Miksi ylläpito poistaa ketjut Isa Häkkisestä, naisviha taustalla?
https://www.is.fi/viihde/art-2000008262119.html
"Tamperelainen Isa Häkkinen kyllästyi työhönsä tarjoilijana ja ryhtyi myymään seksiä."
Miksi ylläpito poistaa tämän yhteiskunnallisesti merkittävän puheenaiheen ketjut? Sääntöjä ketjut eivät ole rikkoneet.
Onko ylläpidolla jotain sitä vastaan, että nainen saa tehdä vartalollaan mitä tahtoo? Onko kyseessä naisvihaa?
Tulisipa ylläpito kerrankin vastaamaan. Voisi melkein Isalle laittaa viestiä tästä miten hänen uutisia syrjitään palstalla ylläpidon toimesta, vaikka ketjut eivät sääntöjä riko edes.
Itse haastaisin sivun oikeuteen vastaavassa tilanteessa jos olisin Isa, että ketjuja poistetaan ilman perusteluja ja ilman että ne rikkovat sääntöjä, puhtaalta syrjinnältä ja naisvihalta vaikuttaa.
Kommentit (22)
Mielestäni hän on hyvä esimerkki kaikille jotka miettivät ammattia. Uskalsi tulla omilla kasvoilla esiin ja kertyä ammatin hyödyt. Nakertaahan se varmasti monia että toinen tienaa hetkessä sen minkä itse kuukaudessa ja saa vielä vapaa-aikaakin kuin viimeistä päivää tehdä niitä asioita mitä oikeasti rakastaa.
Oma kaveri tienaa tällä alalla parissa viikossa-kuukaudessa sen minkä minä tienaan vuodessa hyvä palkkaisessa työssä. Ja ainakin hänestä voin kertoa, että ulospäin on erittäin tasapainoinen ja onnellinen. Olen tuntenut hänet pitkään ja ollaan hyviä ystäviä. Itsestäni ei hänen alaan olisi, mutta välillä käy kateeksi miten toinen saa rahaa niin paljon helpommalla, miten paljon enemmän vapaa-aikaa hänellä ja miten paljon hän voi matkustella ympäri maailmaa.