Kuinka vanhana menetit neitsyytesi?
Kommentit (123)
Aivan liian nuorena, eli 15-vuotiaana.
14 ja edelleen saman miehen kanssa ja yhteiseloa on ollut jo yli 30 vuotta <3
13-vuotiaana meni neitsyys ja vakituinen seksielämä alkoi 15-vuotiaana, kun aloin ensimmäistää kertaa vakavasti seurustelemaan. Nyt ikää 25 ja seksikumppaneita yhteensä 4. Neitsyyden menettäminen ei ollut ollenkaan paha kokemus :)
28-vee... Mies. Nuorempana olin tosi nörtti ja ujo. Nyt 36 ja liikuntaharrastusten yms. parantuneen itsevarmuuden vuoksi seksikumppaneita on viimeisen kahdeksan vuoden aikana ollut yli kolmekymmentä. Valitettavasti tosin tällä hetkellä vieläkin sinkku.
14 v. En vaan ymmärrä mitä siinä "menetetään".
14-vuotiaana, vuosi oli 2005. Jo silloin tuntui, että kaikki olivat kerenneet ennen minua, mitähän se on nykyaikana, jo varmaan 11-vuotiaat stressaavat neitsyyttään! Olkaa vanhemmat huolella ja puhukaa asioista avoimesti. Silloin, kuin seksihommat käynnistyivät, vanhemmat varmasti ajattelivat, ettei meidän tyttö vielä vuosiin, mutta kotona se oma rooli onkin niin eri kuin kaveriporukoissa, kotona vanhempien pieni tyttö ja kaveriporukoissa kaikkea muuta.. tai kai se menee niin, vaikka kuinka keskustelu seksistä olisi vanhempien puolelta avointa, mutta jos siitä olisi edes jotain hyötyä! :) ainakin siinä, että muistaa huolehtia ehkäisystä hetken tullessa..
Olin 17. Kaikin puolin sopiva ikä, varsinkin kun kumppani oli myös 17-vuotias ja ensikertalainen.
18