Mies ei jaksanut nostaa minua leikkimielisessä kisassa kaverin häissä, nolottaa
Kaikkien muiden miehet jaksoivat. Painan 54kg joten tästä ei pitäisi olla kyse. Monet miehet kantoivat paljon isompia naisiaan. Hävettää ja itkettää.
Kommentit (25)
Miestäsi tuossa enemmän pitäisi nolottaa kun on niin heikko.
No onpas siinä kyllä rimpula, jaksan 55kg naisenakin nosta ton verran
Muun muassa tuon takia mentiin naimisiin kahdestaan (+virkahenkilöt) maistraatissa. Oli kivat häät :D.
Kuulostaa todella typerältä leikiltä, kenenkään painosta tai jaksamisesta riippumatta. Älä tuollaisia sure.
Nuo hääleikit on niin noloja ylipäätään.
Minun ex mies ei saanut minua käännettyä edes kyljelleen,
saatikka sitten nostettua.
Olen kehopositiivinen ja hei...pirun ylpeä siitä.
Eikös sen kisan pitänyt olla leikkimielinen ? Mitä siitä nyt siis turhaan kimmastumaan...
Mene terapiaan jos tuollainen "ongelma" sinua vaivaa. Miehillä on tarpeeksi hommaa ja pitäisi vielä vaimoa olla kanniskelemassa. Get over it!
Muun muassa tuon takia en ottaisi pienikokoista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo hääleikit on niin noloja ylipäätään.
Totta. Ja jos olen pynttäytynyt parhaimpiini, niin en tosiaan halua, että minua kukaan mies läimii tai nostelee hikisillä kourillaan. Vaatteet ja kampaus tärveltyvät. Hienommat juhlat ja remukekkerit erikseen, kiitos.
Sonja kirjoitti:
Minun ex mies ei saanut minua käännettyä edes kyljelleen,
saatikka sitten nostettua.
Olen kehopositiivinen ja hei...pirun ylpeä siitä.
Hah hah, haluaisin nähdä sinut (ja kaltaisesi) selälläsi räpiköimässä kun et pääse itse maasta / lattialta ylös :D
Vierailija kirjoitti:
No pitäisikö sinua sitten oikein 'hyppyyttää'?
Nostan tän palstan kaikki norsut ja nussin ne tyytyväisiks. Uuh beibet tulkaa imemään pano jorman isoa t jorma 555v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppyyttää? Ei. Mutta kyllä haluan että mies jaksaa nostaa minut. En ole kovin isokokoinen joten ei liene liian kova vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa se, miten Elina Gustafsson vetäisi määrätietoisesti tansspartnerinsa lähelleen TTK-esittelyjaksossa oli hottista, saati sitten se, että miehellä on tarpeeksi ruista ranteessa kantaa neitonsa tarvittaessa turvaan. Tämä vain on jotain alkukantaista viehätystä. On niille vinkuheinärunopojillekin sitten onneksi ottajansa! Eri.
Taitaa olla vaatteetkin pöllitty. Eivät sovi sedän muuhun imagoon yhtään. Toivottavasti lentää itse junan alle.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vaatteetkin pöllitty. Eivät sovi sedän muuhun imagoon yhtään. Toivottavasti lentää itse junan alle.
Tämä tuli väärään ketjuun. Koski naisen junan alle tuupannutta lähettiläsdaijua. Kyseinen ketju tietysti yllättäen jo poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli väärään ketjuun. Koski naisen junan alle tuupannutta lähettiläsdaijua. Kyseinen ketju tietysti yllättäen jo poistettu.
Häh? Selvennä vähän. Pätkitä sanoja tai jotain.
jätä se sika