Naurattaa tuttavan tilanne.
Pieni vauva 4kk joutui ensiapuun ja mies oli ryyppyreissulla poikien kanssa. Jo 2 vuorokaudeksi venynyt kännäys kyseessä. Akka kynnysmatto.
Kommentit (20)
Pieni vauva ensiavussa ja sua vaan naurattaa sen äidin tilanne?! Vau, oletpa tosi paska ihminen.
Haha hahaha, onpas hauskaa, hehhehehe.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:31"]
[/quote]
Miksi ei lähde itse ryyppäämään ja jätä lasta isälleen? turha valittaa kun tekee itsestään tuollaisen kynnysmaton.
Auta ja ole sen tuttavan tukena eläkä ilku täällä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:33"]
Auta ja ole sen tuttavan tukena eläkä ilku täällä.
[/quote]
Sillä on mummo tukena. Yh.ksihan sekin varmaan jää niinkuin niitä ei suomessa olisi tarpeeksi. Voisi miettiä kenelle lapsia tekee.
Taas sama vanha provo. Keksi jotain uutta.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:41"]
Taas sama vanha provo. Keksi jotain uutta.
[/quote]
Ei ole provo. Hassua kun naiset lisääntyvät tuollaisten miesten kanssa.
Niin, aattele, tosi hassu tyttö, ei saisi ottaa noin huonoa poikaa, joka käy ulkona ja äiti kotona vauvan kanssa. Siis ihan huono poika.
Miten mulle aina tulee tällaisten ap:n kaltaisten ilkiöiden kohdalla mieleen, että odotapa kun kohtalo kalauttaa hampaansa omaan nilkkaasi... Varo mitä toivot, saatat saada sen kolminkertaisena itsellesi.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:49"]
Miten mulle aina tulee tällaisten ap:n kaltaisten ilkiöiden kohdalla mieleen, että odotapa kun kohtalo kalauttaa hampaansa omaan nilkkaasi... Varo mitä toivot, saatat saada sen kolminkertaisena itsellesi.
[/quote]
Ei ole tuollaista pelkoa. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 08:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:49"]
[/quote]
Ei ole tuollaista pelkoa. Ap
[/quote]Maailma ei ole niin yksiselitteinen. Jos ei tuollaista, niin jotain kautta karma sinut kuitenkin nappaa.
Ei mulla ole helppo elämä ollut mutta ei se mua haittaa tai empattiseksi tee. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:32"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:31"]
[/quote]
Miksi ei lähde itse ryyppäämään ja jätä lasta isälleen? turha valittaa kun tekee itsestään tuollaisen kynnysmaton.
[/quote]
Sinä ehkä jättäisitkin oman lapsesi juoppolallille, mutta onneksi kaikki eivät ole yhtä vastuuttomia, vähäjärkisiä ja vihaa lapsiaan.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 08:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:32"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:31"] Haha hahaha, onpas hauskaa, hehhehehe. [/quote] Miksi ei lähde itse ryyppäämään ja jätä lasta isälleen? turha valittaa kun tekee itsestään tuollaisen kynnysmaton. [/quote] Sinä ehkä jättäisitkin oman lapsesi juoppolallille, mutta onneksi kaikki eivät ole yhtä vastuuttomia, vähäjärkisiä ja vihaa lapsiaan.
[/quote]
Jättäisin koska tuo mies käy töissä eikä jatkuvasti juo. Joskus vaan ryyppyreissut kestää muutaman päivän ja pettää samalla. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 08:48"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 08:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:32"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:31"] Haha hahaha, onpas hauskaa, hehhehehe. [/quote] Miksi ei lähde itse ryyppäämään ja jätä lasta isälleen? turha valittaa kun tekee itsestään tuollaisen kynnysmaton. [/quote] Sinä ehkä jättäisitkin oman lapsesi juoppolallille, mutta onneksi kaikki eivät ole yhtä vastuuttomia, vähäjärkisiä ja vihaa lapsiaan.
[/quote]
Jättäisin koska tuo mies käy töissä eikä jatkuvasti juo. Joskus vaan ryyppyreissut kestää muutaman päivän ja pettää samalla. Ap
[/quote]
Pettää. Tiedät siis. Sinun kanssa.
Minua ei naurata kyllä yhtään.. Olkoot ukko missä lie mutta pieni lapsi parka :(
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 08:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 08:48"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 08:39"] [quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:32"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:31"] Haha hahaha, onpas hauskaa, hehhehehe. [/quote] Miksi ei lähde itse ryyppäämään ja jätä lasta isälleen? turha valittaa kun tekee itsestään tuollaisen kynnysmaton. [/quote] Sinä ehkä jättäisitkin oman lapsesi juoppolallille, mutta onneksi kaikki eivät ole yhtä vastuuttomia, vähäjärkisiä ja vihaa lapsiaan. [/quote] Jättäisin koska tuo mies käy töissä eikä jatkuvasti juo. Joskus vaan ryyppyreissut kestää muutaman päivän ja pettää samalla. Ap [/quote] Pettää. Tiedät siis. Sinun kanssa.
[/quote]
Ei minun kanssani vaan noilla ryyppyreisuillaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:30"]
Pieni vauva 4kk joutui ensiapuun ja mies oli ryyppyreissulla poikien kanssa. Jo 2 vuorokaudeksi venynyt kännäys kyseessä. Akka kynnysmatto.
[/quote]
Jostain syystä minua ei naurata sinun tilanteesi. En usko, että sinulla on juurikaan ystäviä ja taidat olla surullinen ja katkera kaiken vahingoniloyrityksesi takana. En naura, mutten jaksa enää sääliäkään tuollaisia.
Onko sinulla ylipäänsä tapana naureskella muiden ihmisten epäonnelle - vaikka sitten vääristä valinnoista johtuvalle? Ja etsiä muiden edesottamuksista itsellesi vakuutuksia omasta paremmuudestasi? Eikö se ole aika onttoa? Eikö jokaisen tulisi kelvata ihan omana itsenään ilman meriittejä ja ulospäin näkyviä onnistumisen merkkejä? Eikö tässä elämässä pohjimmiltaan ole jostain ihan muusta kysymys?