Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään keinoa saada Instagramiin kuvat sen kokoisina, kuin ne alkuperäisesti ovat

Vierailija
14.09.2021 |

Siis ilman, että Instagram pienentää kuvat.

Ärsyttää, kun lähtee otoksista siivut pois. 🤦🏼‍♀️ Kai tämän jotenkin saa ohitettua? Neuvokaa, oi bittinikkarit!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muka tiedä? Nostetaas, ettei huku.

Vierailija
2/12 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen on widgetejä, googlaa imstagram photo size tai jotain semmoista, niin tulee vaihtoehtoja. Minulla oli joku sellainen vitkutin joskus, mutten sitten jaksanut sen kanssa kuvia väännellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen on widgetejä, googlaa imstagram photo size tai jotain semmoista, niin tulee vaihtoehtoja. Minulla oli joku sellainen vitkutin joskus, mutten sitten jaksanut sen kanssa kuvia väännellä. 

sorry instagram tietty

Vierailija
4/12 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instasize appi.

Vierailija
5/12 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, mikå on maksuton?

Etsin “Instasize free“ - hakusanalla Playkaupasta, latasin yhden, ja kuvaa tallentaessa tulikin sitten ilmoitus että on vain 7 päivää ilmainen se sovellus.

Mistä näistä tietää..?

Ap

Vierailija
6/12 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne kuvat Instan hyväksymään kuvasuhteeseen ennen niiden sinne lataamista. Jos kuvat on jonkun muun kokoisia niin Insta rajaa ne.

Vierailija
7/12 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ne kuvat Instan hyväksymään kuvasuhteeseen ennen niiden sinne lataamista. Jos kuvat on jonkun muun kokoisia niin Insta rajaa ne.

Niin, laittaisin, kun tietäisin missä (ilmaiseksi).

Pelkästään neliöksi puhelimella ei voi kaikkia rajata, esim. maisemakuvat latistuvat 100% jos rajaan ne neliöksi.

Ap

Vierailija
8/12 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän instassa ole pitkään aikaan ollut neliöpakkoa. Zoomaat ulospäin niin antaa kokokuvan.

Vierailija
9/12 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän instassa ole pitkään aikaan ollut neliöpakkoa. Zoomaat ulospäin niin antaa kokokuvan.

Ei mulla toimi ainakaan.. Antaa zoomata sormilla ulospäin, niin että koko kuva näkyy, mutta kun "päästän irti" kuva pienenee taas.

Ap

Vierailija
10/12 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instaan kuuluu se neliömuoto. Julkaise muualla ne kuvat, joihin se ei sovi.

Vierailija
11/12 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instaan kuuluu se neliömuoto. Julkaise muualla ne kuvat, joihin se ei sovi.

Ei nyt oikein ole muita sopivia, missä voisin julkaista.

Monilla näkyy Instassa kuvia, jotka ovat esim. korkeita ja kapeita, mutta kuvissa on sitten esim. Ylimääräiset valkoiset kaistaleet sivuissa.

Semmoiset olis ihan ok, mutten tajua missä ja millä työkalulla (ilmaisella) saisin tehtyä kuviini samanlaiset. Pointti siis se, että kuva on pysyisi juuri sellaisena ja sen kokoisena kuin olen halunnut, ylimääräinen tyhjä tila kuvan ulkopuolella ei haittaa, kunhan mitään ei rajaudu pois.

Ap

Vierailija
12/12 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insta square size tms ohjelma on ihan ilmaisena appstoressa. Myös vastaavia muita ohjelmia on monia. Kokeilemaan vain. Ilmaisia ovat. Minulla on monta ilmaista kuvankäsittelyappia puhelimessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän