Mainitse jokin epämuodikas asia
Kertokaa asioita, ilmiöitä ja vaatteita, jotka ovat tällä hetkellä totaalisen out.
Kommentit (53)
tupakka ja nuuska. Ei näytä tyylikkäältä tai menestyvältä niin kuin ehkä joskus 50-luvulla vielä.
Itse veikkaisin ns. nu-metal -musiikin olevan totaalisen out. Ainakaan uusia bändejä ei sillä saralla ole ilmaantunut.
Ap
Squash (Tosin on kai uudessa nousussa), olkatoppaukset, sisällä tupakointi, sokeripurukumi (onko niitä enää olemassakaan edes?), tikkarit, aerobic, hiihtohousut, vesisänky.
Kotikirjastosssa lukeminen ajanvietteenä salilla käymisen sijaan.
Itse olen pohtinut viime aikoina paljon vaatemuotia ja sitä, mitä vaatevalintamme viestittävät. Kuulemma nyt on muotia tavallisuus, normcore. Onko havaittavissa myös jonkinlaista anti-fashion -suuntausta?
Jos on tietoisesti epämuodikas, onko sittenkin edelläkävijä? Muodista poistuneilla asioillahan on taipumus tulla jossain vaiheessa uudelleen muotiin. Kuka määrää ja päättää tulevat trendit?
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 11:30"]
Squash (Tosin on kai uudessa nousussa), olkatoppaukset, sisällä tupakointi, sokeripurukumi (onko niitä enää olemassakaan edes?), tikkarit, aerobic, hiihtohousut, vesisänky.
[/quote]
Haa, aerobic on tosiaan niin out, että mä olin ihan unohtanut että joskus aerobic oli se suosittu ryhmäliikunta.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 11:45"]
Itse olen pohtinut viime aikoina paljon vaatemuotia ja sitä, mitä vaatevalintamme viestittävät. Kuulemma nyt on muotia tavallisuus, normcore. Onko havaittavissa myös jonkinlaista anti-fashion -suuntausta?
Jos on tietoisesti epämuodikas, onko sittenkin edelläkävijä? Muodista poistuneilla asioillahan on taipumus tulla jossain vaiheessa uudelleen muotiin. Kuka määrää ja päättää tulevat trendit?
Ap
[/quote]
Nykyisin on myynnissä niin monenlaista vaatetta että vaikea sanoa mikä on varsinaisesti muotia. Ja hyvä niin. Enempi muoti näkyy hiuksissa, silmälaseissa ja ehkä kengänkoroissa ja -kärjissä.
Solarium, sininen luomiväri, vihreä ripsiväri, lasketteluhaalarit :D
Zumba taitaa olla jo so last season.
Mokkapalat on ilmeisesti ikuisesti out.
Suoria tai levenevälahkeisia farkkuja ei näe kellään, pillifarkut on ainoa lahkeenleveys. Leviksiä ei käytä juuri kukaan.
Tavallinen kahvi tavallisella keittimellä keitettynä ei taida olla muodikasta, pitäis olla sellainen kahviautomaattikone.
Kohteliaisuus, empaattisuus, hienotunteisuus, ahkeruus, vastuuntunto eivät ainakaan ole yhtään muodissa ja on paljon muutakin mutta en jaksa kirjoittaa. T. Keski-ikäinen täti
Mokkapalat ja voileipäkakku eivät ole koskaan muodissa, ja silti ne ovat huippusuosittuja, niitä on paljon tarjolla ja valtaosa ihmisistä pitää niistä. Kuivakakut ja pikkuleivät ovat kyllä out, niitä ei näytä juhlissakaan ottavat kuin jotkut mummot.
Tatuoinnit kyllä säilyvät koko eliniän,eli niitä ns. tribaalitatuointeja tullaan kai näkemään vielä puolen vuosisadan jälkeenkin (silloisilla mummoilla) muistona nuoruudesta ja lastenlasten( tai ehkä jo jonkun lastenlastenlastenkin) ihmeteltäväksi, mutta laavalamput ja ne optisista kuiduista rakennetut, ympäripyöreät "töyhdöt" (en parempaa nimeä niille hörsötyshökötyksille thän hätään keksi) ovat jo siirtyneet kauppojen design-hyllyiltä roskakuljetukseen tai korkeintaan kirpputorien ilmaisjakelurullakoihin jo. Niitä tuskin huolii kotiinsa enää kukaan ilmaiseksikaan.Hyvä niin-päästiinpähän vihdoin niistäkin,ja helpostihan tuo kävi.
Omasta ihostaan ei kuitenkaan kannattaisi ruveta tekemään ´muotitavaraa´. Tosin on minullakin mielessäni ollut mielitekona ottaa olkapäähän (ei muualle) joku nätti perhostatuointi, mutta aikomukseksi on tähän asti jäänyt. Ehkä hyvä niin-kerrankin asia,jonka kanssa suorastaan kannattaa . vetkutella. Kauniit ja hyvin tehdyt (se on ehdoton edellytykseni niille) perhosenkuvat ja kukat ovat kuitenkin aina nättejä- tribaalikuviot sensijaan kyllästyttävät kaikkia jo nyt.
Löysiä reisitaskuhousuja ei nykyään juuri näe, ainakaan naisilla.
Ap
Sisustuksessa tähdet ja seinätekstit.