Jos yllättäisit miehesi haistelemasta...
pilluhikisiä pikkuhousujasi pyykkikorista, niin miten reagoisit?
Olen siis mies, ja haistelen salaa vaimon likaisia pikkuhousuja ohimennen, kun pesen pyykkiä. En siis runkkaa sille tai mitään, vaikka pidänkin tuoksua jotenkin kiihottavana ja rauhoittavana, turvallisena. Vaimo ei tiedä, enkä uskalla kertoa, koska hän suhtautuu torjuvasti siihen, että haistelen hänen tuoksujaan nivusistaan tai kainaloistaan. Olen kertonut pitäväni hänen luonnollisesta tuoksustaan, mutta hän suhtautuu asiaan vaivaantuneesti. Ei halua että häntä nuollaankaan tai mitään.
Pelkään, että jään kiinni ja siitä nousee paskamyrsky ja pihtauskierre.
Nainen, miten reagoisit, jos saisit miehesi kiinni tällaisesta?
Kommentit (15)
Mikäs tuossa, olisi kiva tietää että mies tykkää tuoksustani :) olisi jopa kiihottavaa yllättää mies tuollaisista puuhista..
Ei mua haittaisi mitenkään. Hyvä että haistelisi minun housuja, eikä esim. naapurin housuja.
Yllättänytkin monta kertaa.. alkuun nappasin housut siltä pois mutta nykyään on jo symppistä ja toimii aika kivasti esileikkinä. Oletko kertonut hänelle että rakastat hänen ihonsa tuoksua? Ei kai kukaan tuosta voi loukkaantua, eihän?
Mitäs pahaa oman kullan pimperon tuoksuttelussa on vaikka sen tekisikin pikkareiden avulla.
Ok, kiitos vastauksista. Emme pidä vessan ovea koskaan lukossa, koska asutaan kaksistaan. Pyykkikone ja -korit ovat vessassa. Vaimo kyllä tietää, jos menen laittamaan pyykkiä koneeseen, joten saattaa pamahtaa tuolloin vessaan tuomaan lisää pyykkiä tms. Kiinni jääminen on siis mahdollista, mutta toistaiseksi olen saanut harjoittaa pahettani salassa.
-ap
Jos yllättäisin niin varmaan naurahtaisin ja olisin hämilläni. Mutta en ahdistuisi, suuttuisi tai muutakaan negatiivista.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 14:41"]
Yllättänytkin monta kertaa.. alkuun nappasin housut siltä pois mutta nykyään on jo symppistä ja toimii aika kivasti esileikkinä. Oletko kertonut hänelle että rakastat hänen ihonsa tuoksua? Ei kai kukaan tuosta voi loukkaantua, eihän?
[/quote]
Olen joskus kertonut että rakastan hänen tuoksuaan. Silti tuntuu, että hän ei itse pidä siitä, että hänellä on olemassa mitään ominaistuoksua. Jos olen esim. esileikin aikana nuuhkinut häntä jalkojen välistä, niin hän on torjunut sen. Tai harrastettuaan hikiliikuntaa hän ei päästä minua lähelleen, ennen kuin on käynyt suihkussa. Siksi en nykyisin viitsi hänelle tuoksuasiasta juurikaan puhua, vaan haistelen salaa, kun hän ei tiedä.
-ap
Olisihan tuo vähän omituista, mutta haistelen itsekin joskus miehen hikisiä paitoja.
Myönteinen ilmiö ja halpaa hupia, eikä edes vieraita housuja haistele. Mieltymyksiä on yhtä monta kuin miestäkin.
Kyllä on typeryys huipussaan naisella, joka ei puolisolleen moista suo!
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 14:32"]
Mikäs tuossa, olisi kiva tietää että mies tykkää tuoksustani :) olisi jopa kiihottavaa yllättää mies tuollaisista puuhista..
[/quote]
pyykin pesusta vai pikkareiden haistelusta?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 14:32"]
[/quote]
pyykin pesusta vai pikkareiden haistelusta?
[/quote]
Hah :D molemmista!
Ahdistuisin. En halua että kukaan haistelee eritteitäni :S enkä todellakaan anna miehen nuolla ennen kuin olen juuriharjalla käynyt hinkkaamassa paikat puhtaaksi. Inhoan itse kaikkia eritteen hajuja joten en halua itsekään haista tai olla kenenkään haisteltavana :D