Katsoin viime yönä Susannan& ja Trinityn? tyyliohjelman
Olivat Södertäljessä.
Aivan surkeasti stailasivat ohjelman naiset. Tottakai tulee Wau-efekti kun ihan täysin laittamattoman naiset meikkaa ja käyttää kampaajalla ja pukee paremmin. Mutta ne vaatteet olivat suurimmalla osalla todella huonosti istuvia.
Ja Susanna ja Trinity itse olivat ärsyttäviä
Kommentit (20)
Ne juontajastailaajat on ärsyttäviä ja kaiken lisäksi inhottavia ja ilkeitä. En tykkää yhtään.
Miellyttävin muodonmuutosohjelma tv:ssä on mielestäni What Not To Wear, jonka suomalaista nimeä en nyt valitettavasti muista. Siis se Stacy & Clinton.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:30"]
*Trinny
[/quote]
Niin olikin =)
ap
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:29"]
Itse oot.
[/quote]
Niin oonkin mutten tee itsestäni numeroa =)
ap
Kaikki muodonmuutosohjelmat lähtevät siitä, että otetaan aivan tavallinen ihminen, kerrotaan hänelle kuinka kamalaa katsottavaa hän on, ja seuraavaksi tehdään hänestä sellainen tusinatuote, että siitä ihmisestä häviää se oma persoonallisuus ja oma tapa pukeutua aivan täysin. Vielä parempi, jos saadaan katsojille mielikuva, että ihminen kulki tuulitakissa koska oli niin traumatisoitunut ja masentunut ja heikkoitsetuntoinen, ja nyt kun päällä on sponsorin kustantama poplari, niin ah kuinka tässä ihan psyykekin parani. ;)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:31"]
Ne juontajastailaajat on ärsyttäviä ja kaiken lisäksi inhottavia ja ilkeitä. En tykkää yhtään.
[/quote]
Minustakin he ovat ilkeitä. Ja valitsevat varmaan sen vuoksi aina sellaisen kiltin ihmisen kohteekseen joka ei osaa sanoa ei. Sellaisen joka ei vaan suutu siitä kaakatuksesta ja henkisestä tölvimisestä ja sano että vetäkää helvettiin, tiedän itse paremmin. :)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:31"]
Miellyttävin muodonmuutosohjelma tv:ssä on mielestäni What Not To Wear, jonka suomalaista nimeä en nyt valitettavasti muista. Siis se Stacy & Clinton.
[/quote]
4 jatkaa:
Jonkun brittiläisen imitaattorin komediasarjassa kaksi naista esitti Susannahia ja Trinnyä. Näyttelijöillä oli hyvin hallussa S:n ja T:n ilmeet ja maneerit. Olivat tylyjä, tympeitä ja ylimielisiä. Sketsin lopussa jompikumpi katsoi toista silmiin ja sanoi tyynesti: "I hate you", johon toinen vastasi yhtä rauhallisesti "I hate you too" :D
Ollaanpa sitä nyt herkkänahkaisia. Minusta Trinny ja Susannah ovat ihania. Suorasanaisia kyllä, ei ärsyttäviä. Tottahan se on että suurin osa näistä ohjelmaan valituista näyttää todella ankeilta. Mitäs väärää siinä on että se suoraan sanotaan? Ja suurin osa lopputuloksista on paljon parempia kuin alkuperäinen. Jotain ylilyöntejä joo, mutta ei oo niin vakavaa. Parastahan tossa ohjelmassa on kun näkee stailattavista, miten onnellisia ovat kun saavat huomiota ja kehuja. Ja miten iloisia ovat lopputuloksesta.
Toiset tykkää, toiset ei. Itse tykkään suorasanaisesta tyylistä kun tekijä tietää mitä tekee. Sen sijaan sellainen sievistely ja hymistely ei ole mieleeni.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:44"]
Ollaanpa sitä nyt herkkänahkaisia. Minusta Trinny ja Susannah ovat ihania. Suorasanaisia kyllä, ei ärsyttäviä. Tottahan se on että suurin osa näistä ohjelmaan valituista näyttää todella ankeilta. Mitäs väärää siinä on että se suoraan sanotaan? Ja suurin osa lopputuloksista on paljon parempia kuin alkuperäinen. Jotain ylilyöntejä joo, mutta ei oo niin vakavaa. Parastahan tossa ohjelmassa on kun näkee stailattavista, miten onnellisia ovat kun saavat huomiota ja kehuja. Ja miten iloisia ovat lopputuloksesta. Toiset tykkää, toiset ei. Itse tykkään suorasanaisesta tyylistä kun tekijä tietää mitä tekee. Sen sijaan sellainen sievistely ja hymistely ei ole mieleeni.
[/quote]
Lähtökohta tässä elämässä on se, että ollaan kohteliaita, hienotunteisia ja kunnioittavia toisia ihmisiä kohtaan. Ei niin, että mennään kadulle ja kysytään ihmiseltä, tietääkö hän kuinka karsealta näyttää. Se on röyhkeää ja epäkohteliasta. Ja vaikka ymmärrän, että se on harkittua provosointia, jolla tässä yritetään erottua muista samanlaisista ohjelmista, niin ei se tee siitä yhtään fiksumpaa. Ihmistä voi kannustaa löytämään omat hyvät puolensa ilman että lähtee ensin väheksymään häntä.
Minua häiritsee tuossa se, että on olemassa vain yksi ainoa tapa olla nainen, ja se on sama asia kuin älytön kemikaalikuorma elimistölle värjäyksestä ja hajuvesistä ja meikistä sekä tyyli joka vaan ei ärsytä ketään. Mitä vähemmän se ulkoinen olemus viestii sitä mitä siellä naisen pään sisällä liikkuu, niin sitä parempi. Minä kun tykkään että asioiden pitäisi olla just päin vastoin, niin en näe oikein näillä ohjelmilla mitään sen suurempaa arvoa.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:47"]En tykkää, kun pukevat jokaisen potilaansa diskopalloksi.
[/quote]
Höpöhöpö! Käännä kanava nyt avalle, todella hyviä muutoksia ollut tähän mennessä. Eikä mitään diskopalloja.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:47"]En tykkää, kun pukevat jokaisen potilaansa diskopalloksi. [/quote] Höpöhöpö! Käännä kanava nyt avalle, todella hyviä muutoksia ollut tähän mennessä. Eikä mitään diskopalloja.
[/quote]
no joka toisen ainakin. Sitten ne mammat tuijottaa lureksikolttujaan kuin peurat ajovaloissa.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:51"]
Ollaanpa sitä nyt herkkänahkaisia. Minusta Trinny ja Susannah ovat ihania. Suorasanaisia kyllä, ei ärsyttäviä. Tottahan se on että suurin osa näistä ohjelmaan valituista näyttää todella ankeilta. Mitäs väärää siinä on että se suoraan sanotaan? Ja suurin osa lopputuloksista on paljon parempia kuin alkuperäinen. Jotain ylilyöntejä joo, mutta ei oo niin vakavaa. Parastahan tossa ohjelmassa on kun näkee stailattavista, miten onnellisia ovat kun saavat huomiota ja kehuja. Ja miten iloisia ovat lopputuloksesta. Toiset tykkää, toiset ei. Itse tykkään suorasanaisesta tyylistä kun tekijä tietää mitä tekee. Sen sijaan sellainen sievistely ja hymistely ei ole mieleeni.
[/quote]
Lähtökohta tässä elämässä on se, että ollaan kohteliaita, hienotunteisia ja kunnioittavia toisia ihmisiä kohtaan. Ei niin, että mennään kadulle ja kysytään ihmiseltä, tietääkö hän kuinka karsealta näyttää. Se on röyhkeää ja epäkohteliasta. Ja vaikka ymmärrän, että se on harkittua provosointia, jolla tässä yritetään erottua muista samanlaisista ohjelmista, niin ei se tee siitä yhtään fiksumpaa. Ihmistä voi kannustaa löytämään omat hyvät puolensa ilman että lähtee ensin väheksymään häntä.
Minua häiritsee tuossa se, että on olemassa vain yksi ainoa tapa olla nainen, ja se on sama asia kuin älytön kemikaalikuorma elimistölle värjäyksestä ja hajuvesistä ja meikistä sekä tyyli joka vaan ei ärsytä ketään. Mitä vähemmän se ulkoinen olemus viestii sitä mitä siellä naisen pään sisällä liikkuu, niin sitä parempi. Minä kun tykkään että asioiden pitäisi olla just päin vastoin, niin en näe oikein näillä ohjelmilla mitään sen suurempaa arvoa.
