Kumppani painostaa lihoamaan ja suuttuu jos en syö hänen tekemiään rasvaisia ruokia, olen jo nyt reilusti ylipainoinen
Aamu pitäisi aloittaa pekonilla, meetwurstilla ja muulla rasvaisella. En saa aamulla alas kuin smoothien. Mies tunkee sinnekin sokeria silloin kun en huomaa. Tekee valtavia annoksia ja ostaa punaista maitoa + sokerilimsoja. Illalla työntää eteeni sipsipussin ja suklaata. Kun puhun dieetistä, hän suuttuu ettei halua katsella mitään rimpulanaista. Jos syön esim. lohileivän kevyellä levitteellä, suuttuu siitäkin. En jaksa enää pitkään.
Kommentit (24)
No et varmaan jaksa pitkään jollet syö kunnolla.
Yrjöä sen päälle aina kun ylensyöttää
Miten mies, syökö samoja rasvakönttejä? Arvaan hänen olevan laiha, onko?
Olet kumminkin varmaan sen verran aikuinen että osaat tehdä omia valintoja ja sinulla on päättelykykyä omista asioistasi. Miehelläsi ei näyttäisi olevan ihan kaikki kohdallaan, jos yrittää sinusta tehdä syöttöporsasta. Jos haluat säilyttää terveytesi, niin sinä päätät, sinun elämä. Mieti myös että onko kyseinen mies sinulle hyväksi. Tsemppiä.
Punainen maito on kyllä oikeasti terveellisempää kuin vaaleansininen. Pitää paremmin nälkää, niin ei tule syötyä turhia hiilareita. Mutta muuten kuulostaa aika pahalta henkiseltä väkivallalta.
Jos mulle juottaisi hiilihapollista, limsaa tai muuta, saisi aikaan sellaisia röyhtäisyjä, että talo tärisee. Toki aika pian oksentaisin varmaan, jos joisin paljon limsaa. En ikinä suostuisi ainakaan hajottamaan hampaitani jatkuvilla limsanjuonneilla.
Tsemppiä, nyt on aika laittaa kova kovaa vastaan. Ja siirtyä lopulta asumuseroon, jos ei muu auta.
MInä olen minä, en me. Syön vain sen, mitä haluan enkä ymmärrä, missä vaiheessa mies smoothieen saa sokeria laitettua, en minä kesken sen tekemisen huoneesta minnekään katoa.
Onko teidän parisuhde uusi vai onko tuo jatkunut jo pitempään ja nyt vasta huomasit? Tuo parisuhde ei ole sinulle hyväksi, toisesta on vaan helpompi päästä eroon, jos ette asu vielä yhdessä.
On olemassa perversio nimeltä "syöttäjä" lihavalle parisuhteessa. Et voi jatkaa suhdetta, mies syyllistyy suoranaiseen rikokseen.
Syömisiäsi ei määräile kukaan muu kuin sinä itse. Jos se ei miehelle kelpaa, mies pakatkoon laukkunsa ja painukoon hiiteen.
Oi, olet löytänyt feederin. Harvinainen laji. Mutta eroahan nyt pikaiseen ennen kuin menee mahdottomaksi.
Luulin, et nää feederit kuuluu vaan amerikkalaiseen hulluuteen, mutta tosin - mitäpä sieltä nyt ei Suomeenkin omittaisi.
No, ei olis mun mies. Mutta sinähän teet toki itse ratkaisusi. Mieti nyt kuitenkin verisuoniasi. Ylipaino ei ole mikään ulkonäköasia.
Ps. Onko sulla paljo omaisuutta - yrittäisikö jouduttaa kuolemaasi?
Ihka oikea feeder siis? Saa tyydytystä, kun katselee lihavaa naista ihroineen ja haluaa syöttää vielä lihavammaksi jne.
Lihoa vaan rauhassa, me muut lihomme koko ajan!
trollin tunnistaa siitä, että pistää ripulialoituksen, eikä vastaa ketjuun enää ollenkaan
Feeder. Nice.