Naiset, mikä rikkaissa miehissä viehättää?
Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä.
Oletteko naiset kiinnostuneet miehen omaisuudesta hyödyntymisestä ja mitä se mahdollistaa (esim. luksusmatkat, luksustalot ja autot, luksusmerkit yms) vai miksi rikkaimmat miehet on halutuimpia?
Kommentit (418)
Ne ominaisuudet miehessä vetoaa, jotka rikkauden tai varakkuuden on mahdollistanut. Näin itselläni. Usein asioilla on syy ja seuraus.
Yläastevuosina samalla luokalla minun kanssa oli tehtaanjohtajan tytär. Ihan kiva tyttö, sellainen tavallisen näköinen ja oloinen. Hänen ympärillään pyöri lauma poikia. En yhtään ihmettele, sillä tytöllä oli oma, iso huone, jossa oli levysoitin radioineen, ei mitään halpismerkkiä, ja tarjolla oli limpparia vieraillekin. Kavereita oli kiva viihdyttää ja hänellä olikin iso kaveripiiri, niin tyttöjä kuin poikiakin. Olen itsekin tavallisen näköinen ja oloinen, mutta minun seura ei kelvannut. Teini-ikäiset pojat on rahan perään vaikka muuta väittävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen rikas mies, ja tiedän kokemuksesta että naiset etsivät vahvaa urosta joka näyttää kaapin paikan, rikas mies kertoo naiselle miten asiat oikein ovat
Välillä nainen haluaa hemmottelua lomamatkoin
Onhan se niin, että raha on valtaa. Ja jotkut naiset haluaa, että miehellä on valta. Se on loppujen lopuksi helppoa elämää, keskittyy vain nätiltä näyttämiseen ja elää kuin aikuislapsi, isi hoitaa kaiken.
Itse en ikinä suostuisi tuollaiseen, haluan omat rahani ja oman valtani. Mutta ymmärrän miksi tuollainen helppo elämä joitakin houkuttelee.
Vierailija kirjoitti:
Ne ominaisuudet miehessä vetoaa, jotka rikkauden tai varakkuuden on mahdollistanut. Näin itselläni. Usein asioilla on syy ja seuraus.
Sama, mutta jotenkin olen vielä puolivahingossa erikoistunut niihin, jotka ovat menettäneet ne rikkautensa. Taidot on tallella ja elämä tuonut myös nöyryyttä ja parempia arvoja.
Kyllähän se ilmainen raha on vaan ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän nuori nainen menettää kuin saa naidessaan vanhan rikkaan miehen.
Mitä se menettää?
Sivusta vastaan, että esim. vapauden ja puhtauden.
Tekisin mielummin ittttsemurhan kuin joutuisin harrastamaan toistuvasti seksiä jonkun vanhan ukon kanssa.
Toiset pystyy tuohon rahan takia tai jopa kokevat rahan vuoksi aidon tuntuista ihastumista, mutta minä tai moni muukaan ei tuohon leiriin kuulu.Jo ajatuskin tuollaisesta tuntuu äärimmäisen ahdistavalta ja likaiselta, en voisi elää henkisesti vapaana ja puhtain mielin.
Koko ajan ahdistaisi ja tulisin nopeasti hulluksi.
Ruokakaan ei maistuisi jne.N28
Lisään kun tuli paha mieli tuosta kun kirjoitin ”jonkun vanhan ukon kanssa”, että ei siis mitään vanhoja ukkoja vastaan ja kaikki ikääntyy, mutta pointti oli se etten voisi elää niin, että harrastaisin säännöllisesti seksiä jonkun kanssa vain jonkun mukavan elintason ja taloudellisen hyödyn vuoksi.
Pitää olla oikeita tunteita ja fyysistä himoa, hyötytarkoitus ei riitä siihen että voisin harrastaa seksiä jonkun kanssa.N28
Et sinäkään mikään nuori enää ole. Kannattaisi totutella tohon skenaarioon jottet jää vanhaksi piiaksi.
T. Vanha varakas ukko joka harrastaa seksiä vain alle 25v tyttöjen kanssa
Niin?
Ei minua kiinnosta kenen kanssa harrastat seksiä, et ole mitenkään minua kiinnostava mies.N28
Se pointti oli se et sun kantsis tyytyä mihin on saumaa eli tollaiseen 60v ukkoon.
Lol, enköhän minä itse tiedä mihin on saumaa.
Ei ole tarvinnut yli kolmekymppisiä katsella.
Suurinta osaa ei kiinnosta materialistinen luksus tuotteiden muodossa, vaan turvallisuudentunne ja vapaus. Kun ei ole huolta toimeentulosta niin voi keskittyä elämästä nauttimiseen. Joillakin siihen nauttimiseen toki kuuluu merkkilaukut yms, toisilla erilaiset elämykset kuten kalliit ravintolat ja hienot hotellit.
