Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan tuntenut villiä, ylitsepääsemätöntä

Vierailija
25.10.2014 |

Himoa esim.mieheen/naiseen?

Minulla on sellainen tunne erääseen ihmiseen. Ja tiedän, että se on molemmin puolinen. Olemme molemmat varattuja. Tätä tunnetta on kestänyt vuosia. Eikö tämä laannu ikinä? Tosin on ollut ajanjaksoja ettei tunne ole niin voimakas.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki moralisoijat ovat?

Vierailija
2/53 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut ja se ei kyllä unohdu ikinä! Taitaa olla vielä niin että tuo mies ei oikein edes pidä minusta mutta silti ei vaan voi itselleen mitään. Vuodesta toiseen välillämme on sama kipinöinti, vaikka ei tavatakaan toisiamme usein. Viimeksi aikaa kului 9 vuotta, nyt on jo reilu 2v mittarissa ettei olla nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nykyiseen mieheeni

Vierailija
4/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Voi elämä se oli ihanaa. Parasta aikaa tähän asti elämässäni

Vierailija
5/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö vaihtaa siis mies? Joskus mietin miltä tuntuisi kun voisi olla jonkun kimpussa koko ajan. Siis hyvässä mielessä. Kai sekin laantuu joskus..

Ap

Vierailija
6/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
7/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, työkaveriin pari vuotta. Molemmat ollaan varattuja.

Vierailija
8/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko himon kohde kaikilla oma mies? Kyllä suhteen alkuvuosina tunnetta löytyi. Mutta tämä toinen mies, tunne on äärettömän voimakas.

Ap

Vierailija
9/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tunne molemmin puolista nro 6?

Vierailija
10/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:10"]

Pitääkö vaihtaa siis mies? Joskus mietin miltä tuntuisi kun voisi olla jonkun kimpussa koko ajan. Siis hyvässä mielessä. Kai sekin laantuu joskus.. Ap

[/quote]

Älä vaihda,mutta toteuta se himosi. Muuten siitä ei parane koskaan. Tuollainen tunne on ihana,villi, järjenvastainen ja se kannattaa elää. Ohi se menee, mutta sen takia kannattaa elää.

Vierailija
11/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sulla ollut seksisuhde toiseen mieheen vai onko himo vain toteuttamatonta unelmaa?

Vierailija
12/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää nyt vinkkejä miten tuosta pääsee eroon ja voi keskittyä normaaliin elämään?

Vierailija
13/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut samoin nro 9, tämä tunne antaa minulle voimia ja tuntuu ihanalta. Pelottaa vaan seuraukset jos jotakin tapahtuu. Hän vetää kuin magneetti minua ja minä häntä. Elämä on ihanaa.. Välillä on syyllinen olo, mutta en tunteilleni voi kertakaikkiaan mitään.
Ap

Vierailija
14/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole (vielä) varsinaista seksisuhdetta. Pelottaa että siinä käy niin.

Ap

Vierailija
15/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten välinen vetovoima on niin suuri, että ei siitä pääse eroon!!! Ole onnellinen tilanteestasi ja hyödynnä se.. Moni ei tule koskaan kokemaan samanlaista himoa, vaikka kuinka toivoisi.

Vierailija
16/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin siihen himon kohteeseen. Oli hyvä päätös.

Vierailija
17/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen ongelma erään kanssa. Yritin jo toteuttaa himoni, mutta ei se yksi kerta auttanut, päin vastoin. Näen hänestä unta usein, viime yönä viimeksi. Mutta olen ajatellut niin, että jos olisimme yhdessä, laantuisi himo kuitenkin ja suhteesta tulisi ihan samanlainen kuin kenen tahansa kanssa. Nyt ainakin on, mistä unelmoida. En edes tiedä, kiinnostaisiko häntä yhtä vakava suhde kuin mua, vai mikä...

Vierailija
18/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorin tekeminen kannattaa aina: avioliitto muuttuu paremmaksi - ja puolisokin on mielissään!

Vierailija
19/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä erotakin ensin. Et ole ilmeisesti itse tehnyt koskaan mitään pahaa kenellekään? Kiva, että joukossamme on pyhimys.

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:32"]

Huorin tekeminen kannattaa aina: avioliitto muuttuu paremmaksi - ja puolisokin on mielissään!

[/quote]

Vierailija
20/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei, pitkiä katseita vaihdetaan, muuten ei mitään hänen puolelta... Nro 6.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän