Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

9 vuotiaalla finnejä... pitääkö tehdä jotain?

Vierailija
25.10.2014 |

Eli heinäkuussa 9v. täyttänyt tyttö, muutama finni ilmestynyt naamariin...  mitä tässä nyt pitäisi tehdä? vai olla tekemättä mitään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistaa iho säännöllisesti?

Vierailija
2/9 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon puristellut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö tyttäresi paljon herkkuja? Suklaasta ja sipseistä tulee erittäin paljon finnejä, jos niitä syö usein. Eli kehottaisin, että olisi 1 karkkipäivä viikossa.

Kasvot täytyy muistaa pestä aamuin illoin melko kylmällä vedellä, ettei naamaan kerry bakteereja.

--

Ja noihin finneihin voisin sanoa ainakin yhden hoito-tavan. Laita aina joka ilta hammastahnaa finniin ja anna sen vaikuttaa koko yö. Se pienentää finniä. Tässä siis ainakin yksi tapa poistaa finnejä.

Ja täytyy muistaa, ettei niitä saa puristaa, se vain pahentaa finniä. Mutta jos nyt kuitenkin haluat puristaa tyttäresi finnin, niin tee se ainakin siten, että paperi on apuna. Likaisilla käsillä ei kannata.

Ja täytyy vielä sanoa, että yleensä 9 -vuotiailla ei ole finnejä vielä. Mutten kuitenkaan usko, että se mitenkään vaarallista olisi. Sillain aika "harvinaista".

Mutta onnea! :)

Vierailija
4/9 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli 9-vuotiaana jonkin verran finnejä ja on edelleen, vaikka ikää selvästi yli 20v. Ihon puhdistaminen on iha hyvä juttu, mutta kannattaa välttää liian voimakkaita pesuaineita, sillä ne vain kuivattavat ja siten helposti pahentavat ongelmaa.

Vierailija
5/9 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiltti ja tee jotain niille finneille! Itselläni alkoi akne 11 vuotiaana. Äitini höpisi vaan siitä miten kuuluu ikään ja toi kotiin jotakin Nivean pesunesteitä. Kolme antibioottikuuria ja kaksi roa-kuuria myöhemmin kärsin edelleen 23 vuotiaana aknesta. Voi äiti kun olisit vienyt minut heti ihotautilääkärille eikä vasta 16 vuotiaana. Finnit pilasivat nuoruuteni ja olin niiden takia koulukiusattu, minua kutsuttiin mm. pitsanaamaksi.

Vierailija
6/9 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 9V tyttö ja oon kans syntyny Heinäkuussa ja sitä vaa kysyisin et mones päivä sun tyttö on syntyny? Mä oon 19.07.2011 Ja siis mullaki on 2 finnii! Toine on alahuulen alla iha siinä ja toine leuassa! Ne on vhä kipeitä. :( ja niitä kutittaa ja sitku raavin niitä nii viel pahempi!! Moikka.

Vierailija
7/9 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autsh kirjoitti:

Oon 9V tyttö ja oon kans syntyny Heinäkuussa ja sitä vaa kysyisin et mones päivä sun tyttö on syntyny? Mä oon 19.07.2011 Ja siis mullaki on 2 finnii! Toine on alahuulen alla iha siinä ja toine leuassa! Ne on vhä kipeitä. :( ja niitä kutittaa ja sitku raavin niitä nii viel pahempi!! Moikka.

Onko teillä sellaista apteekista saatavaa haavanpuhdistusainetta? Ota sellaista varovasti pumpuliin ihan vähän, ja pyyhkäise niitä finnejä ennen kuin menet nukkumaan. Sen jälkeen älä koske niihin. Toista tämä joka päivä. Voit tehdä sen myös aamulla. Saattaa auttaa. Älä mene sörkkimään niitä finnejä, siitä voi jäädä arpia.

Vierailija
8/9 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autsh kirjoitti:

Ja vielä yksi juttu, älä hengaile vauvapalstalla. Täällä ei ole yhtään kiva fiilis. Ei ole hyvä paikka lapselle.

se, joka äsken vastasi.