Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kevennetty Korona-ketju: Kannattiko ostaa vessapaperia ja muita pipanoita?

Vierailija
14.09.2021 |

Ei oo nämä pandemiatkaan kuten ennen, labrassa tehty ja runtelee koko kansakunnan vessapaperi ostoksille.

Sotahuumori kukkimaan siis, muuten tätä ei jaksa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppii

Vierailija
2/6 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hamstrannut mitään, kun kaupan hyllyt oli koko ajan täynnä kaikkea. Ei tainnut se hulluus tänne iskeä ollenkaan 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvankikarkurikin oli niin magneettinen että oli jumittunut ohikulkevan pyörän tankoon.

Vierailija
4/6 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli hyvä kaupallinen idea ois tuottaa mielenhallinta systeemi jolla puukaupan saisi aina nostettua tappiinsa tai vaikka minkä tahansa härpäkkeen oston. Vessapaperitehtaat kyllä pärjänneet pitkään.

Odottelemme siis Aromipesä virusta joka saa ostamaan Aromipesiä.

Munsalan puvullekin voisi löytyä oma virus. Kaikkihan tahtoo sitten Munsalan puvun tekijän palveluksiakin.

Vierailija
5/6 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattanut. Ei meillä kukaan oikeasti käytä wc-paperia. Aivan turhaan varastossa ovat siis.

Vierailija
6/6 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en hamstrannut mitään, kun kaupan hyllyt oli koko ajan täynnä kaikkea. Ei tainnut se hulluus tänne iskeä ollenkaan 🙄

En mäkään hamstrannut siksi, että olisin ajatellut, että kaupat tyhjenee, mutta ostettiin kuitenkin vähän isompi kotivara, kun ajateltiin, että jos joku sairastuu/pitää olla karanteenissa, niin ei heti ole ruuat lopussa. Mutta muistan kyllä, kun mun mies sanoi jossain vaiheessa, että meinaa koko ajan tulla sellainen olo, että pitääkö sitä vessapaperia kuitenkin hankkia enemmän :D