nuori nainen osti 16 eurolla mässyä!
Suklaata, suklaata, karkkipusseja ja yksi pinjansiemenpussi.
Näinkö te opetatte lapsenne?
100 mk vanhassa rahassa mässyyn!
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:34"]Niin mutta oliko läski? Sehän tässä kuumottaa...
[/quote]
Ei ollut. Mutta tuhlausta oli.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:35"]Öö jos sillä oli juhlat tulossa? Suklaa voi mennä myös leivontaan.
[/quote]
Ehkä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:33"]
Mässy... Aika ysäriä. :)
[/quote]
Markoista puhuminen se vasta onkin ysäriä.
Vittuako se sulle kuuluu? Sillä saattaa olla vaikka juhlat tiedossa, tai ehkä se osti niitä tietyksi ajaksi, esim viikoksi, tai ehkä se on menossa johonkin matkalle, tai ehkä se syö ne kaikki yhdessä illassa. Itse ostan mässyä joka kauppakerralla, yleensä useamman jutun.
Ap sä oot sairas kyylä. Ilmeisesti oli kuitenkin hoikka, muutenhan olisit kirjoittanut kuinka lihavakin tämä tyttö oli.
Ap, so what? Mitä se sulle kuuluu, mitä toiset ostavat??
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:33"]
Mässy... Aika ysäriä. :)
[/quote]
Markoista puhuminen se vasta onkin ysäriä.
[/quote]
Markat poistu vasta v. 2002.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:34"]
Miten pinjansiemenet on mässyä?
[/quote]
Ne on varmaan millä se bulimikko sit elää loppupäivän, ensin tuhottuaan ne mässyt.
Ja se asiakas oli sinun näkökulmasta katsottuna jo tai ainakin tuleva siiderivalas? Kai sinä muistit tarkentaa, että hän varmasti syö kaiken yksin ja heti kun kotiin pääsee ellei aloita sitten jo kotimatkalla. Mistä tuo kyttägeeni on oikein periytynyt varsinkin av-mammoille?
Ostetaan työpaikan kahvihuoneseen vuoronperään erilaisia herkkuja. Kun on mun vuoro, saatan ostaa monta pussia vaikka irtokarkkeja. omg!
Eikö ihmisillä oo muuta sisältöä elämässä ku tuijotella ja ihmetellä muiden ostoksia.
Et ole vissiin huomannut, että rahan arvo on muuttunut vuodesta 2002?
Minäkin voisin ostaa. Ensyö paljon kerralla enkä osta usein, mutta silloin kun mieli tekee on kiva että kaapissa on mistä valita. 166/53
Vituttaako ettet itse voi syödä samaa määrää herkkuja lihomatta? :) taidat olla jo valmiiksi lihava, kateellisena väänsit näin typerän aloituksen.
Ajattelen sitä rahan tuhlauksena.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:42"]Ajattelen sitä rahan tuhlauksena.
[/quote]
Itse ainakin tuhlaan mielelläni herkkuihin rahaa! Täytyypä lähteä kauppaan, alkoi tekemään mieli sipsiä ja suklaata!
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:34"]Niin mutta oliko läski? Sehän tässä kuumottaa... [/quote] Ei ollut. Mutta tuhlausta oli.
[/quote]
No, jos sillä oli varaa? Toisilla on.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:42"]Vituttaako ettet itse voi syödä samaa määrää herkkuja lihomatta? :) taidat olla jo valmiiksi lihava, kateellisena väänsit näin typerän aloituksen.
[/quote]
Ei. En ole lihava todellakaan.
Yleensä ostan pähkinöitä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:34"]Niin mutta oliko läski? Sehän tässä kuumottaa... [/quote] Ei ollut. Mutta tuhlausta oli.
[/quote]
Tuhlausta? Jos on laittaa rahaa herkkuihin ja terveys on hyvä, niin miksi ei saisi laittaa rahaa herkkuihin? Sitä paitsi 16 euroa herkkuihin on aika vähän. Ostin eilisillalle minulle ja miehelle pähkinöitä, tummaa suklaata, viiniä ja juustoa. Meni kolmekymppiä. Hui kamala, mitä tuhlausta. Me nyt vaan tykätään laittaa ylimääräinen törsäilyraha herkkuihin ja ruokaan.
Öö jos sillä oli juhlat tulossa? Suklaa voi mennä myös leivontaan.