Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 00 vehnäjauhoja?

Vierailija
26.10.2014 |

On lidlit, prismat, cittarit ja vaikka mitkä kierretty sen perässä... Kuopiosta etsin, mutta kertokaa toki kaikenlaisia vihjeitä mistä voisi löytyä

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun kaupungin kauppiaat eivät sitä tilaa. Minä ostan 00 jauhoni s-marketista ja prismasta.

Vierailija
42/51 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat apinoi ja hifistelee tajuamatta mistään mitään. Siis maksatte jostain vehnäjauhosta 3,5e kilolta kun esim jauhelihaa saa jo 5e kilolta... Kannattaisi tehdä niistä täytteistä se pohja ja ripotella sitä hifijauhoa sitten täytteeksi. Urpåt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka Parhaat erittäin vahva pizzajauho on 00. Vai eikö hienostelijoille kelpaa Pirkka?

Vierailija
44/51 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lampaat apinoi ja hifistelee tajuamatta mistään mitään. Siis maksatte jostain vehnäjauhosta 3,5e kilolta kun esim jauhelihaa saa jo 5e kilolta... Kannattaisi tehdä niistä täytteistä se pohja ja ripotella sitä hifijauhoa sitten täytteeksi. Urpåt!

En minä ainakaan apinoi vaan kokeilen itse eri vaihtoehtoja, sitä kautta olen todennut että 00-jauhoista tulee paras pizzapohja. Jos kerran parissa kuukaudessa panostan niin että lämmitän leivinuunin, keittelen tomaattikastikkeet ja kohottelen taikinaa vuorokauden verran niin se on ihan yksi lysti meneekö sen yhden pellillisen jauhoihin 50 vai 80 senttiä.

Vierailija
45/51 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkka Parhaat erittäin vahva pizzajauho on 00. Vai eikö hienostelijoille kelpaa Pirkka?

Tuli testattua ja heikompi sitko tulee ainakin muutaman tunnin nostatuksella kuin Caputoilla. Caputoa sai ennen Putinin hulluksi tulemista parilla eurolla kilo, nyt hinta on n. 3 €.

Vierailija
46/51 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta oon itse ostanut, Olarista.

Vierailija
47/51 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan apinoi vaan kokeilen itse eri vaihtoehtoja, sitä kautta olen todennut että 00-jauhoista tulee paras pizzapohja. Jos kerran parissa kuukaudessa panostan niin että lämmitän leivinuunin, keittelen tomaattikastikkeet ja kohottelen taikinaa vuorokauden verran niin se on ihan yksi lysti meneekö sen yhden pellillisen jauhoihin 50 vai 80 senttiä.

Kun taikinassa on hyvä sitko sen pystyy kaulitsemaan ohueksi. 1,2 desiä vettä sisältävä taikina riittää meillä kahteen pizzaan, jotka ovat lähes koko uunipellin kokoisia kokoisia.  Normaali ohje taitaa olla 2 desiä vettä yhteen pellilliseen.

Vierailija
48/51 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhojengiltä?

Vierailija
49/51 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Prismasta olen ostanur

Vierailija
50/51 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

keittelen tomaattikastikkeet ja kohottelen taikinaa vuorokauden verran

Kun taikinassa on hyvä sitko sen pystyy kaulitsemaan ohueksi.

Pizzakastiketta ei pidä keitellä. Taikinaa on hyvä kylmäfermentoida 3 vrk.

Taikinaa ei kaulita!

Vierailija
51/51 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hifistellä hyvällä pitsalla, kun säästää pitkät käymättä baareissa. Vielä ei tee tiukkaa käydä ruokakaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän