Muistatko entiset opettajanne teidät?
Uskotteko tai tiedättekö, muistavatko entiset opettajanne teidät? Esim. yläasteen, lukion, amiksen, yliopiston?
Kommentit (32)
Tuskin, vaikka pari kertaa asioita tapahtui toisten oppilaiden kanssa, suurimman osan koulunkäynneistäni olin hiljainen ja tein tehtävät
Saattaa olla, että yksi opettaja muistaa minut, sillä seurustelin hänen poikansa kanssa jonkun aikaa. Mutta voi olla, että vain siksi, ettei tämä opettaja ollut mielissään siitä, että seurustelin hänen poikansa kanssa vähän aikaa.
Kyllä muistaa ja muistetaan . Oltiin molemmin puolin kauheita . 😭😭😭🥳 Muistakaa viedä kynttilät haudoille . Hyvää joulua.
Saattavat muistaakin, olin sen verran outo 😅
Ruotsinkielen opettajalla oli viulukotelot jalassa ja siitä naurettiin mustat korkkarit. Kyllä se muistaa meidät kaikki. Kuvaamataidon opettajan tuoliin laitettiin nastoja. Varmaan muistaa koko luokan. Englannin kielen opettaja huusi naama punaisena meille kun meitä nauratti. Muistaa. Hernekeitto päivänä koko ruokala haisi hirveän kauheen herneen hajulle mutta kyllä sitä oppi syömään sitten.Hernekeitolla moni on pärjännyt jopa niin että maksanut asunnon sen kautta säästyneillä rahoilla.
Kiinan kielen opettaja ainakin muistaa meidät . Xie xie.
Jotkut muistavat, jotkut eivät. En minäkään muista jokaista opettajaani, saati tunnista heitä tänä päivänä. :D
Lausunta opettaja muistaa varmaan kun kukaan ei tajunnut milloin on vuoro lausua 🙏🙏🙏😂😂.
Sairaanhoito opettaja muistaa myös. Anatomia ja fysiologia. Montako niskanikamaa sulla on ?
Osa muistaa, oikein hyvin. Olin sen verran suuri "ongelma" kun minua kiusattiin.
En tiedä, eikä edes kiinnosta. Minä valitettavasti muistan heidät, vaikken haluaisi.
Tuskinpa muistavat edes ne, jotka ovat hengissä. Ala-asteen ensimmäisestä luokasta on 51 vuotta ja ylioppilaaksi kirjoittamisesta 39.