Miksi lihavat usein sanovat "Ylpeänä kannan läskini!"
Ylpeänä? Mikä niissä läskeissä on hienoa? Jos koet ylpeyttä kantaa läskisi, niin Koetko, että on jotenkin hieno saavutus, että olet ne saanut itsellesi kerättyä? Selvittäkää tämä sanonta, kiitos.
Kommentit (31)
Tekosyy sille, että eivät pysty laihduttamaan.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:42"]
Lihava on yksinkertaisesti vastenmielisen näköinen, yäk! Minä olen painanut 48 kg viimeiset 30 vuotta. Lihominen on ihan itsestä kiinni.
[/quote] Mutta et ole onnistunut?
Säälin saa lahjaksi, kateus täytyy ansaita...
[/quote] Aa, sitäks tää ketju olikin? Jo valkeni.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:56"]
Minä sijoitan itseeni huomattavia summia mutta en todellakaan syömällä itseäni läskikasaksi. Hoidatan kehoani, kasvojani ja hiuksiani säännöllisesti, vaatteeni ovat tyylikkäitä ja olemus muutenkin huoliteltu. Se vasta maksaakin.
[/quote] Mutta niin minä myös.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:25"]
Mielenkiintoinen aloitus. Luulen, että kyseessä on jonkinlainen vastareaktio kiusaamiseen ja haukkuihin.
[/quote]
Itsepetosta. Toitotetaan että "miehet tykkää että on jotain mistä ottaa kiinni", en mä ainakaan ole ikinä kuullut mun miesystäviltäni että haluaisivat mun lihovan, enkä varmaan ole kuullut koskaan että joku etsisi nimenomaan ylipainoista naista.
Samaa mietin kun luin tuota toista ketjua. Syödään itsensä huonoon kuntoon, ulkonäkö rapistuu kamalan näköiseksi, altistetaan itsensä sairauksille ja ollaan tästä vielä kovin ylpeitä, mielenkiintoista.
Ei niitä surkeana jaksa kantaa.
No ei, oikeasti olen ihmetellyt samaa. Jotain ns ulkonäkövirhettä, jolle ei itse voi mitään, voi kantaa ylpeydellä, mutta miksi ylipainoa. Päivän kysymys.
Sen takia, että ärsyttäisivät huonotapaisia ihmisiä, jotka eivät tajua, että toisen kilot eivät kuulu heille pätkääkään.
En minäkään tajua, ehkä se on jotain itsekorostusta. Minä olen läski, ja mun läskini on mulle ihan ok. En ole niistä ylpeä, mutta ei mua haittais jos ne poistuis sormia napsauttamalla. (Sitäpaitsi, käytän kylpylässä bikineitä, jotka on vähän pienet, mutta vesi tuntuu iholla kivalta, eli mitä vähemmän rättiä, sen parempi.)
Sitä en tajua, miten jotkut jaksaa olla kiinnostuneita TOISTEN läskeistä. Onko pientä itsetunnon puutetta, vai missä mättää, jos tarvitsee koko ajan vertailla itseään...
Noh, ylpeänä olen hoikka ja normaalipainoinen.
Niin ja sitten niistä kuitenkin suurin osa on yrittänyt monta kertaa jo laihduttaa niitä kiloja pois. Ja jos ne onnistuu siinä laihdutuksessa, ei niistä kukaan sano että tunsi olonsa lihavampana paremmaksi vaan päinvastoin laihana he tuntevat olevansa kauniita ja haluttavia.
Kai ne yrittää itselleen ja muille uskotella sitten että se on hienoa olla läski, olisihan se nolo tunnustaa olevansa liian heikko.
Siksi, koska on helpompi näytellä tyytyväistä kuin asettaa todelliset tuntemukset kaikkien naurettavaksi.
Mä en ehkä ylpeänä kanna läskejäni, mut mä olen oman itseni ja jos en tämmöisenä kelpaa ni kahtokoot muualle.
Ei mulla ole menetettävää jos joku komea mies ei musta kiinnostu, silloin se on vain pinnallinen hörhö eikä halua tutustua muhun itseeni.
Mua on koittanu jo tovin aikaa iskeä mies joka on saakelin komea ja pirun mukava luonteeltaan. Sais naisen ku naisen ja kauniit ja hoikat naiset piirittää sitä, mut silti tuo minnuu liehittelee aina ku nähää. Miks? En tiiä, ehkäpä tuo tykkää mun luonteestani tai vaikkapa siit et meil on paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita.
En minä noin sano :O
"Itse kiloni kannan" on ainoa, joka on voinut suusta joskus päästä, mutta en kyllä muista koska olisi jotenkin pitänyt ottaa kantaa ulkomuotooni. Onko teillä usein tällaisia hetkiä ja millaisten porukoiden mukana silloin liikutaan?
