Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyrmäestä on tulossa ghetto

Vierailija
26.10.2014 |

Saa pelätä, että kuka vetää turpaan, koska satuit vähän osumaan toiseen tai olemaan vain väärässä paikassa väärään aikaan. Koko Myyrmanni on kohta vähemmistöjen vallassa.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kymmenen vuotta sitten tilanne ollut näin paha.

Vierailija
42/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapainoks kysymys: minkä koette turvalliseks ja hyväks/paremmaks alueeks?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäki on mennyt jo vuosia alaspäin. Koivukylä ei ole vielä lähellekään niin kurjaa seutua.. Kovaa vauhtia menossa kyllä yhtä alas. Eiköhän uusi ostari viimeistään sen tee.
Myyrmannissa on aina useita romaneja aivan aineissa, sama juttu Itiksessä. Koivukylän mannet ajelee uudella mersulla vanhalle ostarille ja myyvät kamaa. Monet kerrat näin käynyt, kun Lidlissä on tullut käytyä ja käveltyä kotiin, tänne mäelle.. Turvaan kauheuksilta.

Vierailija
45/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:33"]Minkä takia niin paljon muuten niin pqljon narkkareita, manneja ja muuta ihmissaastaa on keskittynyt juuri kantsu, maltsu, myrtsi ja martsari akselistolle?
[/quote]
Junaradan varteenhan ne pesii. Itse en kyllä ole törmännyt Myyrmäessä mihinkään pelottavaan, käytän tosin enimmäkseen Louhelan asemaa kun asun sen lähellä.

Vierailija
46/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten häiritsee narkit. Ne on niin arvaamattomia. Ja niitä riittää. Haluan täältä pois niin äkkiä kuin mahdollista.

Vierailija
47/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerdt räjäytti pomminsa liian aikaisin. Toihan on hyvä asia laittaa kaikki somalit, muslimit, mitkälienee samaan paikkaan. Tulee varmasti järjestyshäiriöitä, muttei häiritse tavallisia ihmisiä. Pari poliisia kiertelemään alueelle. Nyt kun on vielä rahapula, säästävät poliisit kuluissa kun ei tarvitse ylläpitää autoa.

Vierailija
48/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:45"]Kävin Myyrmannissa perjantaina noin klo 14, näin 3 ihmistä myymässä kamaa ensimmäisen viiden minuutin aikana.
[/quote]
Oonkohan jotenkin tyhmä, kun en ole huomannut mitään? Viikoittain tulee Mannissakin käytyä.

Vierailija
49/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo huomannut, että Myrtsi poikkeais mitenkään erityisesti muista lähiöistä. Siis onhan siellä mamuja ja narkkeja, mut ei nyt kuitenkaan varmaan yhtään enempää kun muuallakaan, missä on juna-asema ja kaupungin vuokra-asuntoja? Käyn kuitenkin Myyrmannissa useita kertoja viikossa kaupassa. En tosin käytä junaa enkä liiku ns. Mogadishu-alueella, koska ajan suoraan Myyrmannin halliin autolla. Asun itse tässä Myyrmäen lähistöllä pientaloalueella. Itiksessä oon joskus aikoinani käynyt asioilla ja huomattavasti levottomampaa touhua oli siinä Tallinnanaukiolla..

Vierailija
50/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:45"]Kävin Myyrmannissa perjantaina noin klo 14, näin 3 ihmistä myymässä kamaa ensimmäisen viiden minuutin aikana.
[/quote]

Käyn Myyrmannissa viikottain, enkä ole kertaakaan nähnyt kenekään nyyvän kamaa.

Vierailija
51/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
54/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:02"]

Myyrmäki on mennyt jo vuosia alaspäin. Koivukylä ei ole vielä lähellekään niin kurjaa seutua.. Kovaa vauhtia menossa kyllä yhtä alas. Eiköhän uusi ostari viimeistään sen tee. Myyrmannissa on aina useita romaneja aivan aineissa, sama juttu Itiksessä. Koivukylän mannet ajelee uudella mersulla vanhalle ostarille ja myyvät kamaa. Monet kerrat näin käynyt, kun Lidlissä on tullut käytyä ja käveltyä kotiin, tänne mäelle.. Turvaan kauheuksilta.

[/quote] Mä ajattelin, että se ostariremppa ehkä rauhottas sitä aluetta, kun siitä ilmeisesti (??) on tulossa semmoinen sisäostari. Ja ne pubit on menossa nurin siinä samalla. Mutta kuka tietää. Itse välttelen tuota ostaria. Onneksi voi ostoksensa hoitaa muuallakin. T. toinen koivukylästä

Vierailija
55/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:45"]Kävin Myyrmannissa perjantaina noin klo 14, näin 3 ihmistä myymässä kamaa ensimmäisen viiden minuutin aikana.
[/quote]
Oonkohan jotenkin tyhmä, kun en ole huomannut mitään? Viikoittain tulee Mannissakin käytyä.
[/quote]

No tuskin se sun älykkyydestä on kiinni, olen vaan osunut paikalle eri aikaan kuin sinä :) Itsekin käyn siellä muutaman kerran viikossa, välillä näitä näkyy ja välillä ei.

Vierailija
56/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Espoossa, täällä on mukavaa.

Vierailija
57/63 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, en kyllä näitä allekirjoita. Olen asunut Myyrmäessä ja lähistöllä nuoruuden ja lapsuuden, nykyisin käyn harrastuksessa ja kaverien luona silloin tällöin. Maahanmuuttajia näkyy nyt enemmän kuin 10v sitten, mutta enpä ole osannut ajatella, että se mitään ghettoa olisi. Ja kuulkaa niissä Myyrmäen kerrostaloissa asuu myös monta lääkäriä ja juristia... Ette vaan huomaa sitä, kun Suomessa ei sosiaaliluokka näy päälle päin - onneksi... :)

Vierailija
58/63 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/63 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäki on aina ollut epäviihtyisä alue. Rakennuskanta ei ole mitään kaunista. Jo 20 vuotta sitten Myyrmäellä käydessäni ajattelin, että en koskaan haluaisi muuttaa sinne.

Vierailija
60/63 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, yksi pääkaupunkiseudun karmeimmista paikoista.