[/quote]
No pientä ylitulkintaa sulla. Miks sun pitää loukkaantua jostain, mistä nämä ohjelman henkilötkään ei loukkaannu? Ja mitä haukkumista siinä on jos mustiin pukeutuneelle ihmiselle sanotaan esimerkiksi "tuo mustiin pukeutuminen hävittää täysin persoonasi, olisi mukava nähdä millainen ihminen olet oikeasti. Tässä kun juttelemme, vaikutat 5 vuotta nuoremmalta kuin mitä ensivaikutelma antoi ymmärtää." Mielestäni ihan asiallisesti sanottu. Ehkä sinä sitten tykkäät enemmän sellaisesta "Hei! Haluatko päivittää tyylisi? Lähde mukaan muodonmuutokseen!" -lähestymistavasta. En muista, että Trinny ja Susannah olisivat koskaan haukkuneet itse ihmistä tai hänen persoonaa, päinvastoin! Ainut negatiivinen koskee aina pukeutumista. Ja tuosta olet väärässä, että naiset puetaan aina samaan muottiin. Todellakin päinvastoin, tässä ohjelmassa nimenomaan tehdään ylilyöntejä sen suhteen että välillä ovat arkikäyttöön jopa liian persoonallisia ja näyttäviä. Äskenkin prätkänainen puettiin täysin tyylinsä mukaisesti leopardikuosiin, korsettiin ja punaisiin korkkareihin. Suomalaisissa ohjelmissa ois varmaan jotain kiilakorkkarit, farkut, jakkutakki ja värikäs huivi -linjaa.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:51"]
[/quote]
[/quote]
Kumma kyllä myös naiset itse esittävät toiveenaan, että olsivat seksikkäämpiä ja ne loput toteavat muutoksen jälkeen, kuinka kiva on tuntea itsensä naiseksi.
Eilisesä ohjelmassa tekivät minusta hallaa tytölle, jolla oli punaiset pitkät hiukset ja tummat vaatteet. Nyt korsetti ja liian pieni mekko ja tukka pilalla. Aina kun ihmiselle tehdään iso tyylimuutos - moni kokee tämän pelkästään kampaajalla käydessään leikkauttamassa pitkät hiuksensa lyhyiksi - tulee virkistynyt ja uudistunut olo, sen varaan näissäkin ohjelmissa lasketaan.
Äsken eräs nainen sanoi "riittää varmasti, että joku pukee minut kauniiseen mekkoon ja sanoo minulle, että olet kaunis". Älkää valittajat ajatelko niin negatiivisesti!! Ei nää ohjelmaan lähteneetkään kuvittele mitään mahdottomia selvästikään. Se jos heillä on lopulta liian kiiltävä mekko, niin mitä sitten! Oikeasti moni 14 vuotta kotiäitinä ollut on iloinen ihan jo tuosta kaikesta huomiosta. Mitä sitten jos lähestyminen tapahtuu välillä sanoilla "takkisi on kauhea, mutta peräsi näyttää tosi hyvältä!", vaikka se ei nyt niin "hienotunteista" olekaan. Katsokaa valittajat edes yksi jakso kokonaisuudessaan, nyt olette selvästi katsoneet pätkiä sieltä ja täältä ja muodostaneet mielipiteenne sen perusteella.
Se laihempi on kamala, toinen ok. Miksi niiden pitää puristella osallistujien tissejä ja persettä?
Niitten ohjelma oli joskus hyvä, nykyään menee vähän överiksi, jotenkin tekemällä tehty.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 11:19"]
Se laihempi on kamala, toinen ok. Miksi niiden pitää puristella osallistujien tissejä ja persettä?
[/quote]
Teinimäistä provoilua. Noloa kuin mikä.
T & S:n ohjelmassa ylipäätään korostetaan seksikkyyttä ihan liikaa. Seksikäs kun ei ole tyylikkään synonyymi ja tyylistähän tuossakin ohjelmassa kai pitäisi olla kyse. Seksikäs voi olla tyylilläkin, mutta jos tuota ohjelmaa uskoisi, niin nimenomaan seksikkyyden pitäisi olla kaikkien naisten tavoitelluin päämäärä.
Voisivat joskus näyttää kyllä sellaisenkin pätkän, jossa kaksikon hyökkäyksen kohteeksi joutunut ihminen käskee heidän painua helvettiin. Niitäkin taatusti on :D
Ohjelma on todella huono ja juontajat vastenmielisiä tanttoja. Luin kerran jonkun heidän kirjansa ja se oli samaa scheissea täynnä. Jos sormet on paksut, ei saa käyttää sitä vaan pitää käyttää tuota sormusta. Jos sormet on pitkät ei saa käyttää tuota mutta tätä saa. Kaulakorut ja laukun koot pitää valita sen mukaan onko läski vai laiha. Samoin kengät. Aina etsitään VIRHE ja sitten yritetään piilottaa se. Lisäksi kaikkien pitäisi pukea vaatteiden alle puristavat alusvaatteet.
Tuollaisille neuvoille voisi haistattaa huilut. Itse en katso ohjelmaa, koska se on perzeestä. Suoraan sanottuna.
Itse oot.