Jos kuopioilainen nuori jalkapalloilija yrittäisi väkisinmaata sinua, olisitko valmis ottamaan pahoinpitelysyytteestä riskin ja vastustella?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Tulisi syyte pahoinpitelystä ja mahdollisesti vielä olisit radisti
Ja entä sitten?!?!
Antaisin ympäri korvia, oikein mummon kädestä. Opettaisin nuorelle hieman elämän perusasioita. Tästä tulisi pitkä keskustelu. Minä puhun, nuori kuuntelee! Nuorella täytyy olla jotain vikaa päässään, jos tuollaista edes yrittää, Noh, otan selvää ja oikaisen "virheen".
- mummo66v.
siinä kohtaa jalkapalloilija ottaa riskin että urheilu-ura oli sitten siinä, samoiten polvilumpiot.
Tappelisin vastaan ja pitäisin huolen, että muistaa saamansa selkäsaunan koko lopunikänsä. Jos jorpakko lähettyvillä, retuutan sinne ja ohjaan polskimaan maasta ulos takaisin sinne omaa persläpiparatiisiinsa, missä tuo käytös sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin ympäri korvia, oikein mummon kädestä. Opettaisin nuorelle hieman elämän perusasioita. Tästä tulisi pitkä keskustelu. Minä puhun, nuori kuuntelee! Nuorella täytyy olla jotain vikaa päässään, jos tuollaista edes yrittää, Noh, otan selvää ja oikaisen "virheen".
- mummo66v.
Siinä vaiheessa kun on m a c h e t e kurkulla, yrität vain selvitä hengissä suu kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- mummo66v.
Siinä vaiheessa kun on m a c h e t e kurkulla, yrität vain selvitä hengissä suu kiinni.
Oletko hakenut apua noihin sun väkivalta-fantasioihin?
Vierailija kirjoitti:
siinä kohtaa jalkapalloilija ottaa riskin että urheilu-ura oli sitten siinä, samoiten polvilumpiot.
No se urheilu-ura OLI siinä. Kups purki sopimuksen jo viime viikolla. Tuskin kovin moni seura Suomessa tai edes pohjoismaissa, hänen peräänsä soittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- mummo66v.
Miten tuollainen "linkkuveitsi" pärjää muka mummon, Smith & Wesson Model 500 -revolverille? Harkitse nyt vielä! Me mummot olemme varautuneita kaikkiin tilanteisiin!
- mummo66v.
Ei hyvä jos aletaan käyttää väkivaltaa
Olisi se aika erikoinen tilanne. Vaikka kuinka olisi kuopiolainen, niin luulen, että tällaisen mummon pimp sa saa aikomukset raukeamaan. Ja jos ei, tilanne olisi hyvin erikoinen. Lopulta voisi pohtia, kuka aikoi ja mitä. Nauraisin itseni tärviölle. Poika raasu.
Tulisi syyte pahoinpitelystä ja mahdollisesti vielä olisit radisti