Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun ainoa ratkaisu ottaa mies että pääsen köyhyydestä?

Vierailija
14.09.2021 |

Yksin vuokralla elävänä yh:na ei ole varaa ottaa autolainaa tai talolainaa. Palkka on alle keskitason, ja kaikki menee mikä tulee. Olen yli 40-vuotias, eikä tämä tästä enää paremmaksi muutu. Viime aikoina olen alkanut herätä siihen että näin mennään loppuun asti jos välttelen parisuhteita. Mulle on ollut ylpeys selvitä aina yksin kaikesta. Olen ollut yksin yli kymmenen vuotta. Lasten isä ei ole kuvioissa ollenkaan. Nyt sitten eräs mies on ihan todella ihastunut. Hän on vakavarainen, asuu kauniissa talossa, on uusia autoja ja vaikka mitä. Hän on tarjonnut toisen autonsa käyttööni, en ole kuitenkaan tohtinut ottaa.

Hän haluaisi minut. Mietin, että pitäisikö antaa periksi ja lähteä suhteeseen. Ei tarvitse enää polkea lumisateessa pyörällä ja odotella busseja että pääsee täältä peräkylältä jonnekin. Olisi mies joka pitäisi hyvänä ja auttaisi monessa käytännön asiassa. Mies on kaikenlisäksi kivan näköinen ja mukava. Mietin vaan että onko musta mitään hyötyä sitten hänelle. No, seksiä nyt ainakin. Ja onhan mullakin toimeentulo, joten en nyt hänen elätettävänä olisi kuitenkaan.

Annanko periksi ja saan samalla leveämmän elämän?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pelkän rahan tähden suhteeseen ruveta.

Eikä ap:n omaisuus sillä kartu, että asuu toisen talossa ja ajaa toisen autoa. Paljonko palkasta jäisi sijoitettavaa/säästöön?

Ei ole perintöä tulossa?

Vierailija
22/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vain sponsori. Näin muutkin tekevät.

Vierailija
24/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa on ihan hyvät lähtökohdat suhteelle. Miestä ei kiinnosta sinun varallisuutesi vaan on aidosti kiinnostunut sinusta.

Itselläni on aika sama tilanne mutta olen se mies tässä kuviossa - aiemmin tavoittelin uratykkinaisia mutta petyin kerta toisensa jälkeen heidän itsekkyyteensä. Nyt on positiivisella tavalla seksikäs hempukka mutta rahaa sillä ei kyllä ole, toimeen tulee itsenäisesti kuitenkin... Fiksu ja aito ihminen. Olemme olleet yhdessä jo melkein kaksi vuotta ja tunteet roihuavat edelleen. Erilaiset ihmiset täydentävät toisiaan.

Vierailija
25/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika uskomattomalta. Varakkaat miehet kun varsinkin tuppaa olemaan tosi pihejä. Se, että joku muka antaisi autonsa vieraan naisen käyttöön, voiko tollaista muka tapahtua?

Jos kuitenkin on totta eikä provo, niin kokeile ihmeessä, mutta älä täysin miehen "armoille" heittäydy, jos sattuukin olemaan hullu narsisti. Nniinkuin sanoin, ei kuulosta tavalliselta tuollainen anteliaisuus. 

Vierailija
26/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ottaa naisenkin.

Ei pidä ajatella noin rajoittuneesti, eletäänhän sentään 2020-lukua eikä se pimppa yhtään hassummalta maistunut aiemminkaan.

Vierailija
27/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Tuttuni onkin ollut jo neljästi liitossa. Sanoi suoraan että saa talosta puolet yms. Ja räkänaurut päälle. En ole tavannut tätä alhaisen koulutuksen omaavaa naista tämän jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi