Kiharat suoristuvat heti kun menen ulos :(
Vaikka laitan hiuksiin jotain extravahvaa muotovaahtoa, pidän rullat päässä yön yli ja sitten suihkuttelen extravahvaa hiuslakkaa, niin tukkani on hetkessä aivan suora, kun menen ulos. Vain todella kylmillä ja kuivilla pakkasilla kiharat kestävät. Ihan tylsää. Mitä keksisi? Permanentit ovat kai ihan mennyttä maailmaa? Hiukseni ovat sellaista laatua, että ne oikein jumittuvat kiinni kalloon, jos ja kun ne ovat suorat. Mitkään rikotut linjat sun muut eivät toimi.
Kommentit (10)
Mulla taas kihartuu hiukset heti kun menen ulos vaikka olisin tunnin suoristanut :(
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:41"]
Suoristan hiukseni (taipuisat) aamulla ja töissä ne ovat jo taas ihan samanlaiset. Huolensa kullakin - meillä päinvastaiset.
[/quote]
Heh. :D Enpä ole tosiaan suoristusrautaa kaivannut. Kampaaja kerran käytti ja näytin sen jälkeen todella surkealta.
ap
Ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin permanentti. Käsittääkseni permanettiaineet ovat kehittyneet melkoisesti 80-luvun jälkeen jolloin näki niitä kärähtaneitä kuivia käkkäröitä joka toisella. Muistan yhdenkin illan kun äidin ystävä oli tekemässä äiskälle permistä, ystävä oli laittanut hiukan liian tujut aineet ja äiti menetti puolet hiuksistaan :D Silloin ei ketään naurattanut kylläkään...
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:49"]
Ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin permanentti. Käsittääkseni permanettiaineet ovat kehittyneet melkoisesti 80-luvun jälkeen jolloin näki niitä kärähtaneitä kuivia käkkäröitä joka toisella. Muistan yhdenkin illan kun äidin ystävä oli tekemässä äiskälle permistä, ystävä oli laittanut hiukan liian tujut aineet ja äiti menetti puolet hiuksistaan :D Silloin ei ketään naurattanut kylläkään...
[/quote]
Minulla oli permanentti silloin 80-luvulla ja sellaista kiharaa en halua. En sitten tiedä, osataanko nykyään tehdä loivia luonnollisia kiharia. Tässä kun on muutaman kymmenen vuotta ollut tukka ponnarilla, kaipaisi vaihtelua.
ap
Voi kun saisi nuo kiharat pois! Syksyn sumuisina päivinä aivan mahdottomat!
Mulla päinvastanen ongelma. Hiusten suoristamiseen menee helposti tunti ja kun astun ovesta ulos, kuuluu puff ja mulla on taas kiharat. Yleensä mun hiukset onkin sitten kahdella letillä tai mulla on pipo pääs.
Mene kysymään vaikka jostain kampaamolta apua. :--)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:59"]
Mene kysymään vaikka jostain kampaamolta apua. :--)
[/quote]
En luota kampaajiin. He haluavat tietysti, että hiuksissa on jokin jatkuvaa huoltoa vaativa kampaus, kun taas itse en jaksa sellaista. Käyn pari kertaa vuodessa tasoittamassa latvat ja aina kampaaja kehuu hiuksiani, mutta on ihan eri asia, mitä ne näyttävät, kun kukaan ei ole föönaamassa ja asettelemassa suoraa tukkaa kivasti.
ap
Suoristan hiukseni (taipuisat) aamulla ja töissä ne ovat jo taas ihan samanlaiset. Huolensa kullakin - meillä päinvastaiset.