Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään niin, että puoliso vastustaa salillakäyntiäsi?

Vierailija
25.10.2014 |

Eikä suostu esim. vahrimaan lapsia sitä aikaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi vastustaisi?? Eri asia jos siellä joka ilta ollaan monta tuntia ja joka ikinen ilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta syitä tälle:
A) On mustis, eikä halua, että treenaat ja tulet kiinteämmäksi, koska olettaa miesten kiinnostuvan kohentuneesta ulkomuodostasi. Plus voit törmätä miehiin salilla.
B) Sitä ei kiinnosta ja oma napa on tärkein.

Vierailija
4/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy kolme kertaa viikossa puolitoista tuntia kerta.
Ap

Vierailija
5/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän vastustuksen jos salillä käynnin lisäksi harkitset kauneusleikkauksia ja ja postaat itsestäsi selfien päivittäin.

Vierailija
6/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole vahdittavia lapsia enää, mutta vaimo on mustasukkainen urheiluun käyttämästäni ajasta, joten olenkin lopettanut sen ja makoilen hänen kanssaan soffalla telkkaria katsomassa.

Vierailija
7/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla siis on vastustanut, todella voimakkaasti. Hirveät väännöt olen joutunut käymään. Aiemmin yksi vastustuksen perustelu oli, etten panosta riittävästi kotitöihin, mutta nyt kun aloin panostaa, oikeasti mitään järkevää perustelua vastustukselle ei
ole eikä asiasta olla enää riideltykään, mutta usein saan vastaani nihkeää suhtautumista, kun sali tulee puheeksi. Ap

Vierailija
8/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää miehen urheilu, koska haluaisin itsekin urheilla, mutta sairauden takia se päätyy usein ensiapuun. Ikävä katsella vierestä. Lisäksi tietenkin haluaisin viettää iltaa miehen kainalossa ja seksiä harrastaen. Meillä valitettavasti miehen urheilu vie häneltä halut. Saa hikoillessa samat endorfiinit liikkeelle kuin seksissä eikä "tarvitse" siihen hyvään oloon seksiä enää. Lisäksi potenssion heikompi. Ikää kuitenkin vasta 30v. MUTTA vaikka minua kuinka harmittaa, yritän piilottaa pahan mieleni, koska urheilu on kuitenkin terveyttä edistävä asia ja minä sairaana ihmisenä osaan antaa sille arvoa.

Vierailija
9/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mkä sairaus estää liikunnan, mutta seksiä ei?
Ap kysyy

Vierailija
10/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos urheilu laskee seksihaluja, urheilee liikaa. Salitreeni nostaa testosteronitasoja oikein tehtynä eli vain lisää haluja. Veikkaan että ysin mies käyttää urheilua tekosyynä haluttomuudelle.
Ap

Vierailija
11/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:20"]

Jos urheilu laskee seksihaluja, urheilee liikaa. Salitreeni nostaa testosteronitasoja oikein tehtynä eli vain lisää haluja. Veikkaan että ysin mies käyttää urheilua tekosyynä haluttomuudelle. Ap

[/quote]

Jos urheilu laskee seksihaluja, ei välttämättä urheile liikaa, mutta esimerkiksi vitamiinitasot (varsinkin rauta) saattaa olla matalalla.

Vierailija
12/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kannusti salille. En ymmärrä miksi ei kannustaisi? Mä olen salikausina energinen, iloinen ja hyväntuulinen. Ja kun tulee tuloksia, niin kekkaloin kotona vähissä vaatteissa ja teen useammin seksiehdotuksia.
Se kuka ei päästä 3 krt viikossa kuntoilemaan, on joko liian mustasukkainen tai vain ihminen, joka ei halua olla omien lastensa kanssa. Kumpikaan vaihtoehto ei ole hyvä.

