Koronarokotuksista yksi ihmettely
Millaiset ihmiset luulevat itse tai nettpalstalla pähkäilemällä oivaltavansa, tarvitseeko rokotetta ottaa? Itsellä on myös perussairauksia, mutta luotin kyllä, että jos ne olisivat estäneet rokotteen ottamisen, asiasta olisi kerrottu. Ehkä lääkärini olisi kertonut tai THL. Otin rokotteet, eikä mitään ongelmaa.
Kommentit (34)
Jep jep, lääkäri ja THL, nuo kaiken tietävät jumalolennot.
Vierailija kirjoitti:
Maz zi kirjoitti:
LEL, ai että ne kertoisi valemediassa että kyllä nää on myrkk yjä ?
Totuus kestää kritiikkiä, valheet ei kestä.
Jepjep.
Monessakin videossa liikaa totuutta. Lääkäri Tamara Tuumisen pohdinnat haastattelussa rokotteen mahdollisista haitoista poistui YouTubesta aika nopeesti .. plus miljoona muutakin videota aiheeseen liittyen.
Luuletteko te hele vetti sentään että valtamedia kertoo teille niistä tuhansista ongelmista joita nämä piikit aiheuttaa???
Ja tiesittekös että teille jokaiselle piikkien kannattajalle on jo tilattuna n 7 piikkiä. Ett odottakaa innolla. Minä en aio ottaa ensimmäistäkään.
Kaupat o. Jo tehty. Tämä on todella paljon enemmän politiikkaa kuin mitään mikä liittyisi terveyteen tai hyvinvointiin.
Wake up?!
Hetkinen.... Minkä takia joku mystinen taustavoimavaikuttaja haluaisi tuhota uskollisten kilttien kuuliaisten alamaisten elämän ja jättää kiukkusimmat jästipäisimmät vastarannankiisket hyvävoimaisina henkiin?
Ehei, jos joku salaliitto tässä on, niin se on sellainen, että jossain vaiheessa lähetetään liikkeelle virus, johon nämä nyt käytössä olevat koronarokotteet tepsivät - ja rokottamattomat korona/rokotedenialistit kaatuvat.
Miettikääpä nyt OIKEIN tarkkaan. Ihan oikeastiko uskotte, että rokottamattomina olette suojassa ja rokotetut vaarassa?
Minä päätin jo silloin kun koronasta vasta ekan kerran alettiin jotain kuulla, että en ota rokotetta jos sellainen tulee. En tarvinnut mitään "salaliittoteorioita" päätökseni tekoon. Uskokaa jo, että jokaisella on ja on myös oltava jatkossakin oikeus itse päättää mitä kehoonsa ottaa. Mitään lääkkeitä ja hoitoja ei saa pakottaa. Onhan ihmisiä, jotka eivät esimerkiksi uskonnollisista syistä suostu ottamaan vieraan ihmisen verta itseensä, kuolevat mieluummin. Samoin on esimerkiksi ehkäisystä kieltäytyviä kokonaisia yhteisöjä. Miksei heitä kohtaan järjestetä ajojahtia? On ihmisiä, jotka eivät suostu ottamaan heille määrättyjä verenpainelääkkeitä tai syöpälääkkeitä. Siinäpähän valitsevat itse. Antakaa ihmisten itse valita. Jos kuolevat siihen, se on heidän asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteen historian pahin moka ja ihmiskunnan suurin kusetus.
Saatat olla oikeassa:
Teenage boys are six times more likely to suffer from heart problems from the vaccine than be hospitalised from Covid-19, a major study has found
https://www.telegraph.co.uk/news/2021/09/09/teenage-boys-risk-vaccines-…
Minulle terveydenhuollosta sanottiin, että pitää itse päättää, ottaako rokotteen, kun kerroin terveystaustani. Ei sanottu, että suosittelevat rokotteen ottamista tai että ei pidä ottaa. Tuosta epämääräisestä vastauksesta tein johtopäätöksen, että jotain riskejä on. En ole ottanut rokotetta.
Miksi ivermektiini tyrmätään kokonaan koronan hoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkun olet. Sain vasta-aineet sairastettuani koronan.
Evoluutio rulez!
Myös lapsistani tulee akateemisia ja menestyneitä kuten vanhemmistaan ja heidän isovanhemmistaan. Koska evoluutio.
Oletko duunariperheestä kun et osaa käyttäytyä?
Jos esiinnyt akateemisena, kirjoita virheetöntä suomea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkun olet. Sain vasta-aineet sairastettuani koronan.
Evoluutio rulez!
Myös lapsistani tulee akateemisia ja menestyneitä kuten vanhemmistaan ja heidän isovanhemmistaan. Koska evoluutio.
Jos esiinnyt akateemisena, kirjoita virheetöntä suomea!
Olen, en esiinny. Älä määräile parempiasi. Evoluutio hoitaa sut pian.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio hoitaa sut pian.
Tätä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Koska se olisi edullista ja kaikkien saatavilla, kuten D-vitamiini. Pfizer ja muut jäisi ilman miljardejaan. Eihän sellaista hyväntekeväisyyttä voi sallia. Eihän?
Todennäköisemmin kuolen hirvi- tai peurakolarissa, kun niitä viikottain näen tiellä hyppivän ajaessani pimeitä maanteitä vuodesta toiseen. Liikenteessä obn moni kuollut. Joten en jaksa varata aikaa rokotteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on liian halpaa ja tehokasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle terveydenhuollosta sanottiin, että pitää itse päättää, ottaako rokotteen, kun kerroin terveystaustani. Ei sanottu, että suosittelevat rokotteen ottamista tai että ei pidä ottaa. Tuosta epämääräisestä vastauksesta tein johtopäätöksen, että jotain riskejä on. En ole ottanut rokotetta.
Mun äidillä alkoi syöpähoidot ja hänelle sanottiin ihan suoraan, ettei suositella ottamaan koronarokotetta, koska silloin ei voida tietää johtuuko sivuoireet syöpälääkkeistä vai rokotteesta. Toki nyt kun hoidot on jatkuneet jo jonkin aikaa, hänelle annettiin vihreää valoa rokotteen ottamiseen ja sen myös otti. Eli ei kaikki ihmiset edes voi ottaa, tai ei ainakaan ole järkevää ottaa rokotetta. Joten kaikki rokottamattomat eivät ole mitään salaliittoteoreetikoita, eikä rokotevastaisia, joillakin on vaan terveydellinen tilanne sellainen, ettei rokotetta kannata ottaa. Ei tää kuitenkaan mikään rutto ole. Ja se, että aletaan lapsiakin rokottaa on jo ihan liioiteltua.