Mitä hämmästyttävän fiksua miehesi viimeksi sanoi?
siis jotain sellaista, mikä oli epänormaalin fiksua hänen suustaan kuultuna.
Enkä halua vastaukseksi sellaista, että "minun miehenihän puhuu aina vain fiksuja asioita"
Kommentit (10)
"Sinä ku aina tiiät kaiken". Aika harvinaista herkkua kyllä.
Päivitteli, kuinka hänen vanhat opiskelukaverinsa ovat nykyään niin rikkaita. Kysyin, onko hän kateellinen. Ei ole, koska kaikilla ihmisillä on ongelmia. Jos ei rahan riittävyyden suhteen niin sitten jollain toisella elämän osa-alueella. :)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:59"]
[/quote]
minä tulkitsisin tuon vinoiluna...
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:57"]
"Pijarasitko?!"
[/quote]
Minä yritin tavata tätä monta kertaa, ja aina vain luin että tässä lukee piraijasiko... ;)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:59"]
[/quote]
[/quote] sul on varmaa sit huono itsetunto :-)
En muista tarkalleen, mitä hän sanoi, mutta muistan, että kommentti oli diplomaattinen. Hän puolusteli erästä ihmistä, jotta näkisin asian laajemmin.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:59"]
[/quote]
[/quote]Ei muuten, kyseessä tyyppi joka ei oikein osaa sitä. Ja nauraa yleensä mielellään hyvin ilkeään sävyyn jos en tiedä jotain, tuo tuli jotenkin vilpittömän oloisesti, toki tarkoitti sellaista osa-aluetta josta hän ei tiedä mitään.
"Hae luutas ja lennä takas Kyöpelinvuorelle" :(
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:59"] "Sinä ku aina tiiät kaiken". Aika harvinaista herkkua kyllä. [/quote] minä tulkitsisin tuon vinoiluna... [/quote] sul on varmaa sit huono itsetunto :-)
[/quote]
Eikun mä olen porilainen. Pehmeet touhuu kato.
"Pijarasitko?!"