Vierailija
13/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:20"]Jos urheilu laskee seksihaluja, urheilee liikaa. Salitreeni nostaa testosteronitasoja oikein tehtynä eli vain lisää haluja. Veikkaan että ysin mies käyttää urheilua tekosyynä haluttomuudelle.
Ap
[/quote]

Sellainen suolatasapainon häiriöitä aiheuttavs endokriininen sairaus. Urheillessa hikoilee ja hikoillessa menettää suoloja paljon. Kun elimistö ei pysty säätelemään suolojen takaisinottoa, vaarana on sydänkohtaus ja neurologiset ongelmat. Hankalaa siis. Ja kummasti miehelle maistuu seksi vaikka joka päivä ja potenssi on vahvempi, jos ei ole esim pariin viikkoon ehtinyt urheilla. Olen kysynyt kävisikö lääkärissä, koska potenssi kärsii, eihän sen niin pitäisi mennä. Siitä saa kuitenkin vain riidan aikaiseksi. Joten annan asioiden olla. Hyvä, että liikkuu vaikka jäänkin kakkoseksi:)

Vierailija
14/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä 13! Veikkaan mustasukkaisuutta, jota ei myönnä suoraan. Ap

Vierailija
15/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:20"]

Jos urheilu laskee seksihaluja, urheilee liikaa. Salitreeni nostaa testosteronitasoja oikein tehtynä eli vain lisää haluja. Veikkaan että ysin mies käyttää urheilua tekosyynä haluttomuudelle. Ap

[/quote]

Jos urheilu laskee seksihaluja, ei välttämättä urheile liikaa, mutta esimerkiksi vitamiinitasot (varsinkin rauta) saattaa olla matalalla.
[/quote]

No sitten pitää syödä paremmin + lisäravinteet.
Ap

Vierailija
16/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 08:54"]

Ei ole, mutta syitä tälle: A) On mustis, eikä halua, että treenaat ja tulet kiinteämmäksi, koska olettaa miesten kiinnostuvan kohentuneesta ulkomuodostasi. Plus voit törmätä miehiin salilla. B) Sitä ei kiinnosta ja oma napa on tärkein.

[/quote]

Tätä minäkin epäilen. Meillä mies päästää salille ja on myöntänyt olevansa mustis, kun siellä miehet katselee yms. Tykkää kuitenkin kiinteämmästä olomuodosta niin ihan mielellän vahtii lapsia. :) Ja lisäksi olenhan itsekin huomattavasti paremmalla tuulella jos olen päässyt urheilemaan tavalla kuin tavalla.

Vierailija
17/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saa myös kolmena päivänä viikossa 1.5h omaa aikaa, en näe kiukuttelulle mitään syytä. Mutta jos ei saa, niin ymmärrän hyvin. Kun te molemmat sitten juoksette omissa touhuissanne useasti viikon aikana, niin jääkö parisuhteelle aikaa? Mieskin saattaa haluta rauhallisia koti-iltoja ilman juoksuja. Voi olla, että on helpompaa nalkuttaa kotitöistä, kuin myöntää, että haluaisi olla vaan yhdessä.

Vierailija
18/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa omaa aikaa paljon enemmänkin, mutta vain harvoin käyttää sitä kodin ulkopuolella. Enkä käy salilla iltaisin vaan suoraan töistä ja viikonloppuisin päivällä. Ap

Vierailija
19/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kyllä epäreilua valittaa mulle siitä, että haluan käyttää oman aikani kodin ulkopuolella salilla enkä sohvalla lukemassa! Ap

Vierailija
20/23 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:20"]Jos urheilu laskee seksihaluja, urheilee liikaa. Salitreeni nostaa testosteronitasoja oikein tehtynä eli vain lisää haluja. Veikkaan että ysin mies käyttää urheilua tekosyynä haluttomuudelle.
Ap
[/quote]

Sellainen suolatasapainon häiriöitä aiheuttavs endokriininen sairaus. Urheillessa hikoilee ja hikoillessa menettää suoloja paljon. Kun elimistö ei pysty säätelemään suolojen takaisinottoa, vaarana on sydänkohtaus ja neurologiset ongelmat. Hankalaa siis. Ja kummasti miehelle maistuu seksi vaikka joka päivä ja potenssi on vahvempi, jos ei ole esim pariin viikkoon ehtinyt urheilla. Olen kysynyt kävisikö lääkärissä, koska potenssi kärsii, eihän sen niin pitäisi mennä. Siitä saa kuitenkin vain riidan aikaiseksi. Joten annan asioiden olla. Hyvä, että liikkuu vaikka jäänkin kakkoseksi:)
[/quote]

Kiinnostaa tuo sairaus, koska itselle tapahtuu jotain outoa treenien jälkeen. Laitatko vielä sen nimen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän