Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko entiset opettajanne teidät?

Vierailija
14.09.2021 |

Uskotteko tai tiedättekö, muistavatko entiset opettajanne teidät? Esim. yläasteen, lukion, amiksen, yliopiston?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa muistavat edes ne, jotka ovat hengissä. Ala-asteen ensimmäisestä luokasta on 51 vuotta ja ylioppilaaksi kirjoittamisesta 39.

Vierailija
22/32 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, vaikka pari kertaa asioita tapahtui toisten oppilaiden kanssa, suurimman osan koulunkäynneistäni olin hiljainen ja tein tehtävät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että yksi opettaja muistaa minut, sillä seurustelin hänen poikansa kanssa jonkun aikaa. Mutta voi olla, että vain siksi, ettei tämä opettaja ollut mielissään siitä, että seurustelin hänen poikansa kanssa vähän aikaa. 

Vierailija
24/32 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muistaa ja muistetaan . Oltiin molemmin puolin kauheita . 😭😭😭🥳 Muistakaa viedä kynttilät haudoille . Hyvää joulua.

25/32 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat muistaakin, olin sen verran outo 😅

Vierailija
26/32 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkielen opettajalla oli viulukotelot jalassa ja siitä naurettiin mustat korkkarit. Kyllä se muistaa meidät kaikki. Kuvaamataidon opettajan tuoliin laitettiin nastoja. Varmaan muistaa koko luokan. Englannin kielen opettaja huusi naama punaisena meille kun meitä nauratti. Muistaa. Hernekeitto päivänä koko ruokala haisi hirveän kauheen herneen hajulle mutta kyllä sitä oppi syömään sitten.Hernekeitolla moni on pärjännyt jopa niin että maksanut asunnon sen kautta säästyneillä rahoilla.

Vierailija
27/32 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinan kielen opettaja ainakin muistaa meidät . Xie xie.

Vierailija
28/32 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut muistavat, jotkut eivät. En minäkään muista jokaista opettajaani, saati tunnista heitä tänä päivänä. :D

Vierailija
29/32 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausunta opettaja muistaa varmaan kun kukaan ei tajunnut milloin on vuoro lausua 🙏🙏🙏😂😂.

Vierailija
30/32 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoito opettaja muistaa myös. Anatomia ja fysiologia. Montako niskanikamaa sulla on ?

Vierailija
31/32 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa muistaa, oikein hyvin. Olin sen verran suuri "ongelma" kun minua kiusattiin.

Vierailija
32/32 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eikä edes kiinnosta. Minä valitettavasti muistan heidät, vaikken haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi