Miksi lihavat usein sanovat "Ylpeänä kannan läskini!"
Ylpeänä? Mikä niissä läskeissä on hienoa? Jos koet ylpeyttä kantaa läskisi, niin Koetko, että on jotenkin hieno saavutus, että olet ne saanut itsellesi kerättyä? Selvittäkää tämä sanonta, kiitos.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:34"]
Koska niissä on paljon rahaa kiinni, sä voit sellaisista summista vaan haaveilla, ap!
[/quote]
toisille ne rahat on pankissa tms, toisilla siis kropassa.
ainakin ne voi sitten viedä hautaansa mukanaan!! toisin kuin rahat yleensä
LOL
Lihava on yksinkertaisesti vastenmielisen näköinen, yäk! Minä olen painanut 48 kg viimeiset 30 vuotta. Lihominen on ihan itsestä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:42"]
Lihava on yksinkertaisesti vastenmielisen näköinen, yäk! Minä olen painanut 48 kg viimeiset 30 vuotta. Lihominen on ihan itsestä kiinni.
[/quote] Mutta et ole onnistunut?
Tuollaista sanontaa en muista kuulleeni, "Itsepä läskini kannan"-muotoisen sen sijaan kyllä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:34"]
Koska niissä on paljon rahaa kiinni, sä voit sellaisista summista vaan haaveilla, ap!
[/quote]
toisille ne rahat on pankissa tms, toisilla siis kropassa.
ainakin ne voi sitten viedä hautaansa mukanaan!! toisin kuin rahat yleensä
LOL
[/quote] Kyllä, olen sijoittanut itseni ja se on tuottanut mukavasti korkoa.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:43"]
[/quote] Mutta et ole onnistunut?
Säälin saa lahjaksi, kateus täytyy ansaita...
Minä sijoitan itseeni huomattavia summia mutta en todellakaan syömällä itseäni läskikasaksi. Hoidatan kehoani, kasvojani ja hiuksiani säännöllisesti, vaatteeni ovat tyylikkäitä ja olemus muutenkin huoliteltu. Se vasta maksaakin.
No se määrä pilkkaa ja selän takana tapahtuvaa haukkumista, jonka läskit saavat päivittäin kokea, on aika mahdoton kantaa ilman ylpeyttä. Eikä yksikään läski laihdu, ellei ensin ole sen verran itsetuntoa, että kehtaa olla muutaman kuukauden ajan se kuntosalin läskein ja huonokuntoisin ja pitää laihdutuksesta kiinni, vaikka jatkuvasti nauretaan ja haukutaan.
mulle elämässä on tärkeämpää onnellisuus, perhe, ystävät yms. en jaksa kauheesti liikakiloista stressata. ne kertoo elämästä, lapsista, kehon aikaan saannoksista. tissit roikkuu, 20kg liikaa ja selluliittiä persuksissa. silti mun mies kehuu kauniiksi ja seksikkääksi. en kyllä aina usko ja välillä masentaa oma ulkomuoto mutta turha siihen ruikuttamiseen on aikaa tuhlata kun en tee asialle mitään. mun on hyvä tälläsenä! ja ennenkaikkea mua rakastetaan tämmösenä!
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:03"]
Ylpeänä? Mikä niissä läskeissä on hienoa? Jos koet ylpeyttä kantaa läskisi, niin Koetko, että on jotenkin hieno saavutus, että olet ne saanut itsellesi kerättyä? Selvittäkää tämä sanonta, kiitos.
[/quote]
todellisuuden väistelyä.
faktahan on se että lihavuus aiheuttaa lähes aina erilaisia sairauksia.
kuka haluaa kumppanin joka saa sairauksia, ei jaksa tehdä mitään, haisee pahalle aineenvaihduntamuutosten takia, nivelet paskana, kilppari ei toimi, jalat ei taivu seksissä jne...
ei jaksa tehdä mitään lasten kanssa, ei juosta, ulkoilla jne...
tarjoaa lapsille huonot ruoat ja syömismallin jne...