Kuinka vanhana menetit neitsyytesi?
Kommentit (123)
Olen 19 v. ja aion olla neitsyt vielä pitkään.
19 ja sen kelle neitsyyden menetin oli kanssani 14 vuotta ja saimme 2 lasta.Onneksi olin aikuinen.
Suunnillen 19 olin. "Mahiksia" oli aikaisemminkin, mmutta ei tuntunut oikealta. Eka suukkokin taisi tulla 16 vuotiaana.
15v ensimmäiselle poikaystävälleni. Seurusteltiin sen jälkeen vuosi ja edelleenkin sillä pojalla (miehellä) on mun sydämessä suuri paikka ja tietyllä tavalla tulen aina sitä rakastamaan. Joskus edelleen (yli 15v myöhemmin) mietin, että miksi edes erottiin, mutta kai sen vaan piti mennä näin.
16 vuotiaana, kihlatulleni, en ole harrastanut seksiä muiden kanssa. Nyt ikää 21
Tuossa maaliskuussa 2014 meni ja helpotus oli. Olin 24v :) En tiedä olisinko nuorempana kestänyt sitä kipua mitä siitä tuli nyt vanhempana kestin ja oli luonnollista kaikki tapahtui hyvin vaikka mies ei tiennyt että olin :)
Te jotka menetitte joskus 13-vuotiaana, pari kysymystä: minkä ikäinen partneri oli? Tapahtuiko se vahingossa, kännissä, poikaystävän kanssa vai millaisessa tilanteessa? Tiesivätkö vanhempasi asiasta? Tiesitkö mitä on ehkäisy?
Itsehän tuonikäisenä vielä ei ollut kuukautiset alkaneet, en käyttänyt liivejä, ei ollut karvoja, yläasteen seksivalistustunnitkin alkoivat vasta kasilla joten en edes tiennyt mikä on emätin...
13.. kadun suunnattomasti, tuosta nyt 10v aikaa
16v, olin seurustellut kyseisen pojan kanssa silloin puolisen vuotta. Edelleen yhdessä.
Olin juuri täyttänyt 15, poikaystävä hieman vajaa 18. Suhde kestikin neljä vuotta, kunnes tiet erosivat.