Kuinka vanhana menetit neitsyytesi?
Kommentit (123)
Olen 18-vuotias ja neitsyt. En ole koskaan edes seurustellut. Mutta en ole huolissani laisinkaan :)
14-vuotiaana ja nyt parikymppisenä naimisissa tämän samaisen kanssa <3 (ilman taukoja)
13. Nyt olen 35. Seksikumppaneita ollut yhdeksän. Olen naimisissa. Ensimmäisen lapseni sain 25-vuotiaana naimisissa ollessani.
13 vuotiaana, säännöllinen seksielämä alkoi 14-15 vuotiaana. Tähän päivään mennessä ei ole alkanut kaduttaa, ensimmäinen seksikumppanini oli ja on edelleen hyvä ystäväni.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 19:35"]
Te jotka menetitte joskus 13-vuotiaana, pari kysymystä:
minkä ikäinen partneri oli?
[/quote]
Poikakaverini oli 14-vuotias.
Tapahtuiko se vahingossa, kännissä, poikaystävän kanssa vai millaisessa tilanteessa?
[/quote]
Ihan odotimme molemmat sitä tapahtuvaksi vaikka ei sitä kumpikaan etukäteen sanonut ääneen. Pääsimme kahdestaan laskettelureissulle ja siellä tapahtui. Seurustelimme silloin, mutta aika pian tämän jälkeen juttu lopahti. Ehkä siksi että oltiin kiinnostuneita niin erilaisista jutuista ja itse kokemuksena ei ollut mitenkään kaksinen. Heiluvassa vesisängyssä säheltäen. Lähinnä sattui, vaikka kiihotti ja olin innostunut ja hyvin ihastunut poikaan. Alkoholilla/huumeilla ei ollut mitään osuutta asiaan eikä bileilläkään. Olimme ihastuneita ja halusimme kokeilla ja nautiskella toisistamme. Uteiliaisuutta varmaan myöskin.
Tiesivätkö vanhempasi asiasta?
[/quote]
Ehkä aavistivat mahdolliseksi. Minun äitini sai tietää, etten ollut enää neitsyt vasta ollessani 16 ja silloin seurasi ihan hirveää huutoa ja raivoa minulle ja poikaystävälleni, joka kuitenkin tapaili minua ihan "kunniallisesti" ja asiallisesti. Tuolloin huusin äidilleni myös takaisin, etten ole ollut neitsyt 13-vuotiaasta lähtien. Silloinen poikaystäväni oli minua 3 vuotta vanhempi. Ei juonut, kävi kylässä lapsuudenkodissani, kohteli minua hyvin ja osasi keskustella asiallisesti kaikkien ihmisten kanssa. Oli hyvin kiltti. Äidilleni oli jotenkin kauhen kova pala tajuta, että minulla oli seksielämä. En ymmärrä sitä vieläkään ja minulla on omia lapsia (poikia ja tyttäriä) enkä kyllä aio heitä tuomita luonnollisesta nuoren kehityksestä sukupuoliseksi, jos vaan kuseessä ei ole hyväksikäyttä (esim. kännissä, vanhemman ihmisen kanssa, salasäätö, jota ei tuoda edes kotiin esittelyyn, tms.). Siinä tapauksessa olisin hyvin huolissani, mutta silti en huutaisi pää punaisena, koska silloin nuori lakkaa kuuntelemasta.
Pojan äiti oli itse tullut teini-ikäisenä vahingossa raskaaksi, joten hän ei päästänyt poikaansa minnekkään ilman kumeja.
Tiesitkö mitä on ehkäisy?
[/quote]
Tottakai tiesin. Kaikki seksiin liittyvä kiinnosti valtavasti. Koulussa oli ollut terveystietoa muistaakseni jo ihan ala-asteen lopussakin (kuukautisista) ja varmaan jostain muualtakin olin tajunnut kumit ja pilleritkin. Minulla alkoivat kuukautiset 12-vuotiaana ja tuolloin alkoivat myös eroottiset unet, mielikuvat ja kiihottuminen. Vuoden ajan purin turhautumistani esimerkiksi piirtämällä eroottisia kuvia, jotka sitten tuhosin ettei kukaan näe ja käytin jopa lahjaksi saamaani kynttilää masturboidessani. Oli helpotus saada seksuaalisuudelleni väylä poikaystävän/poikaystävien kautta. Kondomi oli se ykkösehkäisykeino, jota käytin ensimmäisinä vuosina. Ekalle kerralle olin itse pöllinyt pari kondomia vanhempieni yöpöydän laatikosta. En kehdannut niitä tuolloin itse pikkupaikkakunnan kaupasta ostaa. Ekat kumit ostin itse muistaakseni 16-vuotiaana. Noin 14-vuotiaana sain lisäksi pillerit, koska minulla oli todella runsasta vuotoa ja hirveän kovia kuukautiskipuja, joiden takia jouduin usein poistumaan tunneilta ja syömään paljon buranaa. Pillerit tekivät kivuista siedettäviä ja vähensivät vuotojen määrää hiukan.
Itsehän tuonikäisenä vielä ei ollut kuukautiset alkaneet, en käyttänyt liivejä, ei ollut karvoja, yläasteen seksivalistustunnitkin alkoivat vasta kasilla joten en edes tiennyt mikä on emätin...
[/quote]
Eri ihmiset kehittyvät eri tahtiin. Mielestäni kehityksessäni ei ollut mitään väärää eikä turmiollista. Ja olin onnekas ja sen verran fiksu, että olin kiinnostunut vain suunnilleen oman ikäisistäni pojista. Enkä mennyt sänkyyn kenenkään kanssa, jonka kanssa en seurustellut. Menin sänkyyn ihastuneena ja sitoutuneena sen hetkiseen suhteeseen. Enkä kännännyt ja tehnyt sitä kautta tyhmiä valintoja.
- Se 35-vuotias nainen, jolla alkoi seksielämä 13-vuotiaana ja jolla on ollut 9 seksikumppania.
19w hääyönäni :) 5 vuotta ollaan kohta oltu naimisissa :) kumpikin oltiin neitsyitä silloin. :) <3
14v silloisen poikaystävän kanssa. Ei kaduta vaikka suhde katiutuikin parin vuoden päästä.