Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahmimishäiriö josta ei vaan pääse eroon :(

Vierailija
03.11.2014 |

Olen nuori nainen ja sairastin nuorena aika pahan anoreksian. Pääsin siitä eroon ja lihotin normaalipainoiseksi. Jatkoin terveellistä syömistä ja urheilin paljon. Nyt kesällä sitten lopetin urheilun, koska tunsin sh-ajatusten hiipivän takaisin mieleeni ja jostain syystä urheilu ruokki niitä. Stressasin urheilusta ja teinsitä verenmaku suussa. Sen jälkeen tuli ahmimiskohtaukset. Ei niitä paljon ole - ehkä 1-2 päivänäviikossa menee syöminen aika överiksi. Ei silloinkaan mitään tuhat pizzaa ja miljoona karkkipussia, mutta varmaan sanoisinko 4000 kcal. Olen edelleenkin ihan normaalipainoinen mutta inhoan jo nyt kehoani :( Siihen hulluun terveellisen ruoan ja päivittäisen urheilun oravanpyörään en lähde enää mukaan. Miten tästä vitun ahmimispaskasta pääsis eroon? :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vastausta, samanlaisissa ongelmissa pyörin :( Koko aikuisikäni olen laihduttanut tai tasapainoillut tai lihonut. Taas on tilanne, että 10kg pitää saada pois, ja sitenkin olen normaalipainon ylärajoissa. En pysty hillitsemään syömistäni. Karppaus auttoi jonkin aikaa, mutta sitten alkoi taas lipsua.

Vierailija
2/3 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaisi nyt miettiä, mitä ahdistusta elämässä niillä ahmimisillaan yrittää hoitaa? Siinä ei ruokavaliot paljoa auta, jos pää hajoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jonkin sortin ahdistusta on ollut, takana on typeriä itsetuhoisia vuosia. Olen mielestäni perkeleen heikko ja tyhmä vätys. Elämä on oikeesti ihan kivaa ja mukavaa ja oikeestaan olen monella tapaa tosi etuoikeutettu, silti märisen yksin huoneessani sitä miten ahdistaa. Itsemurhakin käy mielessä ja helevetin usein. Yleensä olen reagoinut ahdistukseen syömättömyydellä, mutta nyt se on valitettavasti kääntynyt syömiseksi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi