinnostuksen kohteet tulla esille, ja sisustetaan lastenhuone vasta sitten. Ennen sitä lapsi nukkuu meidän makuuhuoneessa, jonka seinille emme todellakaan maalaa prinsessa- tai traktorikuvia.

Vierailija
19/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:54"]

Miksi ihmeessä sitä pitää salata itseltäänkin (ja sitä en tajua, että pantataan tietoa)? 

Ei se niin suuri yllätys voi olla, että sieltä tulee joko a) poika tai b) tyttö.

Jos yllätyksiä haluatte, ostakaa kinder-muna.

[/quote]

Miksi on niin vaikea hyväksyä, että kaikki eivät ajattele kuten sinä? Oman lapsemme sukupuolta me halusimme jännittää loppuun saakka, sinä saat tehdä omiesi kanssa miten tykkäät.

Vierailija
20/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös pidetään yllätyksenä:) Tosin, jostain syystä molemmilla on niin poikaolo ollut alusta lähtien, että varmaan hämmennymme, jos tuleekin tyttö:D Mutta itseäni ei suoraansanoen kiinnosta, mitkä vehkeet jalkojen välistä löytyy, pääasia, että vauva olisi terve ja hyvinvoiva!