Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Maksetaanko harjoittelusta palkkaa? Menette "edullisempaan" maahan opiskelemaan mutta haluatte päästä Suomeen harjoittelemaan jotta saatte parempaa harjoittelupalkkaa kuin Virossa, näinkö? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Maksetaanko harjoittelusta palkkaa? Menette "edullisempaan" maahan opiskelemaan mutta haluatte päästä Suomeen harjoittelemaan jotta saatte parempaa harjoittelupalkkaa kuin Virossa, näinkö? 

Itse ainakin siksi Suomesta, kun Tallinnassa monessa paikassa vaadittiin Viron osaamista. Ja itse asuin Suomessa, eli tein mahd paljon etänä ja pakolliset Tallinnassa. En halunnut muuttaa sinne. Ja ihan palkaton 6kk harjoittelu oli. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin siksi Suomesta, kun Tallinnassa monessa paikassa vaadittiin Viron osaamista. Ja itse asuin Suomessa, eli tein mahd paljon etänä ja pakolliset Tallinnassa. En halunnut muuttaa sinne. Ja ihan palkaton 6kk harjoittelu oli. :)

Teitkö korona-aikaan etänä vai miten se onnistui? Meillä ainakin professorit vaativat läsnäolopakkoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo hienoon firmaan et pääse valitettavasti, aallostakaan monet ei pääse

Mistä lähtien Aallossa on oikeustiedettä luettu?

Vierailija

Aallossa pystyy lukemaan Business Law maisteritutkinnon, joka on kauppatieteellinen tutkinto ei oikeustieteellinen

Sivut