Myyrmäestä on tulossa ghetto
Saa pelätä, että kuka vetää turpaan, koska satuit vähän osumaan toiseen tai olemaan vain väärässä paikassa väärään aikaan. Koko Myyrmanni on kohta vähemmistöjen vallassa.
Kommentit (63)
Jonkun on pakko asua Vantaalla. Eihän sille mitään voi, jos haluaa maksaa korkeat verot.
Kuvottavin ongelmajäteläjä on ehkä Tikkurila, sosiaalipummien kehto.
Helsingissä vastaavia karmivia paikkoja ovat Malmin tai Pasilan aseman lähellä olevat talot. Onneksi Pasilaa kehitetään parempaan suuntaan.
Asuin lapsuuteni Myyrmäessä. Silloin pidin paikasta, en enää.
Häh, asuin Tikkurilassa pari vuotta sitten eikä se todellakaan ollut yhtä paha kuin Myyrmäki missä asun nyt..
Jos Vantaalta pitää joku paskin sossupummipaikka mainita niin eiköhän se ole Hakunila tai Korso tai vastaava.
Ihan täys Perseenreikä myyrmäki on aina kyllä ollut..
Minkä takia niin paljon muuten niin pqljon narkkareita, manneja ja muuta ihmissaastaa on keskittynyt juuri kantsu, maltsu, myrtsi ja martsari akselistolle?
Hah, muistan miten kasarilla Myyrmäki oli juppi-Vantaata, sikäläiset nuoret ylenkatsoivat meitä ns. köyhältä itäpuolelta tulevia.
Asun Malmilla ja vihaan tätä.Lapsen kanssa ikävö liikkua kun alkkareira ja narkkeja täynnä.Asumme vielä kaupungin vuokratalossa ja on ulkoa kuin ghetto mitä olen suurkaupungeissa nähnyt.Äitini asuu Myrtsissäpäin ja täytyy sanoa että ei voi Malmiin verrata...Myrtsissä enemmän perheitä ja manu perheitä ja Malmilla alkkareita ja narkkeja.Itse valitsisin mamut.
Kävin Myyrmannissa perjantaina noin klo 14, näin 3 ihmistä myymässä kamaa ensimmäisen viiden minuutin aikana.
Käyn silloin tällöin ostoksilla Myyrmannissa, onhan se kuitenkin paljon fiksumpi paikka kuin joku itäkeskus, tai karmea Kontula, Pihlajamäki, Myllypuro yms. tai joku Korso Koivukylä suunta.
Ihmeellistä miten erilaista on kuitenkin elämä jossain muutaman kilometrin päässä Vantaan länsipuolen hienostoalueilla kuten Hämevaara ja Linnainen, niissähän elelee aivan rauhassa, ei näy juoppoja eikä narkkeja eikä muutakaan häiriötä, mutta kun ei juuri ole vuokra-asuntoja vaan omat talot. Aivan ihania paikkoja.
Itse asun tikkurilassa, eikä täällä ole oikeastaan yhtäkään ghettoaluetta. Kyllä mä täällä ihan turvassa tunnen olevani. Tällainen pelkuri kuin olen niin muuttaisin kyllä aika vikkelään pois jos kokisin oloni turvattomaksi.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:42"]
Asun Malmilla ja vihaan tätä.Lapsen kanssa ikävö liikkua kun alkkareira ja narkkeja täynnä.Asumme vielä kaupungin vuokratalossa ja on ulkoa kuin ghetto mitä olen suurkaupungeissa nähnyt.Äitini asuu Myrtsissäpäin ja täytyy sanoa että ei voi Malmiin verrata...Myrtsissä enemmän perheitä ja manu perheitä ja Malmilla alkkareita ja narkkeja.Itse valitsisin mamut.
[/quote]Mamuthan vasta juokin nykyään. Käy joskus arki-iltana steissillä niin siellä ne vetä kaljaa
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:49"]
[/quote]Mamuthan vasta juokin nykyään. Käy joskus arki-iltana steissillä niin siellä ne vetä kaljaa
[/quote]
Ja vetää kaikkia mahdollisia huumeita myös. Ei tietty kaikki mamut mut ainakin virolaiset, venäläiset ja somalit ym.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:47"]
Itse asun tikkurilassa, eikä täällä ole oikeastaan yhtäkään ghettoaluetta. Kyllä mä täällä ihan turvassa tunnen olevani. Tällainen pelkuri kuin olen niin muuttaisin kyllä aika vikkelään pois jos kokisin oloni turvattomaksi.
[/quote]
Et sitten ilmeisesti kulje junalla, asema ja Tikkurin ympäristö on kaikenmaailman häiriköitä täynnä. Eikä ihan osattomaksi tästä kaikesta ole Tikkuraittikaan jäänyt. Tämä siis päiväsaikaan, ilta- ja yöelämästä voikin sitten lukea esim. Metrosta.
Joo, noita aineiden myyjiä näkyy jatkuvasti.
[/quote]
"Itse valitsisin mamut" Ketkäs sitä huumekauppaa nykyään pyörittää?
Tikkurila nyt on ihan siisti, en oo törmännyt mihinkään ihmeelliseen. Malmi sen sijaan on ihan kauhea paikka, en ikinä muuttais sinne. Ostoksilla käyn.
Minä kannatan maahanmuuttoa varsinkin muslimien.Ämmät pidetään kurissa ja saa olla monta vaimoa.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 19:42"]
"Itse valitsisin mamut" Ketkäs sitä huumekauppaa nykyään pyörittää?
[/quote]
MP-jengit mun tietääkseni...
Onneksi maltsussa on rauhallista (paitsi asemalla), kun ei ole ostaria, missä hengata.