Mikä on ns. Tyylikäs naisten hajuvesi
Mikä tuoksuu mielestäsi hyvältä sekä laadukkaalta? Entä halvalta? Ehdotuksia.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuveden tuoksu on ihokemiaa ja paras tuoksu selviää kokeilemalla. Kun löytää omansa, sille kannattaa pysyä uskolllisena läpi elämän.
Tätä liioitellaan aina, kuinka erilaiselta sama hajuvesi tuoksuu eri ihmisellä. Kyllä sen aina samaksi tunnistaa, pieniä eroja toki on.
No mulla esim Chanel 5 haisee vessanpesuaine - kissanpissa - alkoholille. En usko että se voi haista kaikilla samalle, ei kai sitä muuten kukaan käyttäisi.
Yleisesti, kaikki ns suositut tuoksut haisevat halvalle, koska miellyttääkseen massoja niiden pitää olla helppoja ja yksioikoisia. Kalliin tuoksun vaikutelma tulee moniulotteisesta ja vähän erikoisesta, käyttäjälleen sopivasta tuoksusta, jota ei Sokoksen hyllyltä löydä koska erikoisemmat tuoksut sopivat vain tietyille ihmisille. Eli yhdelle yksi ja toiselle toinen, mutta ei sama kaikille. Ja tällaisia ei isoon tavarataloon oteta myyntiin suomessa kun ostajakunta olisi liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kai aikuinen nainen (38-v.) mutta satun pitämään makeahkoista gourmand-tuoksuista ja niitä myöskin käytän. Designer- ja nichemerkeillä on niitä myös, miksi siis automaattisesti olisivat "halvan" tai "teinimäisen" tai tyylittömän tuoksuisia?
Et sitten ymmärtänyt kommenttini tarkoitusta. Tietenkin designer-taloilla on omat gourmandinsa, omistan sellaisia itsekin, ja tähän viittasinkin. En siis omiin tuoksuihin vaan että niitä löytyy myös laatumerkeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuveden tuoksu on ihokemiaa ja paras tuoksu selviää kokeilemalla. Kun löytää omansa, sille kannattaa pysyä uskolllisena läpi elämän.
Tätä liioitellaan aina, kuinka erilaiselta sama hajuvesi tuoksuu eri ihmisellä. Kyllä sen aina samaksi tunnistaa, pieniä eroja toki on.
No mulla esim Chanel 5 haisee vessanpesuaine - kissanpissa - alkoholille. En usko että se voi haista kaikilla samalle, ei kai sitä muuten kukaan käyttäisi.
Yleisesti, kaikki ns suositut tuoksut haisevat halvalle, koska miellyttääkseen massoja niiden pitää olla helppoja ja yksioikoisia. Kalliin tuoksun vaikutelma tulee moniulotteisesta ja vähän erikoisesta, käyttäjälleen sopivasta tuoksusta, jota ei Sokoksen hyllyltä löydä koska erikoisemmat tuoksut sopivat vain tietyille ihmisille. Eli yhdelle yksi ja toiselle toinen, mutta ei sama kaikille. Ja tällaisia ei isoon tavarataloon oteta myyntiin suomessa kun ostajakunta olisi liian pieni.
Mulla Chanel 5 tuoksuu todella pehmeälle ja miellyttävälle, samoin Oskar de la renta.
Carolina Herreran Good girl. Nimestä huolimatta hyvin tyylikäs ja klassinen.
Vierailija kirjoitti:
Carolina Herreran Good girl. Nimestä huolimatta hyvin tyylikäs ja klassinen.
Ihan hirveä.
Issey Miyaken l'eau d'Issey. Onhan se tavallaan tusinatavaraa, siis kaikki tietää sen, mutta minusta se on upea tuoksu.
Stripparituoksu Pink Sugar on vaan niiiin ihana , anteeksi ❤️ 😄
Rakastan Bvlgarin Pour Femme tuoksua.
Minusta hienostuneita ja edullisia tuoksuja (kaiken ikäisille sopivia) ovat mm. Elizabeth Ardenin 5th Avenue ja Cacharelin Noa. Kalliimmista iätön ja kaunis tuoksu on Yves Saint Laurentin Paris (edt), ajattelin ostaa itselllenikin Noa- ja Paris-tuoksut (5th Avenue mulla on).
Haista naisen piparia ja suihkauta sinne hienoa valkopippuria. Nainen tykkää siitä.
En tiedä. Otan ne mistä pidän. Yleensä pidän kukkaistuoksuista. En osta ikinä mitään hedelmäisiä.
Vagulintuoksua korvan taakse ja miehet villiintyy.
Haluaisin kanssa tietoa tuoksuista nyt kun käytän enää luonnonkosmetiikkaa. Puhtaat kasvisuutteet on hyviä, mutta eivät kestä iholla kuin muutaman minuutin. Sekoitteissa on patsuleita tms. jotka jäävät lemuamaan kun se raikas kukkaistuoksu on kadonnut.
En voi enää palata Bvlgareihini myöskään. Kun jättää hajuvedet pois, tapahtuu jotain eikä enää kestä niitä. Silloin tällöin kuitenkin olisi kiva jotain laittaa.
Työpaikalla ihmiset inhoaa noita hajuvesiä. Ihmisten on pakko käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
YSL Libre
Haisee mun iholla ihan käsisaippualle. Annoin kaverille ja sillä se tuoksuu omaankin nenääni hyvälle.
Ehdottomasti täällä moneen kertaan esiin noussut Armani, Si. Sekä tuo YSL Libre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä hajuvesiä satunnaiset vastaantulijat ovat käyttäneet, mutta tämän viikon otannasta 5/7 haisi pitkälti samalta kuin kaverin kissan lorauttelut ennen leikkaamista. 2/7 haisi jollekin hajusteelle, joku muu voisi jopa tunnistaa ne. Suosittelen siis ottamaan se suorapuheinen tuttu mukaan, kun tuoksua lähtee valitsemaan.
Tyylikäs hajusteiden käyttö tarkoittaa myös sitä, että kaikki muut tuotteet ovat hajusteettomia ja vain yksi tuoksu kerrallaan käyttöön. Hajusteiden sekakäyttö on kuin olisi oopperaa tai elokuvaa katsomassa, ja siinä vieressä on se puhelimeen kuulumisiaan kälättävä ääliö, pitää poistaa se ääliö häiritsemästä.
Jos pidät jostain tuoksusta ja koet sen omaksesi, niin käytä! Ei tuoksuilla ole ikää eikä sukupuolta.