Ehkä siksi, että tosiaan itse kantavat ne. Joskus tuntuu, että muita rasittaa lihavien läskit niin paljon, että luulevat ilmeisesti kantavansa niitä....niin paljon näyttää näitä läski -aloituksen tekijöitä tämä aihe kiinnostavan.
Olisiko nyt kuitenkin tämän päivän läskijuttujen kiintiö tullut täyteen. Vai vieläkö joku jaksaa jauhaa asiasta.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:08"]
Mä en ehkä ylpeänä kanna läskejäni, mut mä olen oman itseni ja jos en tämmöisenä kelpaa ni kahtokoot muualle. Ei mulla ole menetettävää jos joku komea mies ei musta kiinnostu, silloin se on vain pinnallinen hörhö eikä halua tutustua muhun itseeni. Mua on koittanu jo tovin aikaa iskeä mies joka on saakelin komea ja pirun mukava luonteeltaan. Sais naisen ku naisen ja kauniit ja hoikat naiset piirittää sitä, mut silti tuo minnuu liehittelee aina ku nähää. Miks? En tiiä, ehkäpä tuo tykkää mun luonteestani tai vaikkapa siit et meil on paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita.
[/quote]
Aika monella miehellä on myös läskifetissi, noin 5-10 % miehistä. Moni ei uskalla sitä myöntää tai alkaa seurustella lihavan kanssa, mutta jotkut eivät häpeile.
en ole yhdenkään lihavan kuullut sanovan noin
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:08"]
Mä en ehkä ylpeänä kanna läskejäni, mut mä olen oman itseni ja jos en tämmöisenä kelpaa ni kahtokoot muualle. Ei mulla ole menetettävää jos joku komea mies ei musta kiinnostu, silloin se on vain pinnallinen hörhö eikä halua tutustua muhun itseeni. Mua on koittanu jo tovin aikaa iskeä mies joka on saakelin komea ja pirun mukava luonteeltaan. Sais naisen ku naisen ja kauniit ja hoikat naiset piirittää sitä, mut silti tuo minnuu liehittelee aina ku nähää. Miks? En tiiä, ehkäpä tuo tykkää mun luonteestani tai vaikkapa siit et meil on paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita.
[/quote]
Aika monella miehellä on myös läskifetissi, noin 5-10 % miehistä. Moni ei uskalla sitä myöntää tai alkaa seurustella lihavan kanssa, mutta jotkut eivät häpeile.
[/quote]
Eli säkö kirkkain silmin väität mulle, että miestä kiinnostaa ulkonäköni enemmän kuin luonteeni? Hän on ihmisenä hyvin sosiaalinen kuten mäkin, olemme tunteneet jo parin vuoden ja jutelleet aina pitkät pätkät kun ollaa tavattu ja keretty. Olimme samassa paikassa töissä puolisen vuotta ja aina siellä kun tämä mies oli töissä niin juteltiin jos törmättiin. Pari kertaa törmättiin ihan konkreettisestikin. Se sattui.
Mut meillä on myös paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja paljon ollaa juteltu myös työn ulkopuolella.
En todellakaan ole kaunis ulkoisesti, mutta silti tuo joka naisen märkäuni mua piirittää. Hänellä on juttua tälläkin hetkellä kauniin, laihan naisen kanssa. Vaan ei, minä olen tälle miehelle se joka kiinnostaa enemmän ja sekös tätä hoikkaa kaunotarta kirpookin.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:08"]
[/quote]
[/quote]
Eli säkö kirkkain silmin väität mulle, että miestä kiinnostaa ulkonäköni enemmän kuin luonteeni? Hän on ihmisenä hyvin sosiaalinen kuten mäkin, olemme tunteneet jo parin vuoden ja jutelleet aina pitkät pätkät kun ollaa tavattu ja keretty. Olimme samassa paikassa töissä puolisen vuotta ja aina siellä kun tämä mies oli töissä niin juteltiin jos törmättiin. Pari kertaa törmättiin ihan konkreettisestikin. Se sattui.
Mut meillä on myös paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja paljon ollaa juteltu myös työn ulkopuolella.
En todellakaan ole kaunis ulkoisesti, mutta silti tuo joka naisen märkäuni mua piirittää. Hänellä on juttua tälläkin hetkellä kauniin, laihan naisen kanssa. Vaan ei, minä olen tälle miehelle se joka kiinnostaa enemmän ja sekös tätä hoikkaa kaunotarta kirpookin.
[/quote]
Mutta lisään kuitenkin sen, että en voi kiistää enkä myöntää väittämääsi. Se voi olla tottakin täysin!
Koska niissä on paljon rahaa kiinni, sä voit sellaisista summista vaan haaveilla, ap!
Mielenkiintoinen aloitus. Luulen, että kyseessä on jonkinlainen vastareaktio kiusaamiseen ja haukkuihin.
Minulla on leuassa tykyttävä ihonalainen patti, kasvava finni. Pitäisikö minun olla siitä ylpeä? Enpä oikein osaa olla.