Asua viikkoja tai kuukausia maailman hienoimmissa villoissa ja 5 tähden hotelleissa jotka päivältä maksavat väliä 1000-10000€ tyyliin (enemmänkin jopa), matkustella ympäri vuoden ilman että tekee työtä, ajella todellisilla luksusautoilla, saada viisinumeroisia koruja hinnalta, listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Terveisin erittäin rikkaan miehen vaimo, 31v[/quote]
Itsekin näitä kokeneena vaimona voin yksinkertaisesti sanoa, että kaikella on hintansa. Jos määrittelet itsesi, miehen rahojen kautta, se muuttaa parisuhteen dynamiikkaa herkästi. Miehet vaistoaa tämän, ja osasta varakkaiden piiriin kuuluvista, sekä miehistä että naisista, kehittyy huomaamattaan aikamoisia k***päitä. Se, että joskus saa arvokorun lahjaksi ja matkustelee Four Seasoneissa, on luonnollisestikin ihanaa. Jos se on ainoa elämänsisältö tai jos sitä tapahtuu alinomaa, kaikki ihanakin menettää merkityksensä, ja kiitollisuus tästä kaikesta haihtuu kuin taika. Mielestäni jokaisella naisella, vaimolla/tyttöystävällä, olipa mies sitten upporikas tai ei, pitää olla oma työ, josta yllättävän tilanteen tullessa saa perustoimeentulon. Ja luonnollisestikin on järkevää säästää rahaa omalle tililleen sen verran, että pärjää jos ero tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset sitä avoimesti myönäkkään, mutta iso osa haluaa maksimaallisesti nauttia elämästä ja rikas mies voi sen mahdollistaa ilman että itse tarvii juuri mitään tehdä sen eteen että elää menestynyttä elämää. Ennemmin matkailen ympäri maailmaa eksoottisissa kohteissa 5 tähden hotelleissa kuin kävisin 8-16 työssä ja olisin jonkun köyhän miehen naisystävä.
Rikkaat antaa meille naisille rikkaamman elämän. No ainakin meille jotka ollaan tarpeeksi hyvännäköisiä, että on mahkuja rikkaisiin miehiin, kun heistä on suurin kilpailu naisten kesken.
N29
Rikkaalle miehelle nainen on pelkkä reikä. Siksi kartan rikkaita miehiä. Kun itse on varakas, voi valita kunnollisen miehen. Tuleeko teille mieleen kunnollista rikasta miestä? Itselleni ei tule.
Joo ja näin varakkaana naisena saa sitten olla varuillaan, sillä kyllä niissä miehissäkin riittää onnenonkijoita. Mahtaa niitä harmittaa kun kaiken liehittelynkään jälkeen ei heltiä kihloja tai kalliita lahjoja. En myöskään lainaa rahaa. Pankit on sitä varten.
Se on mitä kukin haluaa.
Itse olen pärjännyt omillani ja satunnaisella vanhempien avustuksella, kuten nuoret yleensä.
Olen nähnyt upeita paikkoja ja pitänyt hauskaa pienellä budjetilla - reppu selässä kuten nuoret yleensä.
En ole koskaan haaveillut luksuksesta, vaan olen nauttinut ajellessani paratiisin keskellä auringonlaskuun omanikäisen, komean nuoren surffarin halvan mopon kyydissä.
Keski-ikäisenä voin sitten mennä pakettilomille ja Four Seasoniin, nyt nuorena ei kiinnosta sellaiset.
Tosin perhelomilla tulee tietysti maistettua sitä keski-ikäistenkin lomailutyyliä, kun mennään isovanhempien ja vanhempien kanssa reissuun, on vuokrattu kaksi isoa rantahuvilaa, tilattu ruokapalvelu, maksettu joka päivälle aktiviteetit keski-ikäisten klubeilla jne.
Ymmärrän, ettei kaikilla kiinnosta samat asiat, eivätkä kaikki hae miehestä sitä samaa kuin minä.
Miksi haluaisin lapsilleni elämän jossa jokainen päivä on taistelua, eikä rahaa ole ikinä tehdä mitään kivaa? En halua, siksi tein lapset hyvin toimeentulevan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kuulkaa vaan on niin, että kun on kerran päässyt luksuksen makuun, niin se koukuttaa. Siitä ei halua päästää irti.
Esimerkkinä mainitakoon, että lennot business luokassa on ihan eri asia kuin istua ahtaasti siellä koneen takana. Tai hienot hotellihuoneet upeilla näkymillä on eri asia kuin joku 10 neliön standard huone toisessa kerroksessa.
On myös vapauttavaa ostaa ruuat, vaatteet tai mitä tahansa tarpeellista, kun ei tarvitse katsoa hintalappua. Jos rikas puoliso tämän mahdollistaa, niin miksipä siitä kieltäytyisi.
