Mihin armeijassa laitetaan kaikkein älykkäimmät?
Jos siis ei itse ole hakenut mihinkään erikoisjoukkoon ja äo-testistä tempasee vaikka 150 pistettä niin minne laittavat ensisijaisesti?
Kommentit (1054)
Vierailija kirjoitti:
Minut laitettiin toimistotehtäviin. Olen aika älykäs.
Tykistössä kapteenin toimistossa olin minäkin.
Mieheni on todellä älykäs ja on myös armeijan aikoinaan käynyt( siis ennen tietokoneaikaa) ei kerro mitä teki siellä:)
Omassa ryhmässä useammalla oli ylempi korkeakoulu tutkinto kuten KTM,varatuomari,DI yms...
Kaikki koulutettiin RUKssa ja ryhmästä poikkeuksellisen suuri osa koulutettiin juuri RUKssa ..en tiedä miksi..
30 ryhmästä 10 kpl koulutettiin RUKssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aukkiin ja Rukkiin nyt ensimmäiseksi. Sinne ne fiksut ja älykkäät menee.
Omista inttiajoistani jäi mieleen tupakaverini, joka oli valmis DI ja lääkäri, jotka eivät menneet sinne. Kai he sitten olivat erityisen tyhmiä...
Aika moni työpaikan omaava tai akateeminen halusi vain äkkiä pois.
Nykyään moni hyvään mwstaan opiskelemaan päässyt perseilee pällitestit ettei vahingossakaan joudu olemaan yli 6 kk.
Ei niitä pällitestejä kannata perseillä, kyllä sen 6kk pystyy muutenkin sopimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykistössä kapteenin toimistossa olin minäkin.
Tyhmä saa olla muttei sentään tykkimies.
Kyllähän Sivarissa 90 - luvulla oli ikäkauden valiot. Paljon lääkäreitä, yo - opiskelijoita, muusikkoja. Pelattiin fudista illat ja hemmetisti vientiä paikallisissa baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Sivarissa 90 - luvulla oli ikäkauden valiot. Paljon lääkäreitä, yo - opiskelijoita, muusikkoja. Pelattiin fudista illat ja hemmetisti vientiä paikallisissa baareissa.
Se oli silloin. Kukaan ei voinut kuvitella, että joku vielä oikeasti tuo sodan Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin yleisesti pyritään sekoittamaan joukkoihin tasaisesti kaikenlaisia ihmisiä. Joka paikassa tarvitaan älykkäitä.
Kaikkein älykkäimmät eivät mene inttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aukkiin ja Rukkiin nyt ensimmäiseksi. Sinne ne fiksut ja älykkäät menee.
Omista inttiajoistani jäi mieleen tupakaverini, joka oli valmis DI ja lääkäri, jotka eivät menneet sinne. Kai he sitten olivat erityisen tyhmiä...
Aika moni työpaikan omaava tai akateeminen halusi vain äkkiä pois.
Nykyään moni hyvään mwstaan opiskelemaan päässyt perseilee pällitestit ettei vahingossakaan joudu olemaan yli 6 kk.
No sai kyllä sitten perseillä aika lahjakkaasti - palikkatesteissä oli (ainakin omana inttiaikanani) niin alhaiset sisäänpääsyrajat upseerikoulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei armeijassa älyä mitata.
onko aloittaja päätellyt itse olevansa älykäs
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein älykkäimmät välttää intin.
Lisättäköön, että olen itse käynyt sen - mieluummin olisin mennyt sivariksi. Olen ikäluokkaa, joka olisi joututunut tutkintalautakunnan eteen todistamaan vakaumustaan, joten katsoin intin käymisen helpommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Missä se keskus 90-luvulla oli? Lapinjärvellä ei tainnut olla kuin yksi baari pienen patikkamatkan päässä ja helvetisti vientiä ... noh, olihan siellä Hanhessa näitä rekkakuskeille palveluksiaan kohtuuhintaan tarjoavia, jo parhaat päivänsä nähneitä "slaavittaria" joskus kaksinkin kappalein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli silloin. Kukaan ei voinut kuvitella, että joku vielä oikeasti tuo sodan Eurooppaan.
90-luvulla oli sota Euroopassa. Ihan pommikoneilla pommitettiin ja ohjuksia ammuttiin.