Miksi mies saa mutta minä en
Niin siis ja nyt kysymys vitsailusta.
Mies saattaa heittää sellaista huulta esim. kaupasta tullessaan, että "Jopas taas yksi kaupan täti kierteli pitkään ympärillä ja oli todella yliavulias."*silmänisku. "Mutta eipä mua sellaiset kiinnosta, kun mulla on mun ihana vaimo!"
Tuo on niiiiin rasittavaa! Miksei vois vain kehua minua? Miksi se pitää aina tehdä noin.
Tein sitten testin yksi päivä ja kerroin kuinka kokemuksesta eräässä sisustusliikkeessä."Olipas avulias herrasmies tänään yhdessä liikkeessä. Kierteli kyllä todella lähellä koko ajan ja oli oikein yliavulias! Mutta mitäpä minä välittäisin sellaisesta huomioista, kun minulla on sinut!"
Ja kylläpäs miehellä nousi karvat pystyyn! Alkoi heti sättimään, että mitäs flirttailen niille miehille tuolla ja ei hälle tarvi kertoa tuollaisia.
Haha!! Käsittämätöntä. Miesten logiikkaa.
Kommentit (17)
Hyvä tarina. Ei sulle kukaan oikeasti flirttaile, ja miehesi kyllä tietää sen.
Siis mitä? Kolmekymppisiä ollaan ja voi kuule, kyllä flirttailee. Useinkin. Minulla vain ei ole tarvetta kuuluttaa niistä miehelleni toisin kuin hällä näköjään minulle..
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 08:29"]
Siis mitä? Kolmekymppisiä ollaan ja voi kuule, kyllä flirttailee. Useinkin. Minulla vain ei ole tarvetta kuuluttaa niistä miehelleni toisin kuin hällä näköjään minulle..
[/quote]
Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja!
Tämä on täydellinen havaintoesimerkki siitä, että ihmiset eivät tajua oman käytöksensä typeryyttä ennen kuin joku toimii tismalleen samoin. Mielestäni on loukkaavaa, että miehesi puhuu muiden naisten huomiosta sinulle. Oli oikein, että malliesimerkin avulla näytit, miltä sellainen kuulostaa ja tuntuu. Nyt miehesi sai opetuksen ja kuten nähdeään, miehille tyypillisesti omat mokat toisten esittäminä eivät enää tuntuneetkaan fantsuilta.
Hyvin teit!
Mies on koira, jota on koulutettava. Toisin kuin koiran kanssa, miehen kanssa sanomalehdellä läimäisy ja pillliin puhaltaminen ei riitä, vaan on alennuttava miehen tasolle ja näytettävä hänelle, miltä se hänen käytöksensä toisen tekemänä tuntuu. Se on ainoa tapa saada ne tajuamaan. MIehen aivoissa on vähemmän kapasiteettia empatiakyvylle, joten muita vaihtoehtoja kai ei edes ole.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 08:31"]Tämä on täydellinen havaintoesimerkki siitä, että ihmiset eivät tajua oman käytöksensä typeryyttä ennen kuin joku toimii tismalleen samoin. Mielestäni on loukkaavaa, että miehesi puhuu muiden naisten huomiosta sinulle. Oli oikein, että malliesimerkin avulla näytit, miltä sellainen kuulostaa ja tuntuu. Nyt miehesi sai opetuksen ja kuten nähdeään, miehille tyypillisesti omat mokat toisten esittäminä eivät enää tuntuneetkaan fantsuilta.
Hyvin teit!
Mies on koira, jota on koulutettava. Toisin kuin koiran kanssa, miehen kanssa sanomalehdellä läimäisy ja pillliin puhaltaminen ei riitä, vaan on alennuttava miehen tasolle ja näytettävä hänelle, miltä se hänen käytöksensä toisen tekemänä tuntuu. Se on ainoa tapa saada ne tajuamaan. MIehen aivoissa on vähemmän kapasiteettia empatiakyvylle, joten muita vaihtoehtoja kai ei edes ole.
[/quote]
Mites jos vaan kestustelisitte avoimesti? Ei mies mikään koulutettava koira ole. Ihme juttuja täällä taas.
Meillä täysin sama! Mies selittää mm. menneisyydestään, kun oli kaupassa ja siis aivan helvetin hyvännäköinen muija tuli iskemään häntä. Ja ylipäätänsä kaikki jättitissinaiset katselevat häntä sillä silmällä, ja muistaa aina mainita jos jossain on ollut hyvännäköinen nainen. No, mä näin yks päivä todella hyvännäköisen miehen joka katseli mua, päätin että nyt mä aion ohimennen sanoa ton miehelle ja kattoo mikä reaktio. Ja jep, mies sanoi että "tosi kiva kuulla AINA et kaikki muut miehet on niin hyvännäköisiä! " ja blaablaa. Ja kolmekymppisiä mekin ollaan.
Hyvät rouvat puhukaa niiden miestenne kanssa. Ei parisuhde mikään koirakoulu ole, jos niin luulee niin olisiko aika aikuistua.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:15"]
Meillä täysin sama! Mies selittää mm. menneisyydestään, kun oli kaupassa ja siis aivan helvetin hyvännäköinen muija tuli iskemään häntä. Ja ylipäätänsä kaikki jättitissinaiset katselevat häntä sillä silmällä, ja muistaa aina mainita jos jossain on ollut hyvännäköinen nainen. No, mä näin yks päivä todella hyvännäköisen miehen joka katseli mua, päätin että nyt mä aion ohimennen sanoa ton miehelle ja kattoo mikä reaktio. Ja jep, mies sanoi että "tosi kiva kuulla AINA et kaikki muut miehet on niin hyvännäköisiä! " ja blaablaa. Ja kolmekymppisiä mekin ollaan.
[/quote]
Ei ole näköjään epätavallista, että 30-vuotias ei vielä halua olla aikuisen vastuuta ottava aikuinen vaan ovat yhä pitempään lapsellisia...
Miehet osaa olla niin lapsellisia :/
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:37"]
Miehet osaa olla niin lapsellisia :/
[/quote]
Niin ja ketkä tämän mahdollistaa?! Eikö parisuhde kuintekin ole kahden kauppa?! Itsensä typistäminen lapsen tasolle sijaan voisi miehelle ihan suoraan kertoa, miten lapsellista ja naurettavaa hänen käytöksensä on.
Kyllä olen asiasta sanonut, montakin kertaa! Kuittaa aina vaan nämä sillä, että ihanaa kun olen hänestä mustasukkainen.
Ääliö.
Olenkin nykyään päättänyt olla neutraalisti ja sanonut että "Aijaa! No onpas kiva juttu!" Ja hymyillyt päälle.
Jos tuo ei ala tepsiä niin täytyy alkaa joka kerta vastaamaan että "Joo, itseasiassa minuakin tänään katseli...blaablaa" ja katsoa reaktiota sitten.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:46"]
Kyllä olen asiasta sanonut, montakin kertaa! Kuittaa aina vaan nämä sillä, että ihanaa kun olen hänestä mustasukkainen.
Ääliö.
Olenkin nykyään päättänyt olla neutraalisti ja sanonut että "Aijaa! No onpas kiva juttu!" Ja hymyillyt päälle.
Jos tuo ei ala tepsiä niin täytyy alkaa joka kerta vastaamaan että "Joo, itseasiassa minuakin tänään katseli...blaablaa" ja katsoa reaktiota sitten.
ap
[/quote]
Mikäs siinä sitten, jos ääliön kanssa tykkää olla. Parit tosiaan alkaa muistuttamaan toisiaan ajanmyötä.
Jaa.