Minä en kutsuisi tällaista elämää haluavia ja eläviä tyhjäpäiksi, vaan pikemminkin viisaiksi. Elämässä on annettava oma arvonsa myös nautinnolle, vapaudelle ja ihan vaan olemiselle.
Been there done that. Jätin ukon kun alkoi kohdella mua kuin esinettä. Olen nykyään sinkku eikä mikään raha korvaa tätä vapautta. Oma tupa oma lupa. Matkustelen myös edelleen. Ei ne puitteet vaan se luonto, ihmiset, vapaus. Pinta on pintaa. Harmi vaan kun tässä varallisuuden kartuttua miehet yrittävät erinnäisin nyyhkytarinoin päästä mun lompakolle.
Mielummin rikas ja mukava kuin köyhä ja luonnevikainen mies, joka pyrkii hyötymään ihmissuhteista. Mukavat miehet tulevat toimeen ihmisten kanssa ja se on tärkeä tie rikastumisen ja menestymisen tiellä.
Ei rikas mies naisesta saa kuin parisuhdestatusta. Luulevat, että nainen on uskollinen rahojen vuoksi, mutta olen noin 15 vuoden aikana ollut salasuhteessa yhdeksän varakkaan pariskunnan naisen kanssa. 40-50 v. naiset ovat niin hormoniensa vietävissä ettette edes usko. Varakas on valinta siksi, ettei ala perään huutelemaan vaan taipuu takaisin rahan valtaan.
Näin köyhänä vanhana miehenä olisi kiva avioitua rikkaan nuoren naisen kanssa.
Kun nainen valitsee puolisoa, siinä valitaan myös tulevien lasten yhteiskunnallista statusta ja elintasoa, joten on itseasiassa epäitsekästä käytöstä unohtaa omat tunteet ja keskittyä rakentamaan vakavaraista tulevaisuutta jälkipolville. Varallisuus, älykkyys ja ulkonäkö ovat ne kolme asiaa mitä auttavat kummasti eteenpäin tässä maailmassa, oletpa sitten mies tai nainen, jos suunnittelet lasten hankintaan näitä attribuutteja kannattaa etsiä siitä tulevasta kumppanista.
Länsimaisen kulttuurin ulkopuolella valtaosassa maailmaa on puolison varallisuudella todella merkittävä vaikutus siihen että toteutuuko liitto vai ei. Suuri osa "rakkaus"liitoista päätyy eroon kun ne palavat tunteet himmenee ja arki astuu kuvaan, ehkä se järkiavioliitto on loppujen lopuksi ihan järkevää.
Kyse taitaa nyt olla enemmänkin miesten kuin naisten preferensseistä. Jos köyhä opiskelijanuorukainen voisi valita luksuselämän vähän kulahtaneen miljonäärirouvan kanssa tai elämän köyhänä ja tyhmänä halvassa betonibunkkerissa, niin valinta olisi varmasti hänellekin aika helppo. Ihmiset ovat ylipäätään persoja rahalle ja aineelliselle hyvälle, miehet taas nuoruudelle ja kauneudelle. Naisia ei keskimäärin varmaankaan viehätä paljoa sen enempää rikkaat miehet kuin miehiä rikkaat naiset, heillä on vaan tarjottavana sitä pääomaa mitä rikkaat miehet haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti, mun ystäväporukassa kaikilla on rikas mies eikä todellakaan ole mikään vanhus. Päätettyyn jo ylä-asteella että me menestytään, kun meistä koulun kauneimmista tytöistä tuli tiivis ystäväporukka. Elokuussakin tuli käytyä 3 eri eksoottisessa maassa ja joka kerta 5 tähden hotellin sviitissä. Mä rakastan mun Miestä yli kaiken <3
Naisen keinot menestykseen on miehen varakkuuden hyödyntäminen. Tissit ja perse toki auttaa, aivot...no joo....
Elämä on pitkä ja varmaan Ap tekisi meistäkin mieheni kanssa tuollaisen päätelmän. Mutta tosiasiassa meidän tavatessamme kummallakaan ei ollut omaisuutta yhtään. Mieheni oli lukion käynyt ja työttömänä. Se miksi rakastuin oli se, että hänellä on sydän kultaa. Hän on empaattinen, rauhallinen ja älykäs.
No, vuodet kuluivat. Hän opiskeli uuden ammatin. Nykyään on yrittäjä ja tienaa tosi hyvin. Niin myös minä. Omaisuutta on kertynyt, okt, mökki, pari sijoitusasuntoa jne.
Ap pitäisi varmaan minua nättinä naisena ja vetäisi noita kylmiä ja yksioikoisia johtopäätöksiään, että rahan perässä mennyt. Ei, vaan kaikki on rakennettu yhdessä nollasta! Raha on vain sivutuote intohimosta ja onnistuneesta yrittäjyydestä ja tosiaan itse myös tienaan hyvin ja loppu viimein minulle olisi ollut sama mitä mieheni tienaa eri vaiheissa elämäämme.