Ilmianna hyvä alkoholiton viini tai olut
Aikamoista kuraa etenkin nuo puna- ja valkoviinit olleet mitä nyt on tullut maistettua. Onko hyviä alkoholittomia tai lähes alkoholittomia viinejä?
Kaikki arvostelut joita googlaten nousee on kaupallista yhteistyötä.
Myös kuoharit ja oluet kiinnostaa jos niistä on kokemuksia.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olutukko kirjoitti:
Brooklyn Special Effects on kelvollisesti humaloitu, jossa metallin maku vähäinen.
Maisels Weisse. Jos pitää vehnäoluista, tämä on paras maistamani alkoholiton. Valitettavasti vaikeasti löydettävissä, joissain K-kaupoissa myynnissä.
Tuo on hyvää, ja Lidlin alkoholiton IPA (Perlenbacher?) on hyvä myös. Krombacherin Weizen on hyvä holiton vehnäinen, melkein parempi kuin monet holilliset.
Noi olisin itsekin maininnut oluen ystävänä. Ennen kaikkea Special Effects ja toi Lidlin IPA (ruskea lasipullo, vaaleansininen etiketti). Hyviä ovat.
Hyvää alkoholitonta viiniä en ole vielä maistanut.
Olutukko kirjoitti:
Alkoholittomien oluiden ongelma on se, että niin monet niistä ovat voimakkaasti metallin makuisia. Niitä juodessa on sellainen tunne, kuin nuolisi säilykepurkkia. Olen löytänyt pari kohtuullisen hyvää:
Brooklyn Special Effects on kelvollisesti humaloitu, jossa metallin maku vähäinen.
Maisels Weisse. Jos pitää vehnäoluista, tämä on paras maistamani alkoholiton. Valitettavasti vaikeasti löydettävissä, joissain K-kaupoissa myynnissä.
Samaa mieltä tuosta Brooklyn Special Effectsistä. Paras maistamani alkoholiton olut.
Ilmiannoin ylläpidolle kaikki viestit joissa oli hyvä olut tai viini. Sitäkö tarkoitit?
Itse join juuri viime viikonloppuna tuota ja siis hyvää oli, muttei kyllä kovin kuohuviinimäistä. Enemmän kuin olisi limsaa juonut.
Olen raskaana ja kaipaan nimenomaan sitä viinin makua mutta eipä sellaista taida alkoholittomista löytyä.
Toistaiseksi parasta alkoholitonta on ollut ihan vaan pommac ja kivennäisvedet. Hyvää alkoholitonta viiniä odotellessa.