Mikä on ns. Tyylikäs naisten hajuvesi
Mikä tuoksuu mielestäsi hyvältä sekä laadukkaalta? Entä halvalta? Ehdotuksia.
Kommentit (42)
Kaikki missä lukee kyljessä Armani.
Giorgio Armanin Si on tyylikäs tuoksu.
Ei mikään. On kauheaa, jos tietää hajuvanasta, kuka on kulkenut ja missä.
Kunhan ei tuoksu vadelmalta aka teinihajuvedeltä niin ok
Geneeriset, sokerisen ylimakeat ja vain paria kolmea tuoksuainesosaa sisältävät ovat niitä halvalta lemuavia hajupommeja. Aikuisen naisen tuoksut löydät pääasiassa selektiivisten designertalojen valikoimista. Tai hankkimalla jonkin niche-tuoksun, jos et halua samaa mitä on sadoilla muillakin.
Hajuveden tuoksu on ihokemiaa ja paras tuoksu selviää kokeilemalla. Kun löytää omansa, sille kannattaa pysyä uskolllisena läpi elämän.
Omalla iholla tuoksu on erilainen kuin toisen iholla. Ihan niin kuin ihmisillä on oma ominaistuoksunsa. Siksi muut voivat antaa vain viitteellisiä vinkkejä.
Suosittelisin kumminkin ei-hedelmäistä, ei-liiankukkaista, ei-myskistä, ei-patsoulista tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Elizabeth Arden Green Tea
Vielä parempi on saman merkin WHITE tea.
Vierailija kirjoitti:
Hajuveden tuoksu on ihokemiaa ja paras tuoksu selviää kokeilemalla. Kun löytää omansa, sille kannattaa pysyä uskolllisena läpi elämän.
Tätä liioitellaan aina, kuinka erilaiselta sama hajuvesi tuoksuu eri ihmisellä. Kyllä sen aina samaksi tunnistaa, pieniä eroja toki on.
Mä taas olen miettinyt, käyttävätkö ihmiset nykyään enää hajuvesiä? Itse luovuin hajuvesistä n. 8 vuotta sitten ja yritän muutenkin ostaa hajuttomia pesuaineita ja dödöjä, vaikken itse olekaan hajusteyliherkkä. En vain tykkää siitä, että kaikki haisee jollekin. Elän ehkä omassa kuplassani, kun olen ajatellut, että hajuvedet ovat nykypäivänä io ihan mennyttä elämää?
Minä olen kai aikuinen nainen (38-v.) mutta satun pitämään makeahkoista gourmand-tuoksuista ja niitä myöskin käytän. Designer- ja nichemerkeillä on niitä myös, miksi siis automaattisesti olisivat "halvan" tai "teinimäisen" tai tyylittömän tuoksuisia?
Tyylikäs ja laadukas Lancomen La Vie Est Belle