Onko mun ainoa ratkaisu ottaa mies että pääsen köyhyydestä?
Yksin vuokralla elävänä yh:na ei ole varaa ottaa autolainaa tai talolainaa. Palkka on alle keskitason, ja kaikki menee mikä tulee. Olen yli 40-vuotias, eikä tämä tästä enää paremmaksi muutu. Viime aikoina olen alkanut herätä siihen että näin mennään loppuun asti jos välttelen parisuhteita. Mulle on ollut ylpeys selvitä aina yksin kaikesta. Olen ollut yksin yli kymmenen vuotta. Lasten isä ei ole kuvioissa ollenkaan. Nyt sitten eräs mies on ihan todella ihastunut. Hän on vakavarainen, asuu kauniissa talossa, on uusia autoja ja vaikka mitä. Hän on tarjonnut toisen autonsa käyttööni, en ole kuitenkaan tohtinut ottaa.
Hän haluaisi minut. Mietin, että pitäisikö antaa periksi ja lähteä suhteeseen. Ei tarvitse enää polkea lumisateessa pyörällä ja odotella busseja että pääsee täältä peräkylältä jonnekin. Olisi mies joka pitäisi hyvänä ja auttaisi monessa käytännön asiassa. Mies on kaikenlisäksi kivan näköinen ja mukava. Mietin vaan että onko musta mitään hyötyä sitten hänelle. No, seksiä nyt ainakin. Ja onhan mullakin toimeentulo, joten en nyt hänen elätettävänä olisi kuitenkaan.
Annanko periksi ja saan samalla leveämmän elämän?
Kommentit (27)
No sehän ap riippuu siitä, sopeutuuko mies isäpuoleksi. Kaikki miehet ei kohtele hyvin edellisen liiton lapsia.
Jos tulee tuollainen mahdollisuus niin kannattaa tarttua siihen. Ei niitä joka päivä tule vastaan.
Jos lapset tulee toimeen niin miksi ei.
Haistanp a s k a typerä porvoo teuvo. Naistenhuijari taas palstahörhöilemässä. Oot seurannassa btw.
Riippuu siitä miten lapsesi tulevat juttuun miehen kanssa Ja päinvastoin. Älä nyt kuitenkaan heti sen luo muuta….
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että pitäisikö antaa periksi ja lähteä suhteeseen.
Kuulostaa lähes rakkaudelta.
Millainen olisi lapsille? Se on ykkösasia.
Jos miehen seura tuntuu hyvältä, niin mikset tapailisi. Ongelmia voi tulla siitä että elämäntapaeronne on liian iso. Itse kokisin vaivaannuttavana jos materia on kovin korostunutta.
Jos koet että mies on selvästi kiinnostunut ulkonäöstäsi ja viehätys perustuu seksuaalisuuteen, tiedät kyllä pelin hengen. Miettisin kyllä silti. Tuo voi päättyä melkoiseen draamaan. Ja mitä huonommin voitte puhua tuloeroistanne suoraan, sen huonompi ennuste.
Miksi potkit vastaan? Tuo vaikuttaa minusta mukavalta kaikin puolin. Aina voit ottaa takapakkia, jos osoittautuu huonoksi mieheksi. Kerran täällä eletään!
Mene töihin, sillä se elintaso kohenee.
Miksi et haluaisi parisuhdetta? Etkö ole yhtään ihastunut tähän mieheen? Aika itsekästä lähteä suhteeseen ilman tunteita miettien vaan että hyötyy toisesta taloudellisesti.
En halua muuttaa kenenkään luokse, ainakaan tällä hetkellä. En halua tunnetta että olen jonkun armoilla. Mutta voihan sitä seurustella/olla yhdessä muutenkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset tulee toimeen niin miksi ei.
Aikuisten tunteilla ei väliä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et haluaisi parisuhdetta? Etkö ole yhtään ihastunut tähän mieheen? Aika itsekästä lähteä suhteeseen ilman tunteita miettien vaan että hyötyy toisesta taloudellisesti.
Tietysti olen ihastunut mieheen. Olen vain varovainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En halua muuttaa kenenkään luokse, ainakaan tällä hetkellä. En halua tunnetta että olen jonkun armoilla. Mutta voihan sitä seurustella/olla yhdessä muutenkin.
Ap
Mitä väliä miehen hienolla talolla sitten on? Ja odotatko että mies rahoittaa elämääsi jos ette asu yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen ihastunut mieheen. Olen vain varovainen.
Ap
Tekstistäsi ei saa kuvaa että sulla olisi tunteita, vaan että mietit vaan että haluat itsekkäästi kohentaa elintasoasi tämän miehen kustannuksella.
Sika se on kuitenkin. Tai narsisti. Tai molempia. Ota varman päälle ja ole yksin. Sinä pärjäät.
Suosittelen. Elämä helpottuu kummasti.