Onko kellään niin, että puoliso vastustaa salillakäyntiäsi?
Kommentit (23)
Kuka ja miksi täällä alapeukuttaa?! :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:20"]Jos urheilu laskee seksihaluja, urheilee liikaa. Salitreeni nostaa testosteronitasoja oikein tehtynä eli vain lisää haluja. Veikkaan että ysin mies käyttää urheilua tekosyynä haluttomuudelle.
Ap
[/quote]
Sellainen suolatasapainon häiriöitä aiheuttavs endokriininen sairaus. Urheillessa hikoilee ja hikoillessa menettää suoloja paljon. Kun elimistö ei pysty säätelemään suolojen takaisinottoa, vaarana on sydänkohtaus ja neurologiset ongelmat. Hankalaa siis. Ja kummasti miehelle maistuu seksi vaikka joka päivä ja potenssi on vahvempi, jos ei ole esim pariin viikkoon ehtinyt urheilla. Olen kysynyt kävisikö lääkärissä, koska potenssi kärsii, eihän sen niin pitäisi mennä. Siitä saa kuitenkin vain riidan aikaiseksi. Joten annan asioiden olla. Hyvä, että liikkuu vaikka jäänkin kakkoseksi:)
[/quote]
Kiinnostaa tuo sairaus, koska itselle tapahtuu jotain outoa treenien jälkeen. Laitatko vielä sen nimen.
[/quote]
Nimi ei ole vielä tiedossa, koska selvittelyt ovat kesken. Lisämunuaisten tai aivolisäkkeen ongelmat. Oireina on löytynyt ainakin liian matala tai huonosti reagoiva kortisoli ja paha hyperaldosteronismi sekä diabetes insipidus. Mutta jotakin tosi harvinaista on lääkärin mukaan.
Esimerkki miehen omasta ajasta, hyvin tavallinen kuvio: mies valvoi ja luki vielä yöllä pitkään sen jälkeen kun menin nukkumaan, mäkin vasta 11 jälkeen. Minä heräsin lasten kanssa kahdeksalta, mies yhä nukkuu, eli on viettänyt jälleen yli 2h omaa aikaa - kauemmin mitä mulla salilla tänään menee. Ap