Kuinka vanhana menetit neitsyytesi?
Kommentit (123)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 19:07"]14 v. En vaan ymmärrä mitä siinä "menetetään".
[/quote]
Neitsyys!
Melkein 20 olin, ensi suudelma samalle tyypille pari kuukautta aikaisemmin.
21v, tosin ihan paria kuukautta vaille 22v. Viimeisin olin kaveriporukastani, vaan mitäpä tuosta. Ihan ok kokemus oli.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 19:10"]14-vuotiaana, vuosi oli 2005. Jo silloin tuntui, että kaikki olivat kerenneet ennen minua, mitähän se on nykyaikana, jo varmaan 11-vuotiaat stressaavat neitsyyttään! Olkaa vanhemmat huolella ja puhukaa asioista avoimesti. Silloin, kuin seksihommat käynnistyivät, vanhemmat varmasti ajattelivat, ettei meidän tyttö vielä vuosiin, mutta kotona se oma rooli onkin niin eri kuin kaveriporukoissa, kotona vanhempien pieni tyttö ja kaveriporukoissa kaikkea muuta.. tai kai se menee niin, vaikka kuinka keskustelu seksistä olisi vanhempien puolelta avointa, mutta jos siitä olisi edes jotain hyötyä! :) ainakin siinä, että muistaa huolehtia ehkäisystä hetken tullessa..
[/quote]
Aivan kuin olisin itse tuon kirjoittanut! Hyviä ajatuksia :)
18V, olimme seurstelleet silloin puoli vuotta ja olimme yhdessä vuosia. Pari seurustelusuhdetta päättyi sitä ennen siihen, etten suostunut nuorempana seksiin. Olen tyytyväinen, etten alistunut painostukseen, vaan odotin, että olen itse valmis :)
17v. Ja saman miehen kanssa nyt jo 15 v. naimisissa <3
13, melkein 14. Samanikäiselle poikaystävälle menetin. Ei ole jäänyt kaduttamaan.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 19:35"]
Te jotka menetitte joskus 13-vuotiaana, pari kysymystä: minkä ikäinen partneri oli? Tapahtuiko se vahingossa, kännissä, poikaystävän kanssa vai millaisessa tilanteessa? Tiesivätkö vanhempasi asiasta? Tiesitkö mitä on ehkäisy?
Itsehän tuonikäisenä vielä ei ollut kuukautiset alkaneet, en käyttänyt liivejä, ei ollut karvoja, yläasteen seksivalistustunnitkin alkoivat vasta kasilla joten en edes tiennyt mikä on emätin...
[/quote]
Vastaan nyt vaikka olinkin muutaman vuoden vanhempi..
Menetin 15-vuotiaana. Kuukautiseni eivät olleet vielä alkaneet mutta seuraavana aamuna huomasin verta pöksyissäni ja sen jälkeen minulla olikin sitten kuukautiset. Hassua. Partneri oli ennestään täysin tuntematon, vuoden vanhempi ja olimme molemmat humalassa. Harrastimme seksiä seisten pihalla seinää vasten. Käytimme kondomia.
24-vuotiaana hääyönä. Oli ihanan romanttista. Vieläkin kylmät väreet menevät selässä, kun muistelen sitä, vaikka aikaa on kulunut jo yli 20 vuotta.
20v. Tästä on 17v aikaa.