Käyttääkö joku tänäpäivänä tosiaan vielä ketsuppia?Ja mihin?
Ketsuppi pilaa ruoan kuin ruoan.Jos haluan ruoasta tomaattisen,lisään jo valmistusvaiheessa tomaattia,puretta tms.
Jos ruokaan tarvitsee potkua,käytetään chilikastiketta tai paholaisen hilloa.
Kommentit (18)
Mä lisään joskus spagettikastikkeeseen. Tuo sopivasti etikkaisuutta makuun.
Just turautin sitä nakkikastikeen mausteeksi. Siis valmistusvaiheessa.
No voi voi. Tykkään ketsupista. Lihiksiin, nakkeihin nyt vaikka.
Makroonilaatikkoon, ranskalaisiin...
Vielä tänä päivänäkin makaronilaatikko on ihan parasta tavallisen tomaattiketsupin kanssa. Siis ihan tavallisen tomaattiketsupin.
En ole vielä tarvinnut viiteenkymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vielä tänä päivänäkin makaronilaatikko on ihan parasta tavallisen tomaattiketsupin kanssa. Siis ihan tavallisen tomaattiketsupin.
Tarkoittanet ihan tavallista lihamakaronilaatikkoa.
Melkein kaikki alle 15-vuotiaat käyttää. Aikuisena sitä usein löytää vaihtoehtoisia kastikkeita.
Porilaisen väliin sinapin viereen.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki alle 15-vuotiaat käyttää. Aikuisena sitä usein löytää vaihtoehtoisia kastikkeita.
Jotkut aikuiset hienostelee kastikkeilla, mutta mitään lisäarvoa ketsuppiin ne eivät tuo.
Teen itse ketsupit omista tomaateista. Käytän lähinnä makaronilaatikkoon, hampurilaisiin, ranskisten kanssa. En nyt tiedä pilaako se jotain?
Nistipataan ja makaronilaatikkoon.
Joo, mun 10 v tytär. Ihan kaikkiin ruokiin.
Minen kyllä Felixin ketsupista luovu, oli ap mitä mieltä tahansa.
Jauhelihamakaronilaatikko, ranskalaiset, hampurilainen, hodari, grilli/takkamakkara, ne nyt vaan tarvitsee ketsuppia.
Paholaisenhilloa ja makaronilaatikkoa. Siihen ei lähetä nyt yhtään.
Makaronilaatikkoon, grillimakkaraan, lihapiirakkaan, kastiikkeisiiin. Jotkut laittaa pizzaa tomattikastikkeen sijaan. Keitän kylläkin itse ketsuppini ja se on mausteista ja hyvää.
Jos lapsiperheessä ei ole ketsuppia tarjolla, se on melkein lasun paikka!
Ketsuppi on hyvää.