nuori nainen osti 16 eurolla mässyä!
Suklaata, suklaata, karkkipusseja ja yksi pinjansiemenpussi.
Näinkö te opetatte lapsenne?
100 mk vanhassa rahassa mässyyn!
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:34"]Niin mutta oliko läski? Sehän tässä kuumottaa...
[/quote]
Ei ollut. Mutta tuhlausta oli.
[/quote]
Joo kyllä se sata markkaa olisi pitänyt antaa sinulle. Oppiipahan olemaan, ruoja.
Ja seuraavaksi ap kertookin sitten oman ostoskorinsa sisällön, minä kerron mitkä ostoksistasi ovat oikeutettuja ja mitkä ei.
Ostan herkkuja usein, melkeinpä päivittäin. Olen normaalipainoinen ja rahulia on ostoksiin, joten revi ap. siitä. Kyttäätkö kaikkia ja kaikkialla yhtä antaumuksella?
Mitä väliä? :D sä ap voit itse jättää karkit ja herkut hyllyyn ja lakata valittamasta tollasesta. Tuliko mieleenkään mennä kysymään asiaa tytöltä suoraan sen sijaan että tulet päivittelemään tänne?
Sä taidat olla niitä ihmisiä, jotka ennen juhlapyhää ostat paniikissa kolmen viikon ruuat, ettei vain kuole nälkään kun kaupat on kiinni 1-2 päivää.
Itse työskentelen ryhmäkodissa. En olekaan koskaan tajunnut, että ihmiset luulevat minun syövän itse kaikki heti kun ostan asukkaille jemmaan karkkia esim 30e... :D
Markoista jauhaminen on hassua.
Toisten ostosten tuijottaminen on todella hassua.
Keskity jatkossa omiin ostoksiisi ja hyvin todennäköisesti ruttuiseen peilikuvaasi, joka on myös hassu.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:42"]
Ajattelen sitä rahan tuhlauksena.
[/quote]
Mihin se raha sitten pitäisi käyttää ettei olisi tuhlausta? Vai kuuluuko kaikki jemmata piirongin laatikkoon ettei vain tule törsättyä, hui kamala, johonkin mistä nauttii?
Olisipa mukava lukea joskus kommentteja, joihin ei sisälly sivistymättomän alaluokan käyttämä v-u.
Eihän kukaan tietenkään taustalleen tai vanhemmilleen voi mitään.
Minusta järkyttävintä tässä tarinassa on se, että aikuinen ihminen luulee, että vuoden 2014 eurohinnoista saa täysin vertailukelpoiset markkahinnat kuudella kertomalla.
Noloa kytätä toisen ostoksia. Ilmeisesti se oma elämä on aika onneton.
Eihän tuo vielä mitää! Pipsa osti toissa viikolla yli 50 eurolla joulusuklaita, sen lisäksi pekonia yli 20 eurolla ja kävi vielä grillillä!
Näitköhän mut. :D Ostin nimittäin juurikin noita mun ja kaksoisveljeni synttäribileisiin ensi perjantaiksi.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:00"]
Eikö mässy oo aika wt-sana?
[/quote]
Hei, miksi pitää aina vetää toi WT kuvioihin mukaan? Ei kaikki ole aina WT:ia. Rasittavaa tuommoinen. Etenkin nuoret edelleen käyttää "mässy" sanaa, ovatko he kaikki siis WT-porukkaa?
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:32"]Ja tämä asia vaikutti sinun elämääsi siten, että...?
[/quote]
Siten että tein tämän aloituksen.
[/quote]
Alapeukku piti tulla. Annan sulle saman ohjeen kuin muillekkin toisten elämän kyttääjille. Hanki sisältöä omaan elämääsi niin ei tarvitse stressata muiden tekemisiä, syömisiä, pukeutumista, hiuksia ja naamaa. Voit jopa huomata olevasi onnellinen. Ja ehkä sillä oli juhlat tms. Huoh...
Älkää ruokkiko